Nou en...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Västerås
Ben ik in de zomer van 2006 nog geweest
Muckie gaat een concertje GEVENquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
alvast veel plezier dan. Welk concert ga je naar toe?
Zeikerdquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef OA het volgende:
Ik ga zo lekker gourmetten! [afbeelding]
OAdin & OA zijn vandaag 7 jaar samen! [afbeelding] [afbeelding]
Feli's!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef OA het volgende:
Ik ga zo lekker gourmetten!![]()
OAdin & OA zijn vandaag 7 jaar samen!![]()
![]()
en daar gaat Kuuk naar toe? Tof!!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie gaat een concertje GEVEN
Met de Harmonie, in Zegveld.
Neequote:Op zaterdag 3 november 2007 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
en daar gaat Kuuk naar toe? Tof!!!
Gefeliquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef OA het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee [ afbeelding ]
Kuuk heb ik hier nog niet gezien vandaag ...
Je hebt Muckie gekwoot hoor [ afbeelding ]
Teveel geleerd vandaag?
Aaaw.... Hopelijk komt het allemaal goed, en alsjeblieft, staar je niet blind op de leerstof en neem zo af en toe effe pauze, met een bakkie koffie en wat tijd voor jezelf.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ohw... en vwb het leren: had ik maar half zoveel opgenomen in die duffe hersenpan van me als de stof die ik doorgeworsteld heb, dan werd het nog wat [afbeelding]
Dat komt denk ik wel goed, ze had er echt zin inquote:maar goed, dan hoop ik dat muckie een goede avond heeft! [afbeelding]
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:00 schreef sararaats het volgende:
ben nog volop bezig met m'n cursus en waarneemavond voor te bereiden.
hopelijk is het helder op 18 november [afbeelding]
hopen jullie met me mee? ik zit dan in de Voerstreek.
voor de rest ben ik goed uitgeslapen [afbeelding]
Wat let je om er eentje te nemen?quote:
Toerisme Voerstreekquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
De Voerstreek? Dat is toch niet zo heel erg ver van Luik? Of praat ik nu onzin? Ben niet zo heel bekend met de diverse regio's in België...
quote:
quote:
hé als je vanaf 16:30 aan het bier zit, gaat het redelijk rap (palm triple hier) dus ja. Maar nu ga ik echt pitten, dus ciao!!!quote:
Oh, je sliep nog nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
hé als je vanaf 16:30 aan het bier zit, gaat het redelijk rap (palm triple hier) dus ja. Maar nu ga ik echt pitten, dus ciao!!!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef OA het volgende:
![]()
Trusten Sanderquote:Op zondag 4 november 2007 04:57 schreef Sander170 het volgende:
Feest maar lekker zonder mij door, ben nu slapen en morgennacht ben ik er rond 03:00, tot dan.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 08:37 schreef DaMart het volgende:
Hoi. Vroeg wakker voor de zondag.
Klote bioritme.
Rotten nog wel... de aftakeling bij vrouwen begint al vroeg hoor...quote:Op zondag 4 november 2007 08:40 schreef BrandX het volgende:
[..]ik doe met je mee. Ik was om 10 voor 7 al wakker. Terwijil ik tot half negen in mijn mandje mocht rotten
![]()
Papier, DaMart en BrandX staan op het KSCpodium!quote:Op zondag 4 november 2007 03:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 3 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
012. 108 Papierversnipperaar
046. 054 DaMart
048. 053 BrandX
078. 041 Sjowhan
082. 040 buzzer
129. 031 vdvorst
141. 029 Kuukske
174. 024 eer-ik
quote:Op zondag 4 november 2007 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Papier, DaMart en BrandX staan op het KSCpodium!![]()
ik was/ben een beetje druk met allerlei vulkanenquote:Op zondag 4 november 2007 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor [afbeelding]. 't Valt me nog mee, dacht dat er veel minder waren [afbeelding]
jureer ze BXquote:Op zondag 4 november 2007 09:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
En BX gaat er nu vandoor, BX gaat jureren [afbeelding]
kindjes en volwassenen op paardjs en pony'tjes [afbeelding]
Da's ook een gaaf iets hčquote:Op zondag 4 november 2007 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik was/ben een beetje druk met allerlei vulkanen [afbeelding]
machtig inderdaad, al hebben de bewoners niet in de gaten dat een kratermeer dat in 24 uur 18 graden warmer wordt een levensgevaarlijk probleem isquote:Op zondag 4 november 2007 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's ook een gaaf iets hč [afbeelding]
#ik las het !quote:
Gelukkig ik niet /madquote:Op zondag 4 november 2007 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
#ik las het !
gelukkig heb ik kaarten [afbeelding]
jo eer [afbeelding]
WAT !!!!!!!!quote:
hOUNIETquote:
Papier heeft maar twee keer zoveel postsquote:Op zondag 4 november 2007 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Papier, DaMart en BrandX staan op het KSCpodium!![]()
Wat een spammert is het ook he?quote:Op zondag 4 november 2007 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Papier heeft maar twee keer zoveel posts [afbeelding].
mijn maat ook. en die heeft het ook gelijk gedaanquote:Op zondag 4 november 2007 12:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja man drama... maar don't blame me, blame my friend
Die zou de kaarten regelen
contract, werk ectquote:Op zondag 4 november 2007 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk. Waar zou hij de tijd vandaan halen voor al die posts?
e-penis.quote:
Kijk:quote:
quote:epeen
short for electronic penis, this is used for losers on the internet to try and boost their self esteem by using a facticious item such as the epeen, usually refered to in size.
my epeen is bigger than yours
did you see the size of his epeen?
Idem.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk. Waar zou hij de tijd vandaan halen voor al die posts?
Why notquote:Op zondag 4 november 2007 13:12 schreef DaMart het volgende:
Ja, zullen potentiële werkgevers leuk vinden.
'Ik leer vaak nieuwe woorden op FOK!. Zo weet ik na het lezen van de informatie op uw website, dat u een enorme epeen heeft!' [afbeelding]
*proestquote:
quote:
* Papierversnipperaar werkt CV bij.quote:Op zondag 4 november 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
Zet het op je cv
quote:Op zondag 4 november 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* Papierversnipperaar werkt CV bij.
Hiredquote:Naam: P. Versnipperaar
Burgelijke staat: ongehuwd
Epeen: Zeer groot
Net zo goed als die van mij?quote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef Houniet het volgende:
ik lig nu in bed, heb een broodje gezond geregeld. wordt zo gebracht [ afbeelding ]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |