quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Verder heeft het wel iets weg van The Secret gedachte dat je je eigen universum creëert.
Ik heb net een lekkere hoop poep gecreëerdquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:33 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben al een bewuste creator. Alles wat ik creeer heeft zijn oorzaak in mijn eigen lichaam. Een ziel heb ik niet. Je stelling is juist maar ik zie niet in wat de betekenis ervan is.
Weet ik niet, iig wel een hoop donkere materie.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:46 schreef SingleCoil het volgende:
en..zit er een universum tussen ?
...en groente eten is gezond. Wat het met zure regen te maken heeft weet ik niet, maar ik kan je nog wel een paar dimensies aanpraten hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Een geinige stelling maar zonder onderbouwing is het niet meer dan TRU ....
De snaartheorie bied namelijk mogelijkheden tot verschillende "dimensies" en deze is wel weetschappelijk onderbouwd. Een referentiemateriaal is Atom, een documentaire van de BBC
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snaartheorie
Je zou hopen dat one-liners meer voor POL zijn dan voor WFL maar bijkbaar heb ik het mis...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...en groente eten is gezond. Wat het met zure regen te maken heeft weet ik niet, maar ik kan je nog wel een paar dimensies aanpraten hoor.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je zou hopen dat one-liners meer voor POL zijn dan voor WFL maar bijkbaar heb ik het mis...
Ik volg je redenatie niet(misschien is die er wel helemaal niet), zou je me willen verlichten?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je zou hopen dat one-liners meer voor POL zijn dan voor WFL maar bijkbaar heb ik het mis...
Ik volg je redenatie niet(misschien is die er wel helemaal niet), zou je me willen verlichten?
quote:Op zondag 4 november 2007 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
Kan TS eea misschien niog wat verhelderen ?[/b]
quote:Op zondag 4 november 2007 11:35 schreef releaze het volgende:
hmm, ik snap je redenatie niet helemaal. je geeft wat steekwoorden, maar vertelt niet hoe je daar bij komt, wat je argumentatie is. ik vind het daarom moeilijk in te haken op jouw verhaal.
quote:Op zondag 4 november 2007 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
Kan TS eea misschien niog wat verhelderen ?[/b]
Het idee van een potentieel universum snap ik ook niet helemaal maar een theorie over dimensies waarin leven bestaat zonder dat wij het weten, is een mogelijkheid. De snaartheorie is ook gebaseerd op een groter aantal dimensies waardoor elektronen vliegen. (ik ben geen expert op de snaartheorie geef ik eerlijk toe)quote:Op zondag 4 november 2007 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
'als ieder mens dus een potentieel universum is' (in de OP) is op zich al zo'n zin vol onsamenhangende lariekoek dat het mij echt verbaasd dat er nog mensen zijn die daar de Snaartehorieeen bij weten te slepen, dus ik dacht, tijd voor een stukje realiteitszin.
Nu wel helder ?
Kan TS eea misschien niog wat verhelderen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |