Ach ze komen bijna allemaal wel in prima banen terecht. Dan zou zo'n theoretische natuurkundige die z'n hele leven net niet die doorbraak haalt ook geen cent moeten krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik vind eigenlijk dat die lui gewoon hun studie helemaal zelf moeten betalen. En geen studiebeurs uiteraard.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Daar zitten wel verstandige mensen![]()
Pas op maar op, straks heb je Klopkoek weer boos gemaakt met je neo-conservatieve standpuntenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik vind eigenlijk dat die lui gewoon hun studie helemaal zelf moeten betalen. En geen studiebeurs uiteraard.
Dat vooruitzicht moet de zelfmoordcijfers aldaar wel acuut doen stijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal Arnon Grunberg typetjes?
Ze worden gewoon allemaal volksvertegenwoordiger voor GroenLinks, PvdA of SPquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Met een letterenstudie heb je prima vooruitzichten. Alleen: binnen een veel smallere bandbreedte.
KlopKoek vind of vond mij heel aardig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Pas op maar op, straks heb je Klopkoek weer boos gemaakt met je neo-conservatieve standpunten![]()
Nee, dat zijn de socio- en politicolodingessen. En mensen met een afgebroken rechtenstudie.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:20 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ze worden gewoon allemaal volksvertegenwoordiger voor GroenLinks, PvdA of SP![]()
Ja, omdat je PvdA hebt gestemd. Klopkoek vind iedereen aardig, zolang ze maar op Wouter en Nebehat stemmen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
KlopKoek vind of vond mij heel aardig.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat vooruitzicht moet de zelfmoordcijfers aldaar wel acuut doen stijgen.
Maar dat is nog altijd beter dan afdankertjes van Unilever.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de socio- en politicolodingessen. En mensen met een afgebroken rechtenstudie.
Da's niet echt eerlijk. Ik denk eerder aan het afschaffen van collegegeld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alsof ik Rutte verdedig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar dat is nog altijd beter dan afdankertjes van Unilever.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar dat is nog altijd beter dan afdankertjes van Unilever.
Hij vind mij ook aardig zelf met mijn abonnement op CAPSLOCK.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:24 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ja, omdat je PvdA hebt gestemd. Klopkoek vind iedereen aardig, zolang ze maar op Wouter en Nebehat stemmen.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Da's niet echt eerlijk. Ik denk eerder aan het afschaffen van collegegeld.
En kritiek op de eigen partij is niet netjes hê, Goebbels.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:27 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Jij bent toch van de grote-mensen-VVD?![]()
Collegeld afschaffen voor B-studies. Lees niet zo selectief.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Collegeld afschaffenDan lopen die nutteloze studierichtingen helemaal vol.
![]()
Van blond naar brunette.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:30 schreef du_ke het volgende:
een bokbiertje na een weizen is even overschakelen.
Wie zou je liever zien? Kamp? of?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Even serieus: een grote groep leden is het helemaal beu met Rutte. Ik behoor tot die groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |