Deze vergelijking slaat werkelijk nergens opquote:Op zondag 4 november 2007 22:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat is zoiets als de Bijbel lezen en zeggen dat Paulus een aimabele, tolerante man is.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op zondag 4 november 2007 23:07 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Deze vergelijking slaat werkelijk nergens op! Waar het om gaat is dat JIJ impliceert dat iemand die het boek van Dawkins heeft gelezen maar het niet eens is met zijn argumentatie, feitelijk niet het boek heeft gelezen. En wie is Floripas nu eigenlijk wel niet
? Je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat jij totaal niet als een autoriteit wordt beschouwd op dit vlak
? Ergo: dat jij beweert dat ik het boek niet heb gelezen omdat ik het er niet mee eens ben, heeft niets te betekenen.
Hoezo precies?quote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef Floripas het volgende:
Paulus was een zak. Een eersteklas zak.
Dat dus. Maar geen zin om het helemaal uit te typen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:07 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Deze vergelijking slaat werkelijk nergens op! Waar het om gaat is dat JIJ impliceert dat iemand die het boek van Dawkins heeft gelezen maar het niet eens is met zijn argumentatie, feitelijk niet het boek heeft gelezen. En wie is Floripas nu eigenlijk wel niet
? Je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat jij totaal niet als een autoriteit wordt beschouwd op dit vlak
? Ergo: dat jij beweert dat ik het boek niet heb gelezen omdat ik het er niet mee eens ben, heeft niets te betekenen.
Welke kaas?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:31 schreef Waris7 het volgende:
eens en de maan is gemaakt van KAAS
Dat word een probleem. ik geloof namelijk niet in Godquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Welke kaas?
En ow voor de normen en waarden is het goed dat mensen weer meer aan religie gaan doen.
FYI, de TS is een zelfverklaarde agnost, geen gelovige.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:33 schreef Kempi het volgende:
Maak je geen zorgen TS, de zonderaars zullen niet ongestraft blijven.
Misschien op deze wereld, misschien hiernamaals, dat weet alleen god, maar ze zullen branden
Er zijn meerdere opties.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat word een probleem. ik geloof namelijk niet in God
Door de eeuwen heen heeft religie idd bewezen erg tolerant en vredelievend te zijn, daarom hebben we 1500 jaar praktisch stil gezeten en alleen maar oorlog gevoerd in de naam van god en hele volken afgeslacht die onschuldig waren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Welke kaas?
En ow voor de normen en waarden is het goed dat mensen weer meer aan religie gaan doen.
Actually, de enige christen die ik cool vind (Danté) schreef dat de hel een ijzige vlakte is zoals de Noorse mythologie het ook omschrijft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:33 schreef Kempi het volgende:
Maak je geen zorgen TS, de zonderaars zullen niet ongestraft blijven.
Misschien op deze wereld, misschien hiernamaals, dat weet alleen god, maar ze zullen branden
LOLZ! BACKWARD PWNAGEquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:54 schreef RickoKun het volgende:
Atheïsme is GEEN geloof, niet altijd zo semi-intellectueel doen!
Al die domme omwegen altijd! "Bohhh gek, als men juist niet gelooft gelooft men dat er dus geen goden zijn, dus IEDEREEN gelooft"
Dat geloof ik niet. Eerder een ongeloof.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:52 schreef felic. het volgende:
Sommige mensen zijn inderdaad infantiel, en die verzieken het voor de normale respectvolle atheïsten etc. Daarintegen is atheïsme ook een geloof, dus beide partijen zijn de weg kwijt.
Dat zeg je trouwens alleen maar omdat je alle religies per definitie al kut vindt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:54 schreef RickoKun het volgende:
Atheïsme is GEEN geloof, niet altijd zo semi-intellectueel doen!
Al die domme omwegen altijd! "Bohhh gek, als men juist niet gelooft gelooft men dat er dus geen goden zijn, dus IEDEREEN gelooft"
Oke let me rephrase that: Atheïsme is net als het christendom een geloofsovertuiging. Een levensbeschouwing, k?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Eerder een ongeloof.
K. Maar zeg dan niet dat je Atheïst bent als ze er om vragen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:02 schreef RickoKun het volgende:
Een levensbeschouwing, ja
geloofsovertuiging, neen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |