Jammer dat ie al bij XFA heeft geprobeerd, maakt hem toch wat wanhopig....quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:31 schreef BVO het volgende:
We openen een beetje tegelijk.
Finale, for sure.
Fotootje van tijdens XFA, waar hij net voor de liveshows afviel:
[ afbeelding ]
Bewijst maar weer eens wat een drol die Henk-Jan isquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:33 schreef BVO het volgende:
Bij XFA viel 'ie volkomen onterecht af door belachelijke keuzes van Henkjan en doordat hij op he tmoment surpreme, waar Sharon Henkjan liet janken, niet bracht wat 'ie kon.
Zo homo kwam hij ook weer niet ovet toch?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind hem wel goed... maar hij was net wel een beetje TE GAYIets minder mag wel
kijk de aflevering nog maar eens terugquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo homo kwam hij ook weer niet ovet toch?Nou ja heb maar half opgelet...
ik associeer "te gay" altijd met te verwijfd.... maar dat kon ik niet ontdekken...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar wat was er precies 'gay' aan dan? Kan ik daar op letten.
Oh, via via. Maar hij is erg tofquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens wat een drol die Henk-Jan is
Maar vertel Beev, waar ken jij deze jongen van
En hoe leer ik hem kennen?
Exactly my wordsquote:
Meer nog toen die Miranda (vriendin van hem) eruit kwam. Oke, dan zie je het, maar iemand die gay overkomt doet dat (zo zie ik het tenminstequote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Op het moment dat hij de deur uit loopt van de auditieruimte, en hij dat gayhuppeltje maakt en in de armen springt van die ander... ja dat vind ik te gay jah
Maar goed smaken verschillen.
Ik vond hem btw wel erg goed.
ja toen helemaal en toen dacht ik, ok iets te gayquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Meer nog toen die Miranda (vriendin van hem) eruit kwam. Oke, dan zie je het, maar iemand die gay overkomt doet dat (zo zie ik het tenminste) altijd, en dat vind ik bij Nigel niet. Als je die ziet en hoort praten merk je niks. Maar wat een non-discussie eigenlijk
![]()
.
nou, want hij is ook bruinquote:Op zondag 4 november 2007 16:34 schreef Buitendam het volgende:
De tweelingbroer van Kanye West in Idols![]()
[ afbeelding ]
Dat Aziatische meisje vond ik echt niks, die keek tijdens het zingen zó moeilijk, alsof ze moest poepen. En d'r stem vond ik ook maar zo-zoquote:Op zondag 4 november 2007 16:03 schreef PeRi het volgende:
Die meiden zijn ook echt goed! Charlene en Miranda?
niet gayquote:Op maandag 5 november 2007 12:03 schreef Woep het volgende:
OMG nigel!
Jeez met die kerel heb ik 4 a 5 jaar lang in de klas gezeten whahah
Echt een toffe kerel btw en absoluut niet gay ofzo![]()
Keep going
dat wel maar dat huppeltje van hem deed hetquote:Op maandag 5 november 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
je kan best homo zijn zonder heel gay te zijn, in mijn ogen.
Ik heb het nog eens nagekeken, maar ik vind het écht enorm meevallen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel maar dat huppeltje van hem deed het
en wat er daarna gebeurd, dat overdreven omhelzen enzo?quote:Op maandag 5 november 2007 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens nagekeken, maar ik vind het écht enorm meevallen.
Ok, hij komt niet als een of andere macho neanderthaler de ruimte uit, maar als je dit al te gay vindt....
Niet echt een celeb, maar wel een andere Idolskandidaat; Marvinquote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat er daarna gebeurd, dat overdreven omhelzen enzo?
Ja sorry... kan er niks aan doen.
Noem eens een voorbeeld dan wat jij TE gay vindEen bekende Nederlander ofzo...
Heb je Xander de Buisonje ooit gezien in Ranking the stars? Die hangt ook steeds aan iedereen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
en wat er daarna gebeurd, dat overdreven omhelzen enzo?
Ja jij kent em natuurlijk als de bestequote:Op maandag 5 november 2007 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet gayOpen je ogen
Meerde mensen hebben al bevestig dat hij homo is hoor
![]()
En dat zie je gelijk...
Maar maakt niet uit.... homo's zijn lief![]()
Wil je dan zeggen dat hij hetero isquote:Op maandag 5 november 2007 17:41 schreef Woep het volgende:
[..]
Ja jij kent em natuurlijk als de beste
Zei je wat?quote:Op maandag 5 november 2007 18:02 schreef Woep het volgende:
Als jij het zegt, dan zal het wel zo zijn zeker
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:31 schreef BVO het volgende:
Wat stil hier.
Een vriend van mij blijkt een vriend van Nigel te zijn. Hij doet idd mee met Idols en zit in het theater. Helaas voor SS is hij nit van de vrouwen.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef BVO het volgende:
Hetero, homo, asexueel... het gaat om z'n stem en die is goed. Evenals z'n reprtoire.
Jij was vorig jaar ook voor hem hé?quote:Op zondag 25 november 2007 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel. Hij zong weer geweldig en hij zag er weer lekker uit
.
quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jij was vorig jaar ook voor hem hé?
volgens mij deed hij mee met x factor toenquote:Op zondag 25 november 2007 14:05 schreef Wickedangel het volgende:
Hij was top. Dat hij vorig jaar meedeed, kan ik me niet herinneren.
Ja, dat had ik begrepen. Maar dat kan ik me dus niet herinneren.quote:Op zondag 25 november 2007 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij deed hij mee met x factor toen
Dit is inderdaad 100% Liveshow-materiaal.quote:Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Als deze gast niet in de liveshows komt dan weet ik het niet meer.... erg goed en prettig om naar te kijken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gatver nee, dat is een aap. Nigel niet.
Jij weet ook overal weer een ASWH-draai aan te geven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Hij lijkt veel op Marphe Redjosetiko!
[ afbeelding ]
Zeker nu die ook zo'n bakkebaarden-baardje heeft!
ASWH, daar won ik met VVGZ altijd van vroegahquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij weet ook overal weer een ASWH-draai aan te geven.
Nee, serieus, dat was het eerste wat ons opviel toen die kerel in de uitzending kwam.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij weet ook overal weer een ASWH-draai aan te geven.
Lijkt me niet, VVGZ had altijd matige jeugd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
ASWH, daar won ik met VVGZ altijd van vroegah
Ja, uit jouw lichtingquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lijkt me niet, VVGZ had altijd matige jeugd.
We nemen je het niet kwalijk, gebrek aan smaak is ook smaak Vaduzquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat me niet zo kan bekoren.
En ditvan vanavond?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat me niet zo kan bekoren.
Tja, maar jij bent dan ook wel een überhetero hoor, Vaduz.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kwam vanavond weer erg gay over, ik vond hem irritant.
Als in dezelfde uitzending iemand als Marvin zit en je noemt Nigel erg gay, kan ik er alleen maar erg om lachenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg wat ik denk. Ik vond het jammer dat hij met de dames meeging en hoog zong, verder sneeuwde hij wat mij betreft onder bij de andere twee.
Mij ookquote:Op zondag 16 december 2007 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij viel wel tegen. Maar zoals BVO zegt, denk dat hij te bescheiden is en dat hij eigenlijk veel meer kan. Hopelijk volgende week
.
Helemaal met je eens!quote:Op zondag 16 december 2007 13:48 schreef Mrsgod het volgende:
Hij blijft wat achter.. Had meer van hem verwacht! Vond zijn optreden niet prettig om naar te kijken.
Dat vond hij van zichzelf ookquote:
Da's lief van hemquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef BVO het volgende:
Jij steunt me toch nog wel als Nigel-fan, shining? Hij gaat het morgen doen. Voor ons..
Een beetje veel dan wel. Hij is meer geschikt voor een huiskamerconcertje, kan hij nog geld opleveren ook voor Serious Request.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij is iig de knapste van de vier en heeft ook wel de beste stem. Nu nog een beetje de charme van David, de flair van JK en de humor van I-Jay and a star is born.
Nou robert, je complimenteerdsme wel weer he.quote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef raspetocha het volgende:
Ik denk meer door homo stemmend Nederland.He was bad tonight!!!!!
En als je dan bedenkt dat ie van Gordon meteen mocht vertrekken (waar ik het overigens mee eens was), dan zegt dat veel over het niveau van de andere mannelijke finalisten ... En als het er nog uit moet komen, dan vraag ik me af wanneer. Hij is een soort Richy II.quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is gewoon veruit de beste man. Het komt er nog niet uit, maar dat ie het is staat buiten enkele kijf.
Volgens mij is niks voor jou te suf hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gevaarlijk om zoiets te zeggen. Straks is het me suf.
Neuh, dat niet, maar als ik hem iets wil vragen kan ik wel zo bij hem terecht ja, dat welquote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer spreek jij hem dan steeds Beev? Je kende hem eerst toch alleen viavia, maar nu is het n vriend van je ofzo?
Ik krijg steeds meer door welk imago ik heb opgebouwd hier.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij is niks voor jou te suf hoor!
Maar Nigel is Raffa toch niet?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
Die vond ik bij Raffa een beetje tegenvallen.
Nope, het is de bedoeling dat ze het nummer zo perfect mogelijk imiteren.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef Greys het volgende:
Oh wacht even, mogen ze een nummer wel 'omgooien' tot een heel andere versie?
Don't take me in de malingquote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nope, het is de bedoeling dat ze het nummer zo perfect mogelijk imiteren.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
en daar heb ik nog niet zoveel vertrouwen in.
Jou ontgaat ook niks heh?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het vertrouwen brokkelt al af zie ik.
Dat woord is natuurlijk wel heel cliché geworden, eigenlijk word ik er zelf ook gek van maar goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:01 schreef Greys het volgende:
Knallen(Sorry, kan dat woord niet meer horen
).
En Gordon had een paar uur daarvoor natuurlijk de repetities gezien he Hockeylotje, dus die wist wat er nog ging komen
Maar Nigel lijkt me een sympathiek mannetje, hoop dat ie ons positief gaat verrassen!
Bovendien zei Gordon volgens mij dat hij Nigel van hetgeen wat er die avond voorbij gekomen was het slechtste vond, dus het slechtste van die vier (?).quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:01 schreef Greys het volgende:
Knallen(Sorry, kan dat woord niet meer horen
).
En Gordon had een paar uur daarvoor natuurlijk de repetities gezien he Hockeylotje, dus die wist wat er nog ging komen
Maar Nigel lijkt me een sympathiek mannetje, hoop dat ie ons positief gaat verrassen!
Misschien iets?quote:Wist je dat: Nigel zenuwachtig kan worden als hij een camera voor z'n neus krijgt? Dan gaat hij stotteren.. dat wordt nog wat bij de live-shows!
Nee, maar dit kan wel z'n verlegen gedrag verklarenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:32 schreef Greys het volgende:
Stotteraars stotteren (vaak) niet tijdens het zingen
Het is meer dat z'n verlegenheid z'n onzekerheid op het podium verklaartquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:38 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Nee, maar dit kan wel z'n verlegen gedrag verklaren
Nouja, het was idd wel leukquote:Op woensdag 26 december 2007 21:22 schreef BVO het volgende:
Ik ben benieuwd naar zijn introfilmpje deze liveshow, hij zei me dat het hilarisch werd.
Dat is niet eens een geheim hoor geloof ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gordon: Het nummer was ontzettend gay maar dat was het ook en dan Nigel die dan zo kijktze komen toch niet mijn geheimpje verklappen hé?
Z'n zoonquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoezo? ben je zijn vader of zo
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Z'n zoon. Ben ook nog niet zo heel oud he.
Jaaaa preciesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:06 schreef BVO het volgende:
Zo van: hij regelt de kaartjes, trakteert ons vooraf op een etentje, achteraf op een drankje, en zwaait tijdens de show steeds naar ons? En in ruil stemmen wij - volgens mij zijn wij buiten zijn familie en vrienden toch de enige - heel vaak en blijft hij er deze week tóch in. Dat klinkt best leuk idd.
Dat ik hem sprak is niet geheimzinnig, maar om nou al die persoonlijke relaties en links hier uit de doeken te doen vind ik niet nodigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik dacht al. Ik zie allemaal berichten over gay Nigel. Vervolgens zie ik dat je hem (geheimzinnig) kent "via via". Greys die zegt dat ze jou in bescherming moet nemen. En dat je met hem uit eten bent geweest waar s_S mee zwijmelde.![]()
My dirty tabloid mind dacht even een scoop mee te maken
Wel een idee dat is voortgekomen uit een redelijk aangeschoten toestandquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ik hem sprak is niet geheimzinnig, maar om nou al die persoonlijke relaties en links hier uit de doeken te doen vind ik niet nodig. En dat eten moet je nog maar eens over lezen
. Dat was SS's idee om in ruil voor veel stemmen een VIP-avond van Nigel te mogen ontvangen
.
Als het weer zo gaat als bij de vorige editie dan mág hij dit nummer niet eens zingen. Bij de ronde Nederlands product gaat het voor zover ik weet om Engelstalige nummers van Nederlandse artiesten. Nederlandstalig komt in een latere ronde aan bod.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:40 schreef BVO het volgende:
Nigel was net bij Boulevard, weer het stralende middelpunt, naast Daphne uiteraard,
Wat zal hij zaterdag zingen? Ik vind Over van Replay zo mooi, maar das gezien zijn prive-situatie misschien net wat te pijnlijk.
Is het uit met zn vriend dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:40 schreef BVO het volgende:
Nigel was net bij Boulevard, weer het stralende middelpunt, naast Daphne uiteraard,
Wat zal hij zaterdag zingen? Ik vind Over van Replay zo mooi, maar das gezien zijn prive-situatie misschien net wat te pijnlijk.
Whehehe.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is het uit met zn vriend dan?.
Okeequote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:17 schreef BVO het volgende:
Ja he.
Nouja, dan moet jij hem maar steunen.
Het was ook vooral meer een edit om mijn stomme post van die nacht te verbergenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Okee. Alleen is hij daar misschien niet zo blij mee als hij meer van de mannen is
![]()
Maar ik ga hem vanavond iig wel steunen in de vorm van een smsje
*meldt zich aan bij de diehard Nigel fansquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:37 schreef BVO het volgende:
BVO en shiNinG_staR zijn twee van de weinige diehard fans van Nigel, that's it.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
*meldt zich aan bij de diehard Nigel fans*
Jullie staan niet alleen!
*registreert vast zijn NIGELXXNATHALIEXXCHARLENEXXNIKKI-nickname.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu zijn we al met z'n vieren. Het valt toch best mee dus
.
Oh en jammer dat je internet het niet zo goed doet Beev, want Nigel zit in de chat vanavond.
Oh my gawdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:46 schreef BVO het volgende:
[..]
*registreert vast zijn NIGELXXNATHALIEXXCHARLENEXXNIKKI-nickname.
Die nickname was een grapje he, aangezien ze allemaal van die debiele namen op dat idols.nl-forum hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my gawd
Maar je gaat wel chatten met hem vanavond he!?![]()
Wat ga je roepen? Gewoon lekker hysterisch elf keer hetzelfde zeggen, dan ziet ie het vast wel
http://messages.fok.nl/compose.php?to=1quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef BVO het volgende:
Als heel IDO dat nou eens doet. Zijn al gauw een stem of 200 a 300. Daar komt het onder vaak op aan. Noemt hij FOK!, gratis reclame.. Danny, goed plan?
Ik sluit me ook bij deze fanclub aanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:32 schreef Greys het volgende:
Ik sluit me bij Tha_Erik aan!
Nigel is LIEF
Dat klinkt dan wel weer aangenaamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
Over m'n lijk.
Doodsverwensingquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef Svensational het volgende:
"You're my always shiNinG_staR" zong ie!
Nigel houdt van jullie, s_s en B.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:36 schreef Together het volgende:
Nigel maakte sms-gebaren! Zag je dat Beev?
Arubaans en nog iets. Z'n moeder is Arubaan iig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:46 schreef Torio het volgende:
is hij suri?
Maar wat vond je ervan dat ie over je zongquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kijk geen DGK, maar ik ken iedereen wel, ik zap er s avonds altijd langs. Volgens mij is Nigel wel een imitatietalent ja
Ja, voelde me wel vereerd natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar wat vond je ervan dat ie over je zong?
Of ik wat anders bedoel ligt eraan wat jij bedoeltquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, voelde me wel vereerd natuurlijk. Of bedoel je wat anders
?
Oh, ik heb dat shining star niet verstaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of ik wat anders bedoel ligt eraan wat jij bedoelt.
Ik bedoelde dit: Nigel
Waar dacht jij dan dat ik op doeldequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat shining star niet verstaan. Ken de tekst van dat liedje niet echt. Maar het sloeg vast op mij, dat kan niet anders
.
Gewoon het liedje in het algemeen, you are always on my mind etc.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan dat ik op doelde?
jaaaaa!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:40 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat hij nog een keer unplugged iets van Brian McKnight ofzo zingen kan, dan is hij echt in z'n element.
Even benadrukken dat zijn "echte" fans niet eens in hem geloven.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:40 schreef BVO het volgende:
Laat iemand eens zijn Natasia-imitatie uit de chat videoën. Vond hem briljant.
Maar ok, verder gaat hij exit. Helaas pindakaas.
Ik denk dat die "echte" fans (aka BVOquote:Op zondag 6 januari 2008 11:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Even benadrukken dat zijn "echte" fans niet eens in hem geloven.
Same difference hoer.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat die "echte" fans (aka BVO) wel in Nigel gelooft, maar niet in het stemmende publiek.
Ik dacht ook dat Hind exit ging toen ze exit ging, had ook geen fuck met vertrouwen te maken.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Even benadrukken dat zijn "echte" fans niet eens in hem geloven.
Disco!quote:
Hij deed zo naar tegen me. Nouja eerst, daarna niet meer. Maar goed, dat boet niet. Ik zit morgen met mijn spandoek in de woonkamer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb hetzelfde, alleen ik vind hem geen lulIk vind hem nog steeds een schatje
Nee, nu niet. En niksssssss, hij kwam al op hangende pootjes terugquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Naar tegen je! Wat zei hij dan? Of zit je weer uit je nek te lullen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |