* tipsch drukt zich het apeleplazarusquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé...das een handige aan- en uitknop![]()
Ik ga bijna over me nek als ik die gehaktbalrollende wijven zie...
Hoi!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoi Lookie!![]()
Hoe is het met de teiltjesbusiness?
Zwarte Markt.....hal 5....quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé...das een handige aan- en uitknop![]()
Ik ga bijna over me nek als ik die gehaktbalrollende wijven zie...
Persoonlijk vind ik die bedtijden onzin. Al die regeltjes halen de spontaniteit weg.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gezien de tijden dat de streamers actief zijn houden ze zich ook prompt aan de tijden of niet?
Of zijn het slechts richtlijnen?![]()
Jammer dat er niet iets strenger wordt opgetreden af en toe.
Daar doen ze op mijn werk niet aan. Wijntje, dus. Maar zo wordt dat een bloody mary, mijn cocktail du jourquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Have fun, doe rustig aan met de mojito's.![]()
Joris komt morgen 8 uur lang.De enige die Huub even goed kan toespreken is hij.Huub staat bij mij nog wel op een,maar als hij met Nadia gaat kloten dan heeft hij bij mij echt afgedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:56 schreef riri het volgende:
Als Huub zich zo blijft gedragen en Lieke gaat weg dan is de enige die het verdient het spel nog te winnen Jaap....
Huub begint het een beetje naar zijn hoofd te stijgen en dat vind ik een hele nare karaktereigenschap....
Ze ligt in het bed van Jaap te slapenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
Is Lieke naar huis?
Ach ja, de regels..........quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die bedtijden onzin. Al die regeltjes halen de spontaniteit weg.
Voor mij is maar 1 regel van belang: Fysiek geweld exit. Ik had daar dan ook een andere invulling aanggeven dan wat er nu gebeurt. In principe wordt nu alleen de winnaar gestraft. (En een beetje borg voor de verliezers).
Zelfs wanneer de redaktie zou besluiten om iemand er in te laten blijven na fysiek geweld zou ik ze straffen door die een week in de paardestal laten slapen. Nu is het een beetje schijnheilig in de camera janken en alles lijkt weer vergeven.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef Dreamboy het volgende:
Het zal wel weer is leuk zijn als Huub Hedda uit gaat nodigen.
Iedereen mocht haar wel.
Dat past iig beter bij zijn eigen single.. hos er maar op los!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:48 schreef Dreamboy het volgende:
Deze heeft Huub net achter uit gekozen om te gaan zingen.
http://nl.youtube.com/watch?v=5HAUuwiqIXc
Geweld lijkt een minder groot probleem dan zonder zender lopen idd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die bedtijden onzin. Al die regeltjes halen de spontaniteit weg.
Voor mij is maar 1 regel van belang: Fysiek geweld exit. Ik had daar dan ook een andere invulling aanggeven dan wat er nu gebeurt. In principe wordt nu alleen de winnaar gestraft. (En een beetje borg voor de verliezers).
Zelfs wanneer de redaktie zou besluiten om iemand er in te laten blijven na fysiek geweld zou ik ze straffen door die een week in de paardestal laten slapen. Nu is het een beetje schijnheilig in de camera janken en alles lijkt weer vergeven.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:39 schreef beroepslurker het volgende:
IJdele hoop, ben ik bang. Als je ziet hoe 'behendig' er op de site van DGK overheen wordt geschreven, is de conclusie snel gemaakt: deze agressieve uitvallen passen niet in het ideaalplaatje dat van Brian getekend moet worden. Dat anderen daar slachtoffer van kunnen worden, is niet belangrijk.
Triest, maar ik kan er niets anders van maken.
...er zit iemand bij Villa Vandaag die het ontkennen en verdraaien van feiten tot een ware kunst heeft verheven. Verheug me iedere dag weer op hetgene we weer voorgeschoteld krijgen.....petje af hoor!
Quoten doe je met de knop helemaal rechts op de 'werkbalk' bij de post van degene die je wilt quotenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:07 schreef Copycat het volgende:
IJdele hoop, ben ik bang. Als je ziet hoe 'behendig' er op de site van DGK overheen wordt geschreven, is de conclusie snel gemaakt: deze agressieve uitvallen passen niet in het ideaalplaatje dat van Brian getekend moet worden. Dat anderen daar slachtoffer van kunnen worden, is niet belangrijk.
Triest, maar ik kan er niets anders van maken.
Ik heb geen medelijden met Nadia.... ze doet precies hetzelfde en erger. Payback time..... en als ik dan denk aan Dennis.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Joris komt morgen 8 uur lang.De enige die Huub even goed kan toespreken is hij.Huub staat bij mij nog wel op een,maar als hij met Nadia gaat kloten dan heeft hij bij mij echt afgedaan.
Wat stond erin?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:08 schreef chufi het volgende:
En de post is weer gearriveerd.
A: Ohh wat veel
A: Brief voor alle bewoners.
Ze trekt die brief dus gelijk open zonder dat ze er allemaal zijn , ach ja
En dat vraag ik me dus ook af. Gaan we nu echt gewoon verder alsof er niets is gebeurd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:06 schreef Guuskeee het volgende:
die stoere wannabee boxer-rapper brain en zn stoepsnollie liepen bij de febo een dag te janken en ze mogen blijven EN ze krijgen geen sanctie? onmogelijk. nog erger: wifebeater en tokkie zijn weer zo blij en gelukkig met zn tweetjes, hoe fake wil je het hebben?
![]()
shoot 'm in the head
![]()
![]()
Dit zijn de ouders van Lucquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:07 schreef Varen het volgende:
Amanda leest een kaart voor van Truus en Stef voor alle bewoners.
Dat ze goed voor Luc zorgen
Ik mag het toch echt niet hopen..quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:10 schreef Py het volgende:
[..]
En dat vraag ik me dus ook af. Gaan we nu echt gewoon verder alsof er niets is gebeurd?![]()
Heb ook echt geen medelijden met Nadia hoor.Maar een Huub die aardig doet tegen Nadia trek ik niet.Dat wijf moet gewoon echt hard aangepakt worden.Valt me trouwens op dat jij haast als enige reageert op mijn berichten.Ik doe vast wat fout met posten hier.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met Nadia.... ze doet precies hetzelfde en erger. Payback time..... en als ik dan denk aan Dennis.....Prima toch?
Half jaar dag van Lieke.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Py het volgende:
Hoezo mag Joris 8 uur blijven?
Dat ziet er toch echt niet uit, zelfs zo'n simpel gerecht weten die 2 te vernagelen, en dan die gehaktballetjes.....rubberballen dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
Ik schiet in de lach bij die zotte kop die Amanda trok bij dat stampen van de aardappels en die veel te groot! gesneden andijvie...![]()
Die stampi ziet er echt niet uit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
Ik schiet in de lach bij die zotte kop die Amanda trok bij dat stampen van de aardappels en die veel te groot! gesneden andijvie...![]()
En het gekweel begint direct......MUTE.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Varen het volgende:
Dennis krijgt allemaal post over zijn zingen.
Zijn allemaal nieuwe fans
Kan nog wat worden bij de optredens van Huub en Brian.Dat kan nog wel eens vechten worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef Lady-night het volgende:
Broer Kenneth Kubatz weer dreigend achter stond, terwijl hij niet was uitgenodigd... en toch toegelaten werd...... (zie kleine Frankie josz5 verhaal)..
Van Lunalyn VOL: die man stond ook voor de poort achter afgelopen zondag, dus uit eerste hand..... zijn zoontje kreeg eerst een beker cola door Kenneth over zich heen, werd toen onbeschoft dreigend aangekeken toen ie er wat van zei... en vervolgens stond hij te drammen om binnengelaten te worden met zijn dure kleren aan... deed alsof HIJ de kooi bezat... werd na hoop gedoe toch binnengelaten. Zo dus.. eigen verhaal.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef Lady-night het volgende:
Broer Kenneth Kubatz weer dreigend achter stond, terwijl hij niet was uitgenodigd... en toch toegelaten werd...... (zie kleine Frankie josz5 verhaal)..
Van Lunalyn VOL: die man stond ook voor de poort achter afgelopen zondag, dus uit eerste hand..... zijn zoontje kreeg eerst een beker cola door Kenneth over zich heen, werd toen onbeschoft dreigend aangekeken toen ie er wat van zei... en vervolgens stond hij te drammen om binnengelaten te worden met zijn dure kleren aan... deed alsof HIJ de kooi bezat... werd na hoop gedoe toch binnengelaten. Zo dus.. eigen verhaal.
Een flinke klont boter doet wonderen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
Geen jus?
Nee hè.. nou is het hek helemaal van de damquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Varen het volgende:
Dennis krijgt allemaal post over zijn zingen.
Zijn allemaal nieuwe fans
Ik zeg dat zelfs zo'n klont in dit geval kansloos is. Wat een liefdeloos gemaakt eten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een flinke klont boter doet wonderen.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat stampen hoort zo hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg dat zelfs zo'n klont in dit geval kansloos is. Wat een liefdeloos gemaakt eten.
Jaap en Huub zijn wel degelijk geroepen voor het eten door Nadia.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub wordt niet geroepen?
Goed gecapt.quote:
Sorry, dat heb ik dus gemist.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:27 schreef grazygirl het volgende:
[..]
Jaap en Huub zijn wel degelijk geroepen voor het eten door Nadia.
Hier thuis stampen we er ook op hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Je meent het!
In de gaarkeuken van de gevangenis zeker.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef Dreamboy het volgende:
Het zal wel weer is leuk zijn als Huub Hedda uit gaat nodigen.
Iedereen mocht haar wel.![]()
A&R Artists and Repertoirequote:Op vrijdag 2 november 2007 19:29 schreef Varen het volgende:
Al een poos achter.
Dennis: Er komt een E&R? manager die mij op weg helpt
stelletje kneuzen dat ze hem zijn zin geven. zegt genoeg over hoe zwak ze daar zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef Lady-night het volgende:
Sorry, maar je mist het subtiele verschil tussen stampen en stampen. Wat Amanda daar deed, gevolgd door kwakken en kwakken (op de borden, op de tafel), had niets maar dan ook niets van het traditionele idee van stamppot stampenquote:
Krijg een beetje het beeld van de intro van 'Love&marriage' waar ma Bundy met een peuk in haar mond in een pan staat te roeren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar je mist het subtiele verschil tussen stampen en stampen. Wat Amanda daar deed, gevolgd door kwakken en kwakken (op de borden, op de tafel), had niets maar dan ook niets van het traditionele idee van stamppot stampen![]()
En vergeet de extra cp's niet !!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
Brian is al een poos bij de buren, daar krijgt hij schouderklopjes en veel veren in zijn reet!
Hij zit zichzelf als een echt kind van Nazareth schoon te praten en wast zijn handen in onschuld.
De buren, als trouwe aanhangers van de nieuwe messias, geloven hem op zijn woord en niet op de overtuigende beelden!![]()
Ze heeft het gewassen maar mocht het niet stijlen van Naad. Dus heeft ze er maar wat flinke klodders haarmasker ingesmeerdquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Amanda heur haar gewassen of is het gewoon weer baggervet?
Amanda en N lopen al een aantal uren met haarmasker op hun hoofd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Amanda heur haar gewassen of is het gewoon weer baggervet?
Ik zeg het je, de Kubatzen en consorten hebben de kooi in handenquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef Lady-night het volgende:
... deed alsof HIJ de kooi bezat... werd na hoop gedoe toch binnengelaten.
Juist. Het zegt trouwens waarschijnlijk veel over de ongeinteresseerde (het is dat het moet) manier waarop Amanda is grootgebracht.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:35 schreef Py het volgende:
[..]
Krijg een beetje het beeld van de intro van 'Love&marriage' waar ma Bundy met een peuk in haar mond in een pan staat te roeren.
Zoiets?
In sommige gevallen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef beroepslurker het volgende:
Kahaarin, geweld in DGK is in zoverre geen probleem dat het er aan ligt wíe geweld gebruikt.....In het éne geval wordt het met de mantel der hypocrisie bedekt, en in het andere geval wordt het breed uigemeten en aangedikt, dat weten we toch?
Tja, en zonder zender lopen mag wat mij betreft wel opgenomen worden in het Wetboek voor Strafrecht, is natuurlijk vele malen erger!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |