Ja hoor. Ik hoef mijn stoel zelfs niet eens helemaal naar achteren te zetten, volgens mijquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hebben de passagiers die achter jouw stoel plaatsnemen dan nog ruimte?
Ik doe m'n best, sigme, but my best is not good enough.quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:19 schreef sigme het volgende:
JAM.
Kom toch eens vaker gepatenteerde mongolen hun plaats wijzen.
Jij weet duidelijk niets van de poëzie van Lucebert.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Godsgruwelijk lelijk? Nee, niet overdrijven! Verwerpelijk en een schande voor de poëzie, dat wel. Net zoals. Lucebert
.
Misschien vind ik het wel gewoon kut.quote:Op zaterdag 3 november 2007 06:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niets van de poëzie van Lucebert.
Ik ben altijd in Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef thaleia het volgende:
Hee Pope, ben je morgenavond in A'dam? IR en ik gaan Leffes drinken![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:30 schreef JAM het volgende:
Als je nog een fraai stukje Prediker wil, moet je dit eens luisteren. Uit de oude doos, kwam ik zojuist tegen: http://www.nerdweb.nl/members/offsprngr/R0015057.WAV
Ik ken dat gevoel. Vind je dat niet afschuwelijk?quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:17 schreef JAM het volgende:
ALSJEBLIEFT! WIE HOUD IK NOU TOCH VOOR DE GEK? IK WIL JE HELEMAAL NIET VAN ACHTEREN NEUKEN, SIGME.
Hmm. Tsja. Het ontgaat me wat, vrees ik. Ben jij het? Is het een lichtend voorbeeld?quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:30 schreef JAM het volgende:
Als je nog een fraai stukje Prediker wil, moet je dit eens luisteren. Uit de oude doos, kwam ik zojuist tegen: http://www.nerdweb.nl/members/offsprngr/R0015057.WAV
Daar gaat het niet om. Je associatie klopt niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel gewoon kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |