Jij was vorig jaar ook voor hem hé?quote:Op zondag 25 november 2007 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel. Hij zong weer geweldig en hij zag er weer lekker uit
.
quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jij was vorig jaar ook voor hem hé?
volgens mij deed hij mee met x factor toenquote:Op zondag 25 november 2007 14:05 schreef Wickedangel het volgende:
Hij was top. Dat hij vorig jaar meedeed, kan ik me niet herinneren.
Ja, dat had ik begrepen. Maar dat kan ik me dus niet herinneren.quote:Op zondag 25 november 2007 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij deed hij mee met x factor toen
Dit is inderdaad 100% Liveshow-materiaal.quote:Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Als deze gast niet in de liveshows komt dan weet ik het niet meer.... erg goed en prettig om naar te kijken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gatver nee, dat is een aap. Nigel niet.
Jij weet ook overal weer een ASWH-draai aan te geven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Hij lijkt veel op Marphe Redjosetiko!
[ afbeelding ]
Zeker nu die ook zo'n bakkebaarden-baardje heeft!
ASWH, daar won ik met VVGZ altijd van vroegahquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij weet ook overal weer een ASWH-draai aan te geven.
Nee, serieus, dat was het eerste wat ons opviel toen die kerel in de uitzending kwam.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij weet ook overal weer een ASWH-draai aan te geven.
Lijkt me niet, VVGZ had altijd matige jeugd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
ASWH, daar won ik met VVGZ altijd van vroegah
Ja, uit jouw lichtingquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lijkt me niet, VVGZ had altijd matige jeugd.
We nemen je het niet kwalijk, gebrek aan smaak is ook smaak Vaduzquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat me niet zo kan bekoren.
En ditvan vanavond?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat me niet zo kan bekoren.
Tja, maar jij bent dan ook wel een überhetero hoor, Vaduz.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kwam vanavond weer erg gay over, ik vond hem irritant.
Als in dezelfde uitzending iemand als Marvin zit en je noemt Nigel erg gay, kan ik er alleen maar erg om lachenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg wat ik denk. Ik vond het jammer dat hij met de dames meeging en hoog zong, verder sneeuwde hij wat mij betreft onder bij de andere twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |