ben benieuwd of het ze lukt Het grote Marco Van Basten Bondscoach-topic #68 binnen 90 minuten vol te baggeren zodat ze verder kunnen met de MvB moet ontslagen worden reeks...quote:Op zondag 2 december 2007 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijden duren nog 90 minuten.
Nee, nog niet afgelopen. Ik zie maar één topic (die allang dicht is), geen meerderen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zijn die wedstrijden al bijna afgelopen, want we hebben inmiddels topics met doodsverwensingen in de titel...
klopt, was er maar één, sorry, een s teveel, ik was druk bezig rustig te blijven en heb per ongeluk overdreven, mijn excuus.quote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nog niet afgelopen. Ik zie maar één topic (die allang dicht is), geen meerderen.
(ik vond vooral dat vetgedrukte stukje grappig - zelden een betere beschrijving van DAM gelezenquote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent diegene die hem een prutser vindt en zelfs als niemand je meer serieus neemt blijft je volhouden dat je gelijk hebt
Kijk maar gewoon in de Mourinho topic wie er kijk op heeft, en dat ben jij niet
Waarna hij doodleuk beweert dat hij niet off topic is ...quote:Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Drogba is inderdaad geen topper
Prima.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:51 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het zojuist allemaal weggehaald en gewaarschuwd.
En jij dacht dat 2 dochters opvoeden zwaar wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:50 schreef Doc het volgende:
Volgens mij heeft die arme jongen niet echt in de gaten hoe hij op dit forum gezien wordt...
sjimz vroeg het zelf, min of meer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom is het St Niklaas topic dicht?
Er is toch ook een topic over Otelul?
Tuurlijk niet. Ik ben fan iig. Zou er graag een topic over zien.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
sjimz vroeg het zelf, min of meer.
Wel, op msn.quote:
Komt ie naar mij op msn om te vragen of ie weer open mag, of ik even kon likken bij jou.quote:
Niet, hij is pokeren met collega's, liegert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt ie naar mij op msn om te vragen of ie weer open mag, of ik even kon likken bij jou.
Wat een schobbejak is het!
Hij kwam nog naar me toe net voordat ie ging Patiencen in zn eentje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet, hij is pokeren met collega's, liegert.
Kappen nu met die slowchat, anders ban ik jequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij kwam nog naar me toe net voordat ie ging Patiencen in zn eentje.
Ontmaagd me maar met je noten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kappen nu met die slowchat, anders ban ik je.
Ik zal Karl even bellen ja.quote:
Zie de post van dndiek. Het 'MvB gaat weg topic' beschouwen als een nieuwstopic, daarna gewoon verder in het centrale MvB-topic. En daarnaast kan een speculatietopic lopen. [herhaling]quote:Op woensdag 5 december 2007 10:01 schreef RayMania het volgende:
Hmm, even over nadenken.
Dicht.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:35 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld ronde 3
wil je weer dan?quote:Op zondag 9 december 2007 01:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Done. O nee, ik ben al even geen mod meer.
quote:Op zondag 9 december 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
We hebben een goed team nu, dat gaat niet veranderen. Vaduz is helemaal niet objectief ook.
Zoiets wordt vaak gezegd als er een verandering aanstaande isquote:Op zondag 9 december 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
We hebben een goed team nu, dat gaat niet veranderen. Vaduz is helemaal niet objectief ook.
quote:Op zondag 9 december 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
Dat is voor mij een weet en voor jullie een vraagquote:Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie ga je vervangen, Bos?
Aangepastquote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kan een van de mod's de topic titel veranderen in "Boskamp Dendert Door"![]()
Dit topic: Belgisch Voetbal #37: Boskamp Dendert Door
Voortaan je tweede biertje laten staanquote:Op zondag 9 december 2007 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Excuses voor de nachtelijke onrust, ik wil niet stoken in het modgeheel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |