Nee, ik erger me meer aan de gladheid van zowel films als acteurs tegenwoordig. Je zit gewoon tv op een groot scherm te kijken. Alle comedy's en romcoms lijken tegenwoordig op Friends, alle actiefilms op James Bond en alle horror op Scream.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ratzo, Rainman, captain Hook, die vent van outbreak
antihelden hebben vaak de sympathisanten op de hand en je hoeft er geen overheersend ego voor te hebben zoals bij Tom Cruise bijvoorbeeld.
Ok bedankt dat jij dat even deed. Maar wil je even OP aanpassen? Er staat een foutje inquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
opnieuw gemaakt ... we laten niets vermoorden hier EG
Nou, die letterenfaculteit is duidelijk links hoor. Maar je hebt gelijkt; er lopen veel sociaal-liberalen rond. Alhoewel ik me wel groen en geel erger aan die SP-tokkies die telkens voor het Academiegebouw staan met hun malloterige protestacties. Van die puisterige semi-pubers, die menen mij te moeten vertellen hoe de wereld in elkaar steektquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:05 schreef du_ke het volgende:
De rest is in Groningen echt niet ouderwets links hoor. Ja sociologie en biologie misschien.
Grappig dat je dat zegt, alle films zijn zo gemaakt dat ze je alleen maar in verhoogde staat van alertheid brengen, zonder ook maar iets aan een verhaal te verzinnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, ik erger me meer aan de gladheid van zowel films als acteurs tegenwoordig. Je zit gewoon tv op een groot scherm te kijken. Alle comedy's en romcoms lijken tegenwoordig op Friends, alle actiefilms op James Bond en alle horror op Scream.
Iedereen vind The Gladiatior en Ocean's Eleven zulke goede films, maar het zijn gewoon kutfilms zonder enige vorm van intelligente dialoog. Iedere acteur kan beroemd worden met zo'n fimpje: mooie shots, mooie mensen, hier en daar wat boem-boem en bang-bang en we zijn er weer doorheen.
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die brood zien in letteren. Zijn dat allemaal Arnon Grunberg typetjes?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:07 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Nou, die letterenfaculteit is duidelijk links hoor.
Een semi-puber? Dat kan natuurlijk niet. Wel een prepuber of postpuber.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:07 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Nou, die letterenfaculteit is duidelijk links hoor. Maar je hebt gelijkt; er lopen veel sociaal-liberalen rond. Alhoewel ik me wel groen en geel erger aan die SP-tokkies die telkens voor het Academiegebouw staan met hun malloterige protestacties. Van die puisterige semi-pubers, die menen mij te moeten vertellen hoe de wereld in elkaar steekt![]()
Ja, vaak wel. Letteren is de faculteit van de vage studies. Ik vraag me altijd af wat al die letterenstudenten straks op de arbeidsmarkt moeten doen met hun taal-, kunst- of cultuurstudiesquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die brood zien in letteren. Zijn dat allemaal Arnon Grunberg typetjes?
Ach of die puisterige semi pubers minder verstand hebben van de wereld dan een fries boertje weet ik niet. Weet wel dat de verdeling op mijn faculteit vrij normaal was.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:07 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Nou, die letterenfaculteit is duidelijk links hoor. Maar je hebt gelijkt; er lopen veel sociaal-liberalen rond. Alhoewel ik me wel groen en geel erger aan die SP-tokkies die telkens voor het Academiegebouw staan met hun malloterige protestacties. Van die puisterige semi-pubers, die menen mij te moeten vertellen hoe de wereld in elkaar steekt![]()
Dat vraag ik me ook af. Je kan er volgens mij er helemaal niets mee. Tja, misschien ben je dan wel academisch gevormd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ja, vaak wel. Letteren is de faculteit van de vage studies. Ik vraag me altijd af wat al die letterenstudenten straks op de arbeidsmarkt moeten doen met hun taal-, kunst- of cultuurstudies![]()
Hou het dan maar op een postpuber. Rood! (quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een semi-puber? Dat kan natuurlijk niet. Wel een prepuber of postpuber.
Onderzoeken hoe jouw wereld in elkaar zitquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ja, vaak wel. Letteren is de faculteit van de vage studies. Ik vraag me altijd af wat al die letterenstudenten straks op de arbeidsmarkt moeten doen met hun taal-, kunst- of cultuurstudies![]()
Welke faculteit?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach of die puisterige semi pubers minder verstand hebben van de wereld dan een fries boertje weet ik niet. Weet wel dat de verdeling op mijn faculteit vrij normaal was.
Je kan er docent mee worden in allerlei richtingen, volgens mij zitten dingen als geschiedenis en pedagogiek er ook bij. Niet overdreven concreet, wel nuttig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Je kan er volgens mij er helemaal niets mee. Tja, misschien ben je dan wel academisch gevormd.![]()
Lekker academisch gevormd in de bijstand, betaald door academici die wel een nuttige studie hebben gedaan (zoals ondergetekendequote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Je kan er volgens mij er helemaal niets mee. Tja, misschien ben je dan wel academisch gevormd.![]()
Ja, ik vind eigenlijk dat die lui gewoon hun studie helemaal zelf moeten betalen. En geen studiebeurs uiteraard.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:16 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Lekker academisch gevormd in de bijstand, betaald door academici die wel een nuttige studie hebben gedaan (zoals ondergetekende).
Ach ze komen bijna allemaal wel in prima banen terecht. Dan zou zo'n theoretische natuurkundige die z'n hele leven net niet die doorbraak haalt ook geen cent moeten krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik vind eigenlijk dat die lui gewoon hun studie helemaal zelf moeten betalen. En geen studiebeurs uiteraard.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Daar zitten wel verstandige mensen![]()
Pas op maar op, straks heb je Klopkoek weer boos gemaakt met je neo-conservatieve standpuntenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik vind eigenlijk dat die lui gewoon hun studie helemaal zelf moeten betalen. En geen studiebeurs uiteraard.
Dat vooruitzicht moet de zelfmoordcijfers aldaar wel acuut doen stijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal Arnon Grunberg typetjes?
Ze worden gewoon allemaal volksvertegenwoordiger voor GroenLinks, PvdA of SPquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Met een letterenstudie heb je prima vooruitzichten. Alleen: binnen een veel smallere bandbreedte.
KlopKoek vind of vond mij heel aardig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Pas op maar op, straks heb je Klopkoek weer boos gemaakt met je neo-conservatieve standpunten![]()
Nee, dat zijn de socio- en politicolodingessen. En mensen met een afgebroken rechtenstudie.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:20 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ze worden gewoon allemaal volksvertegenwoordiger voor GroenLinks, PvdA of SP![]()
Ja, omdat je PvdA hebt gestemd. Klopkoek vind iedereen aardig, zolang ze maar op Wouter en Nebehat stemmen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
KlopKoek vind of vond mij heel aardig.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat vooruitzicht moet de zelfmoordcijfers aldaar wel acuut doen stijgen.
Maar dat is nog altijd beter dan afdankertjes van Unilever.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de socio- en politicolodingessen. En mensen met een afgebroken rechtenstudie.
Da's niet echt eerlijk. Ik denk eerder aan het afschaffen van collegegeld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alsof ik Rutte verdedig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar dat is nog altijd beter dan afdankertjes van Unilever.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar dat is nog altijd beter dan afdankertjes van Unilever.
Hij vind mij ook aardig zelf met mijn abonnement op CAPSLOCK.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:24 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ja, omdat je PvdA hebt gestemd. Klopkoek vind iedereen aardig, zolang ze maar op Wouter en Nebehat stemmen.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Da's niet echt eerlijk. Ik denk eerder aan het afschaffen van collegegeld.
En kritiek op de eigen partij is niet netjes hê, Goebbels.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:27 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Jij bent toch van de grote-mensen-VVD?![]()
Collegeld afschaffen voor B-studies. Lees niet zo selectief.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Collegeld afschaffenDan lopen die nutteloze studierichtingen helemaal vol.
![]()
Van blond naar brunette.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:30 schreef du_ke het volgende:
een bokbiertje na een weizen is even overschakelen.
Wie zou je liever zien? Kamp? of?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Even serieus: een grote groep leden is het helemaal beu met Rutte. Ik behoor tot die groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |