Ja hoor. Ik hoef mijn stoel zelfs niet eens helemaal naar achteren te zetten, volgens mijquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hebben de passagiers die achter jouw stoel plaatsnemen dan nog ruimte?
Ik doe m'n best, sigme, but my best is not good enough.quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:19 schreef sigme het volgende:
JAM.
Kom toch eens vaker gepatenteerde mongolen hun plaats wijzen.
Jij weet duidelijk niets van de poëzie van Lucebert.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Godsgruwelijk lelijk? Nee, niet overdrijven! Verwerpelijk en een schande voor de poëzie, dat wel. Net zoals. Lucebert
.
Misschien vind ik het wel gewoon kut.quote:Op zaterdag 3 november 2007 06:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niets van de poëzie van Lucebert.
Ik ben altijd in Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef thaleia het volgende:
Hee Pope, ben je morgenavond in A'dam? IR en ik gaan Leffes drinken![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:30 schreef JAM het volgende:
Als je nog een fraai stukje Prediker wil, moet je dit eens luisteren. Uit de oude doos, kwam ik zojuist tegen: http://www.nerdweb.nl/members/offsprngr/R0015057.WAV
Ik ken dat gevoel. Vind je dat niet afschuwelijk?quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:17 schreef JAM het volgende:
ALSJEBLIEFT! WIE HOUD IK NOU TOCH VOOR DE GEK? IK WIL JE HELEMAAL NIET VAN ACHTEREN NEUKEN, SIGME.
Hmm. Tsja. Het ontgaat me wat, vrees ik. Ben jij het? Is het een lichtend voorbeeld?quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:30 schreef JAM het volgende:
Als je nog een fraai stukje Prediker wil, moet je dit eens luisteren. Uit de oude doos, kwam ik zojuist tegen: http://www.nerdweb.nl/members/offsprngr/R0015057.WAV
Daar gaat het niet om. Je associatie klopt niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel gewoon kut.
Nou, leuk dat je even hebt laten weten waar jullie waren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef thaleia het volgende:
Hee Pope, ben je morgenavond in A'dam? IR en ik gaan Leffes drinken![]()
Niet de moeite om de CD te kopen dus.quote:Op zondag 4 november 2007 20:20 schreef Z het volgende:
PB&J hebben een leuk liedje gemaakt. Maar een plaat lang vind ik het niks.
Ik zou het gewoon niet doen!quote:Op maandag 5 november 2007 01:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom zou ik hier nog een tvp plaatsen?
Ik zal beslist geen titel in de wacht slepen, maar vind het wel heelquote:Op maandag 5 november 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
He POTS, je hebt een nominatie in de wacht gesleept. Niet echt een vleiende, maar ik vermoed dat je daar ook niet op uit bent.
In dezelfde verkiezing heb ik, net als vorig jaar, ook TTKstamgast LXIV voorgedragen voor een prijsje.
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:28 schreef DaMart het volgende:
Van harte gefeliciteerd DO2 [afbeelding].
Ah, dan kon je met jezelf gaan spelen dus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
Ik had gedroomd dat ik Hielke en Sietse Klinkhamer was.![]()
Fryslan boppe!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
Was het maar waar! Nee, we waren in ons eigen huis gegijzeld door een Duitse soldaat en het wachten was alleen nog maar op de vrachtwagen die ons naar het vernietigingskamp zou brengen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, dan kon je met jezelf gaan spelen dus. [afbeelding]
Je was dus eigenlijk ook de soldaatquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Was het maar waar! Nee, we waren in ons eigen huis gegijzeld door een Duitse soldaat en het wachten was alleen nog maar op de vrachtwagen die ons naar het vernietigingskamp zou brengen.
Op een gegeven moment echter zagen we een potlood op tafel liggen en we begrepen onmiddellijk dat dit onze laatste en enige kans was. Terwijl ik (Sietse) de soldaat afleidde, ramde ik (Hielke) het potlood keihard in zijn oor!!!
En toen werd ik wakker met oorpijn.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je was dus eigenlijk ook de soldaat [afbeelding].
Ik herinner me een boekbespreking in klas 6 van een klasgenoot die het de hele tijd maar had over Hielke en Sielke.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
Je hebt die n00b toch wel even flink op zijn nummer gezet, neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herinner me een boekbespreking in klas 6 van een klasgenoot die het de hele tijd maar had over Hielke en Sielke.
De onderwijzer corrigeerde hem. Ik zie nog steeds de verbijsterde blik van mijn klasgenoot. De arme jongen was natuurlijk totaal van zijn apropos gebracht.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt die n00b toch wel even flink op zijn nummer gezet, neem ik aan?
Overigens vind ik het stom dat het in de nieuwe Kameleonboeken steeds maar over 'Lenten' gaat. Dat was vroeger helemaal niet, toen had je gewoon 'het dorp' en 'de stad' en 'de vaart' en zo.
Mooi, hopelijk heeft hij nooit meer een boek aangeraakt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De onderwijzer corrigeerde hem. Ik zie nog steeds de verbijsterde blik van mijn klasgenoot. De arme jongen was natuurlijk totaal van zijn apropos gebracht.
Want?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Zo jongens en meisjes, vandaag is een topdag.
Omdatquote:
Slechte timing, het was een makkie geweest met droge bladeren.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef Gellius het volgende:
't Regent en ik wou vandaag de dakgoten doen.
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:57 schreef Z het volgende:
De Bonte specht, karakteristieke pose:
[ afbeelding ]
Om precies te zijn, dit is de Grote bonte specht, er is ook nog een 'kleine' en een 'middelste'.
Da's beter dan Richard.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
Ik had gedroomd dat ik Hielke en Sietse Klinkhamer was. [afbeelding]
Mits woensdag.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die had gewoon gehakt gemaakt van die mof in plaats van omslachtig te doen met een potlood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |