Niet doen. Direct de WW in gaan!quote:Op maandag 5 november 2007 10:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet lang meer vrees ik; nog iets van een half jaar
Dan word ik te werk gesteld door Donner.quote:Op maandag 5 november 2007 10:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Niet doen. Direct de WW in gaan!
Sociale werkplaats.quote:Op maandag 5 november 2007 10:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan word ik te werk gesteld door Donner.
Wat voor werk doe jij nu eigenlijk?quote:Op maandag 5 november 2007 10:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn WW uitkering van augustus niet!quote:Op maandag 5 november 2007 10:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het gaat nog wel even durende, het UWV kennendequote:Op maandag 5 november 2007 10:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn WW uitkering van augustus niet!![]()
Nou ja dat is niet helemaal waar... Ik heb een fooi als voorschot gehad.
Je bent een vaste klant?quote:Op maandag 5 november 2007 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gaat nog wel even durende, het UWV kennende
Ik zelf niet, maar ik ken mensen die er inderdaad vaker dan goed voor ze is mee te maken hebben.quote:Op maandag 5 november 2007 10:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent een vaste klant?
Ik heb goede hoop dat het nog dit jaar uitgekeerd wordt. Ik heb een brief waarin ze vastgesteld hebben hoeveel ik per dag verdiende.
Kraker hippie.quote:Op maandag 5 november 2007 10:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar ik ken mensen die er inderdaad vaker dan goed voor ze is mee te maken hebben.
Ik fiets vanmiddag wel even langs. Een stoeptegel goed genoeg?quote:Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef Autodidact het volgende:
Die zitten in Groningen toch? Iemand, gooi een baksteen door hun ruit.
Omdat Den Haag er dan geen invloed op heeftquote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zijn alle overheidsinstanties die in Groningen zitten, gewoon bagger?
quote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zijn alle overheidsinstanties die in Groningen zitten, gewoon bagger?
Volgens mij is het probleem met het UWV eerder dat ze 50% van het personeel d'ruit hebben gekwakt, dat ruim van tevoren hebben aangekondigd, zodat iedereen die een beetje competent was op zoek ging naar een andere baan, en waardoor het puin overbleef. De resultaten zie je nu.quote:Op maandag 5 november 2007 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
Het UWV heeft dan twee grote vestigingen zegmaar, 1 in limboland Heerlen en 1 in Groningen. Die zuigen ook beiden, oerdomme mensen aan de telefoon.
Komt ook door die achterlijke vakbonden. Cherry picking binnen je eigen organisatie mag nietquote:Op maandag 5 november 2007 11:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem met het UWV eerder dat ze 50% van het personeel d'ruit hebben gekwakt, dat ruim van tevoren hebben aangekondigd, zodat iedereen die een beetje competent was op zoek ging naar een andere baan, en waardoor het puin overbleef. De resultaten zie je nu.
Dat komt door de nieuwerwetse gedachte dat het UWV geen uitkeringsinstantie is, maar een verzekeraar. Het nieuwe inzicht is dat je je verplicht verzekerd tegen werkloosheid, WAO en andere ongemakken door premie af te dragen. En tsja, een verzekeraar zit nu eenmaal in een kapitaal pand.quote:Op maandag 5 november 2007 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, geld hebben ze zat..gezien de panden die overal in Nederland uit de grond gestampt worden.
Kloontip #1: Geef nooit toe dat je een kloon bent.quote:Op maandag 5 november 2007 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
DippertjeDak
deaud![]()
Weer een virtuele begravenis dus.![]()
Gelijk heb je niet, dat koop je afquote:*** 'Chef woordvoerders wilde GPD-artikel beïnvloeden' ***
De chef van de woordvoerders van minister Piet Hein Donner van Sociale Zaken heeft geprobeerd een artikel over het ontslagrecht van de Geassocieerde Pers Diensten (GPD) met gestolen gegevens te beïnvloeden....
http://www.volkskrant.nl/(...)ikel_beiuml_nvloeden
Met Lemmeb heb je een zekerheid, of eigenlijk 2, maar de voornaamste is dat hij al-tijd over de schreef gaatquote:Op maandag 5 november 2007 11:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kloontip #1: Geef nooit toe dat je een kloon bent.
Hoe kun je dat nou zeggen? Ik word over vijf minuten al geholpen!quote:Op maandag 5 november 2007 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
IBG zuigt dikke ballen!
Excuse my language.
Dat was ook niet nodig, iedereen wist het toch al. Ik vraag me af of er iemand was die het niet wist wie hij was.quote:Op maandag 5 november 2007 11:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kloontip #1: Geef nooit toe dat je een kloon bent.
Lemmeb is een gevalletjequote:Op maandag 5 november 2007 11:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Met Lemmeb heb je een zekerheid, of eigenlijk 2, maar de voornaamste is dat hij al-tijd over de schreef gaat
Ik heb dat niet beweert. De Fok! rechtbank vind dat kennelijk van wel, want hij is is veroordeeld tot levenslang.quote:Op maandag 5 november 2007 12:23 schreef Apropos het volgende:
Beweer je nou dat 'ie crimineel is?
Wat is daar "onwaar aan"?quote:Op maandag 5 november 2007 12:30 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij noem je hem een draaideurrecidivist ja
''Sop verdwijnt in een uur. Het kost Lemmeb veel minder tijd om vijftig klonen te maken''.quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ja, moet je eigenlijk Peter R. de Vries vragen. Die kan profilen aan de hand van zijn modus operandi![]()
Er zijn misschien soppen die er veel langer over doen. Peter had maar 1 sop getest.quote:
50 klonen binnen veel minder dan 60 minuten?quote:Het kost Lemmeb veel minder tijd om vijftig klonen te maken''.
Dan scheid ik me af en begin m'n eigen slowchat. Er zijn al users die me daarin steunen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Alleen zinnig posten of anders niet
Bloedserieus topic.
Pardon?quote:Op maandag 5 november 2007 13:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Alleen zinnig posten of anders niet
Bloedserieus topic.
quote:Op maandag 5 november 2007 13:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan scheid ik me af en begin m'n eigen slowchat. Er zijn al users die me daarin steunen.
Slowchat is altijd serieus slowquote:Op maandag 5 november 2007 13:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan scheid ik me af en begin m'n eigen slowchat. Er zijn al users die me daarin steunen.
Wat zijn sommige mensen toch kortzichtig.quote:Op maandag 5 november 2007 @ 13:56 schreef -Anarion- het volgende:
Lenen voor luxe producten is zum kotsen.
Lenen om te overleven is... schandalig, dat het zo ver gekomen is met je.
Lenen is gewoon kansloos want als je moet lenen heb je ergens in je leven goed hard gefaald.
Dus? Dat doen ze toch met hun volle verstand. Bovendien moet deze groep zelf ook bij die 97% zitten, anders lenen er wel erg weinig mensen voor luxe productenquote:Op maandag 5 november 2007 14:37 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik denk dat er heel veel mensen te snel lenen voor 'luxe-produkten'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |