* tipsch drukt zich het apeleplazarusquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé...das een handige aan- en uitknop![]()
Ik ga bijna over me nek als ik die gehaktbalrollende wijven zie...
Hoi!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoi Lookie!![]()
Hoe is het met de teiltjesbusiness?
Zwarte Markt.....hal 5....quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé...das een handige aan- en uitknop![]()
Ik ga bijna over me nek als ik die gehaktbalrollende wijven zie...
Persoonlijk vind ik die bedtijden onzin. Al die regeltjes halen de spontaniteit weg.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gezien de tijden dat de streamers actief zijn houden ze zich ook prompt aan de tijden of niet?
Of zijn het slechts richtlijnen?![]()
Jammer dat er niet iets strenger wordt opgetreden af en toe.
Daar doen ze op mijn werk niet aan. Wijntje, dus. Maar zo wordt dat een bloody mary, mijn cocktail du jourquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Have fun, doe rustig aan met de mojito's.![]()
Joris komt morgen 8 uur lang.De enige die Huub even goed kan toespreken is hij.Huub staat bij mij nog wel op een,maar als hij met Nadia gaat kloten dan heeft hij bij mij echt afgedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:56 schreef riri het volgende:
Als Huub zich zo blijft gedragen en Lieke gaat weg dan is de enige die het verdient het spel nog te winnen Jaap....
Huub begint het een beetje naar zijn hoofd te stijgen en dat vind ik een hele nare karaktereigenschap....
Ze ligt in het bed van Jaap te slapenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
Is Lieke naar huis?
Ach ja, de regels..........quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die bedtijden onzin. Al die regeltjes halen de spontaniteit weg.
Voor mij is maar 1 regel van belang: Fysiek geweld exit. Ik had daar dan ook een andere invulling aanggeven dan wat er nu gebeurt. In principe wordt nu alleen de winnaar gestraft. (En een beetje borg voor de verliezers).
Zelfs wanneer de redaktie zou besluiten om iemand er in te laten blijven na fysiek geweld zou ik ze straffen door die een week in de paardestal laten slapen. Nu is het een beetje schijnheilig in de camera janken en alles lijkt weer vergeven.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef Dreamboy het volgende:
Het zal wel weer is leuk zijn als Huub Hedda uit gaat nodigen.
Iedereen mocht haar wel.
Dat past iig beter bij zijn eigen single.. hos er maar op los!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:48 schreef Dreamboy het volgende:
Deze heeft Huub net achter uit gekozen om te gaan zingen.
http://nl.youtube.com/watch?v=5HAUuwiqIXc
Geweld lijkt een minder groot probleem dan zonder zender lopen idd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die bedtijden onzin. Al die regeltjes halen de spontaniteit weg.
Voor mij is maar 1 regel van belang: Fysiek geweld exit. Ik had daar dan ook een andere invulling aanggeven dan wat er nu gebeurt. In principe wordt nu alleen de winnaar gestraft. (En een beetje borg voor de verliezers).
Zelfs wanneer de redaktie zou besluiten om iemand er in te laten blijven na fysiek geweld zou ik ze straffen door die een week in de paardestal laten slapen. Nu is het een beetje schijnheilig in de camera janken en alles lijkt weer vergeven.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:39 schreef beroepslurker het volgende:
IJdele hoop, ben ik bang. Als je ziet hoe 'behendig' er op de site van DGK overheen wordt geschreven, is de conclusie snel gemaakt: deze agressieve uitvallen passen niet in het ideaalplaatje dat van Brian getekend moet worden. Dat anderen daar slachtoffer van kunnen worden, is niet belangrijk.
Triest, maar ik kan er niets anders van maken.
...er zit iemand bij Villa Vandaag die het ontkennen en verdraaien van feiten tot een ware kunst heeft verheven. Verheug me iedere dag weer op hetgene we weer voorgeschoteld krijgen.....petje af hoor!
Quoten doe je met de knop helemaal rechts op de 'werkbalk' bij de post van degene die je wilt quotenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:07 schreef Copycat het volgende:
IJdele hoop, ben ik bang. Als je ziet hoe 'behendig' er op de site van DGK overheen wordt geschreven, is de conclusie snel gemaakt: deze agressieve uitvallen passen niet in het ideaalplaatje dat van Brian getekend moet worden. Dat anderen daar slachtoffer van kunnen worden, is niet belangrijk.
Triest, maar ik kan er niets anders van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |