Ja hoor. Ik hoef mijn stoel zelfs niet eens helemaal naar achteren te zetten, volgens mijquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hebben de passagiers die achter jouw stoel plaatsnemen dan nog ruimte?
Ik doe m'n best, sigme, but my best is not good enough.quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:19 schreef sigme het volgende:
JAM.
Kom toch eens vaker gepatenteerde mongolen hun plaats wijzen.
Jij weet duidelijk niets van de poëzie van Lucebert.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Godsgruwelijk lelijk? Nee, niet overdrijven! Verwerpelijk en een schande voor de poëzie, dat wel. Net zoals. Lucebert
.
Misschien vind ik het wel gewoon kut.quote:Op zaterdag 3 november 2007 06:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niets van de poëzie van Lucebert.
Ik ben altijd in Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef thaleia het volgende:
Hee Pope, ben je morgenavond in A'dam? IR en ik gaan Leffes drinken![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:30 schreef JAM het volgende:
Als je nog een fraai stukje Prediker wil, moet je dit eens luisteren. Uit de oude doos, kwam ik zojuist tegen: http://www.nerdweb.nl/members/offsprngr/R0015057.WAV
Ik ken dat gevoel. Vind je dat niet afschuwelijk?quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:17 schreef JAM het volgende:
ALSJEBLIEFT! WIE HOUD IK NOU TOCH VOOR DE GEK? IK WIL JE HELEMAAL NIET VAN ACHTEREN NEUKEN, SIGME.
Hmm. Tsja. Het ontgaat me wat, vrees ik. Ben jij het? Is het een lichtend voorbeeld?quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:30 schreef JAM het volgende:
Als je nog een fraai stukje Prediker wil, moet je dit eens luisteren. Uit de oude doos, kwam ik zojuist tegen: http://www.nerdweb.nl/members/offsprngr/R0015057.WAV
Daar gaat het niet om. Je associatie klopt niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel gewoon kut.
Nou, leuk dat je even hebt laten weten waar jullie waren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef thaleia het volgende:
Hee Pope, ben je morgenavond in A'dam? IR en ik gaan Leffes drinken![]()
Niet de moeite om de CD te kopen dus.quote:Op zondag 4 november 2007 20:20 schreef Z het volgende:
PB&J hebben een leuk liedje gemaakt. Maar een plaat lang vind ik het niks.
Ik zou het gewoon niet doen!quote:Op maandag 5 november 2007 01:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom zou ik hier nog een tvp plaatsen?
Ik zal beslist geen titel in de wacht slepen, maar vind het wel heelquote:Op maandag 5 november 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
He POTS, je hebt een nominatie in de wacht gesleept. Niet echt een vleiende, maar ik vermoed dat je daar ook niet op uit bent.
In dezelfde verkiezing heb ik, net als vorig jaar, ook TTKstamgast LXIV voorgedragen voor een prijsje.
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:28 schreef DaMart het volgende:
Van harte gefeliciteerd DO2 [afbeelding].
Ah, dan kon je met jezelf gaan spelen dus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
Ik had gedroomd dat ik Hielke en Sietse Klinkhamer was.![]()
Fryslan boppe!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
Was het maar waar! Nee, we waren in ons eigen huis gegijzeld door een Duitse soldaat en het wachten was alleen nog maar op de vrachtwagen die ons naar het vernietigingskamp zou brengen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, dan kon je met jezelf gaan spelen dus. [afbeelding]
Je was dus eigenlijk ook de soldaatquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Was het maar waar! Nee, we waren in ons eigen huis gegijzeld door een Duitse soldaat en het wachten was alleen nog maar op de vrachtwagen die ons naar het vernietigingskamp zou brengen.
Op een gegeven moment echter zagen we een potlood op tafel liggen en we begrepen onmiddellijk dat dit onze laatste en enige kans was. Terwijl ik (Sietse) de soldaat afleidde, ramde ik (Hielke) het potlood keihard in zijn oor!!!
En toen werd ik wakker met oorpijn.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je was dus eigenlijk ook de soldaat [afbeelding].
Ik herinner me een boekbespreking in klas 6 van een klasgenoot die het de hele tijd maar had over Hielke en Sielke.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
Je hebt die n00b toch wel even flink op zijn nummer gezet, neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herinner me een boekbespreking in klas 6 van een klasgenoot die het de hele tijd maar had over Hielke en Sielke.
De onderwijzer corrigeerde hem. Ik zie nog steeds de verbijsterde blik van mijn klasgenoot. De arme jongen was natuurlijk totaal van zijn apropos gebracht.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt die n00b toch wel even flink op zijn nummer gezet, neem ik aan?
Overigens vind ik het stom dat het in de nieuwe Kameleonboeken steeds maar over 'Lenten' gaat. Dat was vroeger helemaal niet, toen had je gewoon 'het dorp' en 'de stad' en 'de vaart' en zo.
Mooi, hopelijk heeft hij nooit meer een boek aangeraakt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De onderwijzer corrigeerde hem. Ik zie nog steeds de verbijsterde blik van mijn klasgenoot. De arme jongen was natuurlijk totaal van zijn apropos gebracht.
Want?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Zo jongens en meisjes, vandaag is een topdag.
Omdatquote:
Slechte timing, het was een makkie geweest met droge bladeren.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef Gellius het volgende:
't Regent en ik wou vandaag de dakgoten doen.
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:57 schreef Z het volgende:
De Bonte specht, karakteristieke pose:
[ afbeelding ]
Om precies te zijn, dit is de Grote bonte specht, er is ook nog een 'kleine' en een 'middelste'.
Da's beter dan Richard.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
Ik had gedroomd dat ik Hielke en Sietse Klinkhamer was. [afbeelding]
Mits woensdag.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die had gewoon gehakt gemaakt van die mof in plaats van omslachtig te doen met een potlood.
Ben je van beroep soms evaluatiegesprekvoerder?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:29 schreef Z het volgende:
Ik had net weer zo'n typisch evaluatie gesprek. Ik kan daar niet zo goed tegen. En dan ben ik pas 33 en heb nog 100-den van dat soort gesprekken in het vooruitzicht.
Da's heel kut dan voor je, Z.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef Z het volgende:
Neu, maar er komen in een jaar een hoop projecten voorbij en er worden er een hoop geëvalueerd...
(Nee, dat had ik nou niet verwacht, dat dat een demonisch lachje was.)quote:Op woensdag 7 november 2007 16:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hihi.
(Ja, dat was een demonisch lachje).
Daarom zette ik het er ook maar even bij.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
(Nee, dat had ik nou niet verwacht, dat dat een demonisch lachje was.)
Maar evalueren is zo belangrijk, Z. Dat wil je toch niet overslaan? Dat zou een onvergeeflijke omissie zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Een beoordelingsgesprek is hel wat anders dan wat ik bedoel.
Je kan met een gedegen voorbereiding je evaluatie wel efficiënter en zinvoller maken, maar nooit voorkomen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef Z het volgende:
Ik ben meer van de gedegen voorbereiding om zo evalueren te voorkomen. Voor zover mogelijk.
Weet ik, ik reageerde meer op Frollo.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Een beoordelingsgesprek is hel wat anders dan wat ik bedoel.
Ja, het toppunt was wel deze week. Havo 4 heeft PTA week, toch staan de lesuren gewoon op de roosters bij de docenten deze week, voor de inspectie. Treurig.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef thaleia het volgende:
Maar over het algemeen doet onze school heel braaf alles wat je als school hoort te doen, uit angst voor de Inquisitie inspectie. We wringen ons ook in de idiootste bochten om de 1040-uren-norm te halen: opvang van klassen op eerste uren, opvang van klassen op achtste uren....ridicuul.
Mensen dingen bijbrengen is anders een heel nobel iets.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het onderwijs...daar kun je altijd nog terecht als je een houten poot hebt en een arm mist.
Borrelpraat moet je gewoon negeren, pope.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Mensen dingen bijbrengen is anders een heel nobel iets.
Een letterlijk citaat van Onze Volksschrijver, anders.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Borrelpraat moet je gewoon negeren, pope.
Onze volksschrijver? Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een letterlijk citaat van Onze Volksschrijver, anders.
Had ik al eens gevraagd of je toevallig les hebt van een vriend van me?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb nu net pas mijn avondeten op. Ik heb twee keer in de week van 6 tot 9 uur 's avonds les..
Dat lijkt me net iets té ontopic.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef LXIV het volgende:
Gaan we het over De Volksschrijver hebben?
Mensen zonder arm schijnen ook in staat te zijn tot nobele dingen, Pope!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Mensen dingen bijbrengen is anders een heel nobel iets.
Ik had Heidegger van 6 tot 10. En ik moest van half 9 tot half 5 werken. En ik ben een ochtendmens.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb nu net pas mijn avondeten op. Ik heb twee keer in de week van 6 tot 9 uur 's avonds les..
Ik heb ook net pas mijn avondeten op. Zeur niet, Pope.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb ook net pas mijn avondeten op. Zeur niet, Pope.
Hé, dwerg.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo heerlijk vind in de herfst? Dan loop je buiten en hoor je ineens 'gakgak' boven je. En ja hoor, in een mooie V-formatie zie je dan een kudde ganzen naar het zuiden klapwieken.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:59 schreef dwerg het volgende:
Hoi.
Nog ruim een week en dan kom ik weer naar Nederland. Dat zal wel een schok zijn, van de lente met bomen in bloesem en overstekende jonge eendjes naar de herfst.
Bestaan die?!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:04 schreef Frollo het volgende:
Och ja, die ganzen.![]()
Ik zit er over te denken om in de winter aan zoeen ganzenwandeling mee te doen.
Dat is een fabeltje. Ganzen die naar het zuiden vliegen, hoor je niet. Die zitten veel hoger. Ganzen die laag in V-formatie vliegen zijn gewoon op zoek naar een ander weiland om kaal te vreten.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:03 schreef Lienekien het volgende:
Weet je wat ik zo heerlijk vind in de herfst? Dan loop je buiten en hoor je ineens 'gakgak' boven je. En ja hoor, in een mooie V-formatie zie je dan een kudde ganzen naar het zuiden klapwieken.![]()
Ja godver, zeg. Verstoor even lekker mijn romantische herfstgevoel.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje. Ganzen die naar het zuiden vliegen, hoor je niet. Die zitten veel hoger. Ganzen die laag in V-formatie vliegen zijn gewoon op zoek naar een ander weiland om kaal te vreten.
Waar ben je nu dan??quote:Op donderdag 8 november 2007 08:59 schreef dwerg het volgende:
Hoi.
Nog ruim een week en dan kom ik weer naar Nederland. Dat zal wel een schok zijn, van de lente met bomen in bloesem en overstekende jonge eendjes naar de herfst.
Edendale, Southland, Nieuw Zeeland. Ik ben daar aan het werk in de tulpen.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waar ben je nu dan??
Leuk!!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
Edendale, Southland, Nieuw Zeeland. Ik ben daar aan het werk in de tulpen.
Zie ook deze post.
Had je me niet gevraagd of ik toevallig eens iets met je ging drinken?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef thaleia het volgende:
[..]
Had ik al eens gevraagd of je toevallig les hebt van een vriend van me?
Ik ben een ontwikkeld mens, geen arbeider.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Prima, maar ik vind dat als je hier wil blijven posten, je dan op z'n minst die link naar een programma over Ad Verbrugge moet verwijderen.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt in ieder geval op z'n broer.
Dan moet je al helemaal niet zeuren. De arbeider zit iedere avond stipt om half zes bij moeder de vrouw aan een dampend bord eten. Een ontwikkeld mens eet gerust later.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik ben een ontwikkeld mens, geen arbeider.
Een ontwikkeld mens eet wanneer hij wil eten. Arbeiders schikken zich naar hun werktijden.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan moet je al helemaal niet zeuren. De arbeider zit iedere avond stipt om half zes bij moeder de vrouw aan een dampend bord eten. Een ontwikkeld mens eet gerust later.![]()
En een mens dat zich nog ontwikkelt, schikt zich kennelijk naar zijn lestijden. En zeurt erover.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Een ontwikkeld mens eet wanneer hij wil eten. Arbeiders schikken zich naar hun werktijden.
En lunchen met sloten wijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:35 schreef k_man het volgende:
Ik wil eigenlijk een Spaans ritme.
Laat beginnen met werken, laat stoppen, laat eten, laat naar bed.
(Gelukkig ontwikkel ik mezelf nog en ik hoop tevens dat nog vele decennia te blijven doen).quote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En een mens dat zich nog ontwikkelt, schikt zich kennelijk naar zijn lestijden. En zeurt erover.
Ik denk dat ik heel goed begrijp dat jij maar wat kletst. Een normaal mens eet wanneer 'ie honger heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
(Gelukkig ontwikkel ik mezelf nog en ik hoop tevens dat nog vele decennia te blijven doen).
Ik denk dat je het niet begrijpt. Ik bedoelde natuurlijk: een ontwikkeld mens zou behoren te eten wanneer hij wil en een arbeider behoort zich te schikken naar zijn werktijden.
Honger? Honger? Trek!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel goed begrijp dat jij maar wat kletst. Een normaal mens eet wanneer 'ie honger heeft.
Dat is dus tussen fucking 6 en kanker 9.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel goed begrijp dat jij maar wat kletst. Een normaal mens eet wanneer 'ie honger heeft.
Wat is er mis met Verbrugge?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Prima, maar ik vind dat als je hier wil blijven posten, je dan op z'n minst die link naar een programma over Ad Verbrugge moet verwijderen.
Moet je goed kijken, dan kom je er wel achter.quote:
Als ontwikkeld mens kun je toch laat lunchen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is dus tussen fucking 6 en kanker 9.
Ok.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je goed kijken, dan kom je er wel achter.
Nee, omdat jij als loonslaaf slaapt terwijl hij op fok post.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:06 schreef Frollo het volgende:
Nee, sorry, ik zie het niet.
Tussen 03.00 en 10.00 uur.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:17 schreef Z het volgende:
Wanneer slaapt broer dan?
Is het vandaag weer Lienekienetantetje irritantje-dag?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ontwikkeld mens kun je toch laat lunchen.
En jij moet je helemaal niet aan stellen.quote:
Maar hier geef ik gewoon geen antwoord op.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat is er mis met Verbrugge?
Het was een wilde gok, k_man. Dus je kunt weer gerust zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:44 schreef k_man het volgende:
Hou je ook van andere mensen bij wat ze wanneer doen? Of beperkt de obsessie zich tot broer?
Dat is zo fijn aan jou. Jij bent gewoon altijd vervelend.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat een dag, mensen.
[..]
Is het vandaag weer Lienekienetantetje irritantje-dag?
[..]
En jij moet je helemaal niet aan stellen.
[..]
Maar hier geef ik gewoon geen antwoord op.
Je kan lullen wat je wilt, Ollie. Je bent er.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef OllieA het volgende:
Overal = nergens.
Hm. Oninteressante stelling.
Dus als je er bent, is het oké?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, Ollie. Je bent er.
Zuurgraad? Mag je helemaal zelf weten. Dat is immers toch een kwestie van 'zuurgraad is in the eye of the beholder'.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
En welke pH-waarde kunnen we je toeschrijven, vandaag?
Hoe het met mij is, is geen onderwerp dat op Fok besproken moet worden. Het zou onmiddelijk tot gevolg hebben dat het slecht met mij ging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar, alle flauwekul terzijde... Hoe is het met je, Ollie?
Zoutzuur is er niks bij, Ollie.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoe het met mij is, is geen onderwerp dat op Fok besproken moet worden. Het zou onmiddelijk tot gevolg hebben dat het slecht met mij ging.
Ja, kut. Wat had ik dan toch moeten doen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weet je, broer, om eerlijk te zijn, zijn wij er alletwee - avatartechnisch- op achteruit gegaan.
Omdat ik niet weet wat ik hierop moet zeggen, vind ik het een onzinstelling.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, verandering is beweging, en beweging is niet stilstaan.
Sereniteit is mijn deel!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:43 schreef OllieA het volgende:
Wat een lelijke avatars hebben jullie!
Dat dit lelijk is, wist ik al vanaf het begin, Ollie. De vraag is meer wat ik dán moet nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:44 schreef OllieA het volgende:
Een streep en een lul met een zonnebril!
Je had wel een aardige, meen ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Dat dit lelijk is, wist ik al vanaf het begin, Ollie. De vraag is meer wat ik dán moet nemen.
De oplettende lezertjes hadden begrepen dat Tom Poes met het reiskoffertje uitdrukte dat OllieA het wel gezien had met Fok. Dat ie zo af en toe nog es langs kwam.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind Tom Poes trouwens ook een stuk minder aantrekkelijk dan de Heer B. Bommel, hoor.
Dat dat duidelijk is.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben Niel Young alweer voorbij, al geruime tijd.
OllieA = OllieA, toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
De oplettende lezertjes hadden begrepen dat Tom Poes met het reiskoffertje uitdrukte dat OllieA het wel gezien had met Fok. Dat ie zo af en toe nog es langs kwam.
Zoiets.
Ik kan hem nog wel horen maar zal hem zelf nooit (nou ja...) meer opzetten. Een nummer als 'Out on the weekend' is fantastisch, maar het is me allemaal iets teveel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Ik heb Neil Young - for some reason - een zeer lange tijd laten liggen.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:18 schreef NoCigar het volgende:
Kortom een atavistische avatar.
Ik vind "de atavistische avatar" meer een suske en wiske.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Inderdaad,
maar met een iets lagere participatiegraad.
(Net een gedicht, vind je niet?)
Heel juist.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zuurgraad? Mag je helemaal zelf weten. Dat is immers toch een kwestie van 'zuurgraad is in the eye of the beholder'.
Hoe kan je wat je erg mooi vond ineens voorbij zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben Niel Young alweer voorbij, al geruime tijd.
Dat 'Dáág' is ook wel een hint, zou je kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
De oplettende lezertjes hadden begrepen dat Tom Poes met het reiskoffertje uitdrukte dat OllieA het wel gezien had met Fok. Dat ie zo af en toe nog es langs kwam.
Zoiets.
Ik vind het nog wel goed, maar ik hoef het niet meer te horen. Waarom? Tja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:20 schreef mane het volgende:
[..]
Hoe kan je wat je erg mooi vond ineens voorbij zijn?
Heb ik ook heel vaak. Er zijn CD's waarvan ik bijna zeker weet dat ik die nooit meer wil horen, terwijl ik ze ooit wel mooi vond. Dan kleven er inmiddels te veel nare associaties aan. Maar da's weer heel persoonlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel goed, maar ik hoef het niet meer te horen. Waarom? Tja.
Oei, dat is jammer, zeker als je het eigenlijk wel mooie muziek vind. Bepaalde muziek brengt je inderdaad terug in een bepaalde periode, met bijbehorende herinneringen, gevoelens. Maar dat vind ik niet negatief.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:34 schreef Lienekien het volgende:
Dan kleven er inmiddels te veel nare associaties aan. Maar da's weer heel persoonlijk.
Als die gevoelens nogal negatief zijn, dan ga ik dat niet opzoeken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:43 schreef mane het volgende:
[..]
Oei, dat is jammer, zeker als je het eigenlijk wel mooie muziek vind. Bepaalde muziek brengt je inderdaad terug in een bepaalde periode, met bijbehorende herinneringen, gevoelens. Maar dat vind ik niet negatief.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef LXIV het volgende:
Vandaag pas ik op Prulleke. Het begon heel goed, want ze bleef tot half negen slapen, dat is een unicum. We hebben de koeien en de schapen naar de veemarkt gebracht en weer terug naar de boerderij, ik heb haar naar jazz laten luisteren en een peertje voor haar geschild. So far so good.
Opeens zei ze "potje". Dan wil ze op het potje gezet worden. Maar goed, ik trek haar luier dus uit, valt er een grote, dikke klodder stront langs haar benen en broek op de vloerbedekking, waar ze vervolgens midden in gaat staan. Zit ik dus met een kind dat vanaf haar navel tot haar voetjes onder de stront zit en ieder moment kan gaan plassen, geen doekjes of luiers binnen handbereik en moet ik zelf ook nog oppassen niet beschmützt te raken.
Enfin, uiteindelijk kwam alles toch wel weer goed en het Prul had er allemaal wel lol in. Gaan we straks weer bij de kinderboerderij naar de schaapjes kijken en papa rookt een sigaretje.
Je maakt mij niet wijs dat iemand zich zo bezig houdt met gebruikersexegese. Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:21 schreef mane het volgende:
[..]
Dat 'Dáág' is ook wel een hint, zou je kunnen zeggen.
Je zou eens iets onder ogen komen, nietwaar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Als die gevoelens nogal negatief zijn, dan ga ik dat niet opzoeken.
Kalm blijven, LXIV. Ik vermoed dat dat de truc is. Anders word je voordat je het weet zo'n vadsige chagrijnige kindermeppende werkende huisvrouw.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef LXIV het volgende:
Vandaag pas ik op Prulleke. Het begon heel goed, want ze bleef tot half negen slapen, dat is een unicum. We hebben de koeien en de schapen naar de veemarkt gebracht en weer terug naar de boerderij, ik heb haar naar jazz laten luisteren en een peertje voor haar geschild. So far so good.
Opeens zei ze "potje". Dan wil ze op het potje gezet worden. Maar goed, ik trek haar luier dus uit, valt er een grote, dikke klodder stront langs haar benen en broek op de vloerbedekking, waar ze vervolgens midden in gaat staan. Zit ik dus met een kind dat vanaf haar navel tot haar voetjes onder de stront zit en ieder moment kan gaan plassen, geen doekjes of luiers binnen handbereik en moet ik zelf ook nog oppassen niet beschmützt te raken.
Enfin, uiteindelijk kwam alles toch wel weer goed en het Prul had er allemaal wel lol in. Gaan we straks weer bij de kinderboerderij naar de schaapjes kijken en papa rookt een sigaretje.
Ik loop inderdaad echt overal voor weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je zou eens iets onder ogen komen, nietwaar.
Kalmte en koelbloedig handelen is inderdaad de enige manier om met dit soort situaties om te gaan. Gelukkig ben ik, net zoals de meeste ouders, genetisch geprogrammeerd om gedurende de hele handeling niets anders dan zuivere, onbaatzuchtige liefde te blijven voelen. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Kalm blijven, LXIV. Ik vermoed dat dat de truc is. Anders word je voordat je het weet zo'n vadsige chagrijnige kindermeppende werkende huisvrouw.
De wereld draait niet om jou.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik loop inderdaad echt overal voor weg.![]()
Ik zie in de publieke ruimte regelmatig ouders die absoluut niet zuivere liefde uitstralen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kalmte en koelbloedig handelen is inderdaad de enige manier om met dit soort situaties om te gaan. Gelukkig ben ik, net zoals de meeste ouders, genetisch geprogrammeerd om gedurende de hele handeling niets anders dan zuivere, onbaatzuchtige liefde te blijven voelen. Dat scheelt.
Nee, en wat wil je daar mee zeggen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou.
Dankje schat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:06 schreef mane het volgende:
Pope, je bent lekker op dreef.
Gebruik je cryptische vaardigheden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, en wat wil je daar mee zeggen?
Okee.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Gebruik je cryptische vaardigheden.
Vooral die zakdoek die je strategisch om je hoofd hebt geknoopt om je haar netjes te houden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:40 schreef Frollo het volgende:
Ik schijn er inderdaad stoer uit te zien als ik in de huishouding bezig ben.
En matchen met je Nilfisk, uiteraard!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:43 schreef Frollo het volgende:
Een zilverkleurige bandana! Het moet wel bij m'n laarsjes staan immers!
't Gaat nu tot het randje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:49 schreef Frollo het volgende:
Uiteraard!
Zelfs de zakken die erin gaan zijn van handgeschept papier!
Of wordt het nu ongeloofwaardig?
Subtiel zeg, OllieA, subtiel. Subtiel, subtiel; subtiel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zoiets.
Je wordt oud Thaleia.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef thaleia het volgende:
Ik ben vanavond niet op komen dagen in de kroeg omdat ik geen zin had in het geblaat. Dat heb ik anders nooit.
Het zal vast snel weer over gaan.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:12 schreef Thisbe het volgende:
en verwacht het contract maandag of dinsdag in de bus.
Wat een bijzonder oninteressante historie! Bedankt, JAM.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:43 schreef JAM het volgende:
Thisbe, ik wil je kutje likken.
In ieder geval; as we speak is er een molige, lelijke, ongeïnspireerde man uit Denemarken het meisje aan het neuken waar ik al jaren naar hunker. Tenminste, het is nu zes over half vijf 's nachts,- waarschijnlijk zijn ze al klaar.
Soms heeft een man een slechte avond, soms heeft een man een goede avond; meestal heeft een man een avond die hij zich de avonden die daarop volgen in het geheel niet meer herinnert. Het laat zich gemakkelijk raden hoe deze de geschiedenis in zal gaan. Amen.
Ik wil jou even spreken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat een bijzonder oninteressante historie! Bedankt, JAM.
Zoals ik het heb begrepen, is er een groep die elkaar uit een IRC-verleden kent.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:45 schreef Z het volgende:
Hoe zit dat toch dat jullie elkaar 'allemaal' ook persoonlijk lijken te kennen. Of lijkt dat maar zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |