Kamp is een boerenlul. Ik denk eerder aan Van Baalen of de terugkeer van Bolk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wie zou je liever zien? Kamp? of?
Ach wie bepaalt of een studie nutteloos is?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Collegeld afschaffenDan lopen die nutteloze studierichtingen helemaal vol.
![]()
Tja, 100 zijn er wel erg veel ja. Misschien moeten we inderdaad wel blij zijn met 20 stuks.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:30 schreef du_ke het volgende:
Maar EG, 100 lijstjes is gewoon niet realistisch voor de POL verkiezingen 20 zou al heel wat zijn.
Zijn er ook conservatieven die zichzelf nog meer prostitueren dan Spruyt?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zo, Spruyt had een goed verhaal.
Ann Coulter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn er ook conservatieven die zichzelf nog meer prostitueren dan Spruyt?
Ja. Ik vind em ook oersaai.quote:
Van Baalen heeft wel wat in z'n mars ja. Ik vind em wel geschikt ja. Ik kijk er niet vanop als het ooit zo ver komt.quote:Ik denk eerder aan Van Baalen of de terugkeer van Bolk.
De Bolk is dik 75+ bij de volgende verkiezingen en van Baalen maakt geen kans bij het grote publiek. Dat wordt nog watquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Kamp is een boerenlul. Ik denk eerder aan Van Baalen of de terugkeer van Bolk.
Tja, arbitrair.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach wie bepaalt of een studie nutteloos is?
Ha Lemmeb.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:35 schreef DippertjeDak het volgende:
Hallo, ik kom ff buurten! Valt er nog wat te beleven hier?
Ik heb net de documentaire 'Maxed Out' gekeken. Oersaai, maar echt wat voor pberends.
Het gaat weer overal en nergens over. Dus welkom!quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:35 schreef DippertjeDak het volgende:
Hallo, ik kom ff buurten! Valt er nog wat te beleven hier?
Ik heb net de documentaire 'Maxed Out' gekeken. Oersaai, maar echt wat voor pberends.
Ik ben nu eenmaal nog te jong.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Bolk is dik 75+ bij de volgende verkiezingen en van Baalen maakt geen kans bij het grote publiek. Dat wordt nog wat.
tolk, iets in de communicatie (dat is zo breed dat het bijna niet op te noemen isquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, arbitrair.....
Maar eerlijk wat kan iemand met letteren, behalve leraar Nederlands op de middelbare school![]()
Hoe kan je dan gemotiveerd zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:37 schreef Reya het volgende:
Mijn studie is nog nuttelozer dan Finoegrische Talen, Culturele Antropologie en Oud-Romaanse Filosofie bij elkaar.
Ach werp je op als af te schieten kroonprins.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal nog te jong.
Bij de meeste banen gaat het alleen maar om je 'denkniveau' en je doorzettingsvermogen. Zelfs het afronden van een echte prutstudie schijnt daar wat over te zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, arbitrair.....
Maar eerlijk wat kan iemand met letteren, behalve leraar Nederlands op de middelbare school![]()
Kom, kom, niet te bescheiden. Wiegel zat ook al met midden twintig in de Kamer.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal nog te jong.
Totdat de admins wakker worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe lang hou je het dit keer vol Lemmeb ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |