Geen kwaad over mijn bulliequote:
Yep... En wat ga je eraan doenquote:Op zondag 4 november 2007 04:38 schreef sportvlek het volgende:
Natte dozen show hier?
Ach, als dat lelijke mormel enge mannen op een afstand houdt is het okay.quote:
Fine with me, als ze maar niet harig zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 04:38 schreef sportvlek het volgende:
Natte dozen show hier?
quote:Op zondag 4 november 2007 04:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als dat lelijke mormel enge mannen op een afstand houdt is het okay.
quote:Op zondag 4 november 2007 04:41 schreef APK het volgende:
[..]
Fine with me, als ze maar niet harig zijn.![]()
En wie ben jij?quote:Op zondag 4 november 2007 04:43 schreef sportvlek het volgende:
Huisvrouwtjes genoeg hier, die al tijden droog staan?
Zal ik ff poetsen danquote:Op zondag 4 november 2007 04:43 schreef sportvlek het volgende:
Huisvrouwtjes genoeg hier, die al tijden droog staan?
Waar heb je het overquote:Op zondag 4 november 2007 04:50 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat die gouden kooi al lang was afgelopen
Je handdoek doet het nietquote:
Jij hebt ook niets beters te doen?quote:Op zondag 4 november 2007 04:50 schreef remlof het volgende:
Schiet niet echt op, hè?quote:Op zondag 4 november 2007 04:50 schreef remlof het volgende:
Is dat soooooooooo Sjesus dan heb je veelquote:
Whahhaaa wat droogquote:
Ik ook niet heb het ook niet geredquote:Op zondag 4 november 2007 04:53 schreef Disana het volgende:
Mag ik hier nou alweer niet komen? Ik heb geen mavo![]()
Wat heb jij nou wel?quote:Op zondag 4 november 2007 04:53 schreef Disana het volgende:
Mag ik hier nou alweer niet komen? Ik heb geen mavo![]()
Van mij weten de dames hier allang hoe ik eruit zie zonder handdoekquote:
En daarom zuip je alleen koffie!quote:Op zondag 4 november 2007 04:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij weten de dames hier allang hoe ik eruit zie zonder handdoek![]()
Hihiquote:Op zondag 4 november 2007 04:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een eikel is die APK toch. Volgende keer zijn we hem voor!
quote:
En jij gaat voor me werken!quote:Op zondag 4 november 2007 04:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Man uit Zwolle, ik zie dat je zonder werk zit.
Bwahaha.
Sorry maar daar vroeg je om![]()
Eh?quote:Op zondag 4 november 2007 04:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een eikel is die APK toch. Volgende keer zijn we hem voor!
Ben ik geen dame dan? Elke keer als ik je om een foto vraag, stuur je d'r een van je serverparkquote:Op zondag 4 november 2007 04:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij weten de dames hier allang hoe ik eruit zie zonder handdoek![]()
Proestquote:Op zondag 4 november 2007 04:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik geen dame dan? Elke keer als ik je om een foto vraag, stuur je d'r een van je serverpark![]()
Dat je een erectieprobleem hebt, gozer.quote:
Ach trek het je niet aanquote:
En zit jij alleen aan de CBquote:
Wehehehe..quote:
Dat is dat lelijke mokkel van me.quote:
Klinkt gezond .. Nee dusquote:
Daar mag jij alleen maar van dromen engbek.quote:
Dinsdagquote:Op zondag 4 november 2007 05:05 schreef Disana het volgende:
Bounty en Trees
Nu zijn ze nog wees
Maar maandag komt de muis
Die neemt ze mee naar huis!
Zijn jouw dagen ook weer gevuld.quote:
Met liefdequote:
Wiequote:Op zondag 4 november 2007 05:09 schreef Lobasca het volgende:
Evening!
Maandag gaat echt nietquote:Op zondag 4 november 2007 05:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat als iemand ze voor je neus wegkaapt.
lolquote:Op zondag 4 november 2007 05:09 schreef Lobasca het volgende:
Evening!
Skattiequote:
Wordt meteen vrolijkquote:Op zondag 4 november 2007 05:15 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=jF7f38-5pp8
Skattie..ren het vuur uit je sloffen..quote:Op zondag 4 november 2007 05:19 schreef Soury het volgende:
Kut heb een aansteker krisis[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 05:21 schreef Soury het volgende:
VUUUUUUUUUUUUURR
http://nl.youtube.com/watch?v=sh2ZJDS9cCcquote:Op zondag 4 november 2007 05:21 schreef Soury het volgende:
VUUUUUUUUUUUUURR
quote:Op zondag 4 november 2007 05:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of heb je liever iets meer vuur?
[ afbeelding ]
Call mequote:Op zondag 4 november 2007 05:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=UArJpA9wm-w
Thanks .. daar gaat ie wel mee aanquote:Op zondag 4 november 2007 05:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of heb je liever iets meer vuur?
[ afbeelding ]
Is dat ook op de bonusquote:
Dat was jijquote:Op zondag 4 november 2007 05:33 schreef HiDiHo het volgende:
lol, vraag me niet hoe ik het vond![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Ttgu3teqYH8
quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=oD8h9xFud2Uquote:Op zondag 4 november 2007 05:36 schreef APK het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=rriGtwl1oGEquote:Op zondag 4 november 2007 05:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=oD8h9xFud2U
quote:Op zondag 4 november 2007 05:49 schreef Soury het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LLiX8sgfgQU
FF iets knaps[ afbeelding ]
Misschien omdat je WJ bentquote:Op zondag 4 november 2007 05:51 schreef Lobasca het volgende:
We're on a road to nowhere, come on inside
Dat duurt zeven plus minutenquote:Op zondag 4 november 2007 05:51 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=15Dbk4csm18
Mis je hem ookquote:
Maar wel lekker rustgevendquote:
Ik weet wel waar ie isquote:Op zondag 4 november 2007 05:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet hem te vinden..indien nodig...![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ie is![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
Ik stond laatst met een 'strap-on-harry' voor zijn deur, maar mocht niet naar binnen..quote:Op zondag 4 november 2007 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ie is![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
Oh, toch ...quote:Op zondag 4 november 2007 05:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was laatst nog bij jou aan de deur!![]()
Ik denk dat ik je wel gehoord heb, maar toen ik ging kijken stond er niemand. Dus vandaar, toch...quote:Op zondag 4 november 2007 06:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brande licht in de woonkamer, vrijdag denk ik..
Ik wacht 2 minuten en dan ben ik wegquote:Op zondag 4 november 2007 06:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je wel gehoord heb, maar toen ik ging kijken stond er niemand. Dus vandaar, toch...![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 06:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wacht 2 minuten en dan ben ik weg![]()
Nog iets leuks gedaan afgelopen tijd?quote:
quote:
What everquote:
Naar je goudenkooi?quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 06:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan afgelopen tijd?![]()
Heb jij ook zo'n bumpersticker met : Dont follow me I am lost toquote:
Zit bij mij op mijn spatbordquote:Op zondag 4 november 2007 06:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n bumpersticker met : Dont follow me I am lost to![]()
kan hem nie vindenquote:Op zondag 4 november 2007 06:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Naar je goudenkooi?![]()
(of is dit teveel ontopic)![]()
Jaquote:Op zondag 4 november 2007 06:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n bumpersticker met : Dont follow me I am lost to![]()
Wat was er zo leukquote:
ja, ik kon even geen polonaise vindenquote:Op zondag 4 november 2007 06:30 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YIETc5GiNNc
quote:Op zondag 4 november 2007 06:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heel veel.. niet voor publicatie geschikt![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 06:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Doen ze daar ook aan polonaise?![]()
Doe je voorzichtig?quote:Op zondag 4 november 2007 06:32 schreef Soury het volgende:
Ik ga mijn pool in (waterbed)
Groeten aan Ploon!quote:Op zondag 4 november 2007 06:32 schreef Soury het volgende:
Ik ga mijn pool in (waterbed)
Jij ook aan de koffie?quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=9ZJfsSID8G0quote:Op zondag 4 november 2007 06:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cup-a -Soup.. erwten.. prrrrrrrrrrt..![]()
OMFG!!!quote:Op zondag 4 november 2007 07:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=9ZJfsSID8G0
Door naar de volgende rondequote:
Me koffie, omdat ik hem gezet hebquote:
quote:
Weltruste schatquote:Op zondag 4 november 2007 07:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Life is a bitch and so am I.. somebody told me..![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 11:24 schreef Gert het volgende:
Wetenswaardigheidje: van 4 tot half 10 slapen is niet genoeg, met twee flessen wijn in de mik.![]()
Al wéér wakker of nog steeds?quote:
OK, jij hebt gewonnen.quote:
Eg wel, zelfs half dronken op zondag voormiddag is het nog leuk.quote:Op zondag 4 november 2007 12:01 schreef Lobasca het volgende:
Wat dat betreft is Youtube een geweldige uitvinding...
Consider yourself lucky.quote:Op zondag 4 november 2007 11:24 schreef Gert het volgende:
Wetenswaardigheidje: van 4 tot half 10 slapen is niet genoeg, met twee flessen wijn in de mik.![]()
Viel Späss! En zwaai ff naar me!quote:Op zondag 4 november 2007 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Eg wel, zelfs half dronken op zondag voormiddag is het nog leuk.![]()
Verbazingwekkend ook, dat al die super oude clips überhaupt op het internet staan.![]()
O ja, dat lijstje dat zijn de nr 1-hits in Nederland trouwens, van dat jaar.
Anderhalve maand smurfenlied. 7)6
Also, Kurt geht sich abduschen und zum Stadion.![]()
Neuh, dat was geil!quote:Op zondag 4 november 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had die wijn niet met een trechter in je keel mogen gieten.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 12:53 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dat was geil!![]()
Maar als vrouw moet je je verantwoordelijkheden kennen en om 01.00 uur zeggen: "Slapen Tarzan!"![]()
![]()
Paprika of light ?quote:Op zondag 4 november 2007 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik heb 350 kalorieën verbrand op de sportschool.![]()
Dat is zo`n 60 gram chips.![]()
Of naturel of bolognese.quote:
Werkt beter in de zin van: dat je er sneller genoeg van hebt? Maar dan ben je pas echt fout bezig, want volgens mij is het de bedoeling dat je er van geniet, en het niet zeg maar een soort preoccupatie wordtquote:Op zondag 4 november 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of naturel of bolognese.
Je kan het beste geen light chips eten, want dan heb je kans dat je teveel eet.
Dus een gewone zak werkt beter.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar dan ben je pas echt fout bezig, want volgens mij is het de bedoeling dat je er van geniet, en het niet zeg maar een soort preoccupatie wordt![]()
Ik word altijd zo depri van al die frisse wijven bij de sportschool.quote:Op zondag 4 november 2007 15:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik heb 350 kalorieën verbrand op de sportschool.![]()
Jij bent homo?. Ik kom nooit in de portschool vanwege de gespierde kerels die daar rondpompenquote:Op zondag 4 november 2007 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word altijd zo depri van al die frisse wijven bij de sportschool.
Aftakeling en dood.quote:Op zondag 4 november 2007 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word altijd zo depri van al die frisse wijven bij de sportschool.
Klopt. Vragen ze namens de gemeente of ze ouders kunnen helpen bij de opvoeding van hun kind !!quote:Op zondag 4 november 2007 16:14 schreef Peter6000 het volgende:
Op Nederland 2 is Premtime trouwens bezig, over interventieteams.
Zoals meestal is het weer een vermakelijke uitzending.
Stoer, en blijf je dan liggen ofzo, lijkt me redelijk gevaarlijk om iets naar beneden te trekken als je er onder ligt ?quote:Op zondag 4 november 2007 16:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Aftakeling en dood.
Ik zit in het proces van acceptatie dat ik kaal aan het worden ben, en dat mijn knieën gedeeltelijk versleten zijn.
Maar ik kan wel 50 kilo naar beneden trekken.![]()
Ik ben een vraagteken vergetenquote:
Word Prem weer bekogeld door zo'n lief medelandertje?quote:Op zondag 4 november 2007 16:14 schreef Peter6000 het volgende:
Op Nederland 2 is Premtime trouwens bezig, over interventieteams.
Zoals meestal is het weer een vermakelijke uitzending.
Daarop volgt logischerwijs de vraag: Heb jij iets tegen homo's?quote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben een vraagteken vergeten, en een t.
Hoezo, heb jij iets tegen Marokkanen ?
Taatjequote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
Enne? Iedereen is burgerlijk zijn avondeten naar binnen aan het werken?
Laat ik ook maar ff iets warms klaarmaken.![]()
Om half 6?quote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
Maar wij staan lekker bovenaan.quote:Op zondag 4 november 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
Wieder da.
In de tweede helft was het een kwartiertje wel aardig.![]()
waarop zich dan weer de vraag opwerpt of jij iets hebt tegen mensen die iets tegen homo's hebben, dan wel de conclusie mag worden getrokken dat jij er vanuit gaat dat mensen per definitie "iets" tegen iemand zouden moeten hebben. Wat dan op zich weer een beeld geeft van de tunnelvisie van sommige mensen,quote:Op zondag 4 november 2007 17:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarop volgt logischerwijs de vraag: Heb jij iets tegen homo's?
Heej Talitha. Vergeet niet morgen ff Demins te feliciterenquote:Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
Geniet er nog maar even van.quote:
Wie heeft die smiley ook alweer gemaakt?quote:
Niet goed?quote:
Lekker gebromt?quote:Op zondag 4 november 2007 17:48 schreef Veulen het volgende:
Het is koud buiten, en het is nog kouder als je een stukje gaat brommen zonder handschoenen![]()
PH-tje!quote:Op zondag 4 november 2007 17:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heej Talitha. Vergeet niet morgen ff Demins te feliciteren![]()
Ik dacht dat dat sinds 1971 voorbij was en we meer mediterraan gingen leven.quote:Op zondag 4 november 2007 18:06 schreef Talitha het volgende:
Niet goed?Ik dacht dat MAVO-moeders altijd rond die tijd gaan koken?
Ik ben van 1972, dus dat heb ik net gemist.quote:Op zondag 4 november 2007 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat sinds 1971 voorbij was en we meer mediterraan gingen leven.
Meestal om een uur of negen en vandaag gaat deze Jamie Oliver aan de runderreepjes met Teriyakisaus, gevolgd door een Hollandse- en Wortelrauwkostmix met jus d'orangedressing.quote:Op zondag 4 november 2007 18:15 schreef Talitha het volgende:
Hoe laat ga jij dan eten? En belangrijker: wat ga je eten?
Nachtzuster, op mijn verzoek.quote:Op zondag 4 november 2007 18:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wie heeft die smiley ook alweer gemaakt?
De buurvrouw
Was je cheerleader in de kuip?quote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mot ik straks nog naar RTL kijken om jou naar mij te zien zwaaien?![]()
Kun je dan vragen of ze die andere ook wil maken?quote:
Sorry, ik las het pas toen ik al terug was.quote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mot ik straks nog naar RTL kijken om jou naar mij te zien zwaaien?![]()
in jouw 'geniale' badkuipquote:Op zondag 4 november 2007 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Was je cheerleader in de kuip? [ afbeelding ]
Sinds Marc van Bommel in het buitenland speelt, kan de Nederlandse competitie mij gestolen worden..quote:Op zondag 4 november 2007 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, ik las het pas toen ik al terug was.![]()
Maar hee: nu hoef je tenminste geen voetbal te gaan kijken.
Of hou je d'r wel van, met een CB binnen handbereik naar blote mannenbenen kijken?
Mark van Bommel!quote:Op zondag 4 november 2007 18:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds Marc van Bommel in het buitenland speelt, kan de Nederlandse competitie mij gestolen worden..![]()
De schoonvader van Mark is wél te bewonderen in de eredivisie.quote:Op zondag 4 november 2007 18:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds Marc van Bommel in het buitenland speelt, kan de Nederlandse competitie mij gestolen worden..![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de schoonvader van Mark is wél te bewonderen in de eredivisie.![]()
Maar vooruit, als troost speciaal voor een plaatje waarin Mark voordoet wat hij gisteren bij zijn vrouw gedaan heeft.
[ afbeelding ]
Een fucking Limbo die inmiddels half Duits is.quote:
Moeilijk hè, quotje plaatsen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:38 schreef Lobasca het volgende:
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00066/Van_Bommel_haalt_uit_66813b.jpg&imgrefurl=http://steurtje.web-log.nl/steurtje/2007/08/index.html&h=425&w=610&sz=32&hl=nl&start=10&sig2=W5YxUifQxKEuNzZ2JFArdA&um=1&tbnid=MBoHcmh86uy0-M:&tbnh=95&tbnw=136&ei=bQMuR__DHoKa0wSbz-XmBQ&prev=/images%3Fq%3Dmarc%2Bvan%2Bbommel%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rls%3Dcom.microsoft:*:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7DANL%26sa%3DN
Je bent jaloers op zijn prachtige bos krullen!quote:Op zondag 4 november 2007 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Een fucking Limbo die inmiddels half Duits is.
Ga hem voortaan maar 's nachts telefonisch terroriseren.![]()
Ben meer jaloers op zijn geld.quote:Op zondag 4 november 2007 18:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent jaloers op zijn prachtige bos krullen!![]()
Mark schijnt een héél klein pikkie te hebben.quote:Op zondag 4 november 2007 18:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent jaloers op zijn prachtige bos krullen!![]()
smoothiequote:Op zondag 4 november 2007 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ben meer jaloers op zijn geld.![]()
Ik ben een smoothy, dus dat haar boeit me niet.![]()
En bij Oranje willen ze hem niet hebben omdat het zo'n grote lul is...quote:Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Mark schijnt een héél klein pikkie te hebben.
Omdat hij daar zo mee werd gepest in de kleedkamer, is hij bij psv weggegaan.![]()
Uhuh. Ik denk eigenlijk dat je beter af bent met Van Bommels' naamgenoot bij de SP.quote:Op zondag 4 november 2007 18:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En bij Oranje willen ze hem niet hebben omdat het zo'n grote lul is...![]()
Wat mot ik met Harry?quote:Op zondag 4 november 2007 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Ik denk eigenlijk dat je beter af bent met Van Bommels' naamgenoot bij de SP.
http://www.wnn.nu/NL/NSC/Smoothyclub.htmlquote:
Doe je het wéér!quote:Op zondag 4 november 2007 18:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En bij Oranje willen ze hem niet hebben omdat het zo'n grote lul is...![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.wnn.nu/NL/NSC/Smoothyclub.html
Wat nou?![]()
Ik heb laatst nog lekker naakt gefietst met de andere smoothy's in Madrid.![]()
Er staat een leuke foto van mij tussen, ik ging namelijk vrijwillig zonder zadel op de fiets!quote:Op zondag 4 november 2007 18:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga die vieze plaatjes niet bekijken
![]()
En dat maakt je dan weer schattig...quote:Op zondag 4 november 2007 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat een leuke foto van mij tussen, ik ging namelijk vrijwillig zonder zadel op de fiets!![]()
Ik sta bijna in de top 100 door dit wezenloze gelul. 3)5
Ondertussen watquote:Op zondag 4 november 2007 19:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat maakt je dan weer schattig...![]()
Zo'n grote bek..maar ondertussen..
Dat was wel een goede openingszin, toch?quote:Op zondag 4 november 2007 19:05 schreef Lobasca het volgende:
Dat zul je nooit weten na ons laatste gesprek!![]()
Ge-ni-aal, om met jouw woorden te spreken...quote:Op zondag 4 november 2007 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was wel een goede openingszin, toch?
Waarom word het niet licht ? Tis al kwart over zevenquote:
De nauur is van slag..quote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom word het niet licht ? Tis al kwart over zeven![]()
Ohhhquote:
Ik heb je ramen zwart geverftquote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
Omdat het avond is. Heb ik geleerd op de MAVO.quote:Op zondag 4 november 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2007 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat het avond is. Heb ik geleerd op de MAVO.
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:44 schreef Talitha het volgende:
[..]Niet zo hard... zonder MAVO-diploma mag je hier niet posten.
![]()
Hoi !!! Hoest iequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |