abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 17:01:31 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_54320046
5 min. COS.

Lieke heeft een dubbele sessie gehad met huispsycholoog Anita. Als ze terugkomt is ze depri en wil niet praten met Huub maar wil slapen.

Huub maakt zich zorgen en is bang dat ze morgen naar huis gaat of haar 24 uur heeft aangevraagd.
Hij praat hierover met Jaa die zegt dat het Lieke's eigen beslissing is.

De rest van de groep is aan het sporten.

Een bericht van VV om de klap van Amanda te verbergen, eigenlijk het het douche incident dus.

15:37 - Mopperkont Brian

Brian staat voor de spiegel twijfelend naar zijn koortslip te kijken. Hij negeert de waarschuwingen van Amanda om er niet aan te zitten. “Gelukkig herstelt je lip het snelst, omdat er speeksel bijzit”, zegt ze tegen haar vriendje. “Niet zo zeiken tegen mij”, reageert de Antilliaan geïrriteerd. Maar de blondine trekt zich niets aan van zijn gemopper. “Nadia, kijk eens, Brian heeft een strakke boxer aan!”, roept ze door de Villa. Haar vriendin komt er meteen aangerend om de boxer te keuren. De dames trekken zich helemaal niks aan van jouw chagrijnige bui, Brian!

[ Bericht 63% gewijzigd door beequeen op 02-11-2007 17:07:40 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54320064
Top BQ
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
Hoi beroepslurker, gesellie
Ik hebt gisteren op Vol en nog een andere sites gekeken toen FOK het niet deed, maar hier is echt het leukste!
het water roept
pi_54320077
Japie verklaapt per ongeluk aan Huub dat Lieke Joris voor morgen wil uitnodigen. Dat zou hij in een brief van Lieke aan het thuisfront hebben gelezen, waarvan hij dacht dat Huub die ook had gelezen. Huub speelt overtuigend dat hij van niets weet.

Huub baalt omdat hij de zoveelste vriend uit DGK lijkt te gaan verliezen. Hij zegt dat iedereen die vrijwillig is uitgestapt daar spijt van heeft gekregen. Jaap spreekt hem tegen en noemt Sylvia, Eric en zelfs Natasia als voorbeeld (Eric dan toch ook vrijwillig?).

[ Bericht 0% gewijzigd door tipsch op 02-11-2007 17:13:16 ]
pi_54320086

Brian staat voor de spiegel twijfelend naar zijn koortslip te kijken. Hij negeert de waarschuwingen van Amanda om er niet aan te zitten. “Gelukkig herstelt je lip het snelst, omdat er speeksel bijzit”, zegt ze tegen haar vriendje. “Niet zo zeiken tegen mij”, reageert de Antilliaan geïrriteerd. Maar de blondine trekt zich niets aan van zijn gemopper. “Nadia, kijk eens, Brian heeft een strakke boxer aan!”, roept ze door de Villa. Haar vriendin komt er meteen aangerend om de boxer te keuren. De dames trekken zich helemaal niks aan van jouw chagrijnige bui, Brian!
Bron TV10
het water roept
pi_54320110
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:03 schreef Varen het volgende:

Zelfs dat wondje van die mep proberen ze dus te verdoezelen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_54320115
Koortslip
het water roept
pi_54320143
....heb toch gehoord en hier en daar gelezen dat ze nog om de tafel gaan om de "actie" van Brian te bespreken...dus ik heb nog hoop, (zij het een heel klein beetje) dat hij een soort straf krijgt. Zal wel een straf in de vorm van een beloning zijn....dàt dan weer wel.....

Degenen die me zo hartelijk welkom hebben geheten, bedankt!!
Door wrijving ontstaat glans
pi_54320148
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:03 schreef Varen het volgende:

Bron TV10
WTF
pi_54320157
Nadia wil dat de camera niet meekijkt, ze wil zich scheren
het water roept
pi_54320170
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zou kunnen maar dat is natuurlijk niet de opzet van het spel. Als het moeilijk wordt je verschuilen achter een gesprek met de psycholoog, dat moet je ook kunnen uiten in het spel en dan helemaal niet direct je bed induiken zonder Huub enige opheldering te verschaffen.
Zo zit Lieke niet in elkaar zegt Huub
Denk maar eens diep na Huub...dat heb je er zelf van gemaakt....na wat je vanmiddag ook weer zei tegen haar

zo zit ze ook niet in elkaar maar als je iemand telkens weer vernederd dan is het wel eens genoeg geweest

Structueel zo gebasht worden als Lieke dat is overkomen in de Kooi...dat is nog met niemand gebeurt.
Als zij getrapt of geslagen wordt doet men net alsof er niets gebeurt is.....het wordt gewoon goedgekeurd

Ga daar maar eens normaal mee om.....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54320192
nix trap een balletje, en hoe is het mogelijk, gaat weer eens op z'n bek
nu letterlijk
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:10:14 #12
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54320198
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:07 schreef Varen het volgende:
Wie wil dat zien dan?
be nice or go away
pi_54320201
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:05 schreef Varen het volgende:
Koortslip
http://www.huidinfo.nl/koortslip.html Geen pretje..
pi_54320215
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wie wil dat zien dan?
Ik iig niet..
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 17:13:38 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_54320268
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:07 schreef Varen het volgende:
Dan gaat ze toch lekker naar huis, dat eeuwige gezeik over die camera"s . Je weet toch van te voren dat die dingen daar hangen. Ze krijgt dezelfde kuren als Zdngmw.
― Mark Twain
pi_54320272
Waar we dus verder wachten op Brian's EXIT.
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:14:32 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54320294
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:13 schreef tipsch het volgende:
Terwijl ik wacht, drink ik een borrel met collega's. En dan wacht ik straks thuis weer gezellig mee .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54320307
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:13 schreef tipsch het volgende:
Na 4 keer alle grenzen te zijn overgevlogen verwacht ik niets anders, alleen realistisch gezien zie ik niet veel gebeuren.. trouwens Aman die Brian slaat met bloempot vind ik ook een vette exit..
pi_54320320
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Terwijl ik wacht, drink ik een borrel met collega's. En dan wacht ik straks thuis weer gezellig mee .
Lekker zeg. Ik ga dan maar even wat pannen op 't vuur zetten.
pi_54320344
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:15 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Na 4 keer alle grenzen te zijn overgevlogen verwacht ik niets anders, alleen realistisch gezien zie ik niet veel gebeuren.. trouwens Aman die Brian slaat met bloempot vind ik ook een vette exit..
Een bloempot ?? Waar heb je dat dan vandaan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 17:17:07 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_54320349
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:06 schreef beroepslurker het volgende:
....heb toch gehoord en hier en daar gelezen dat ze nog om de tafel gaan om de "actie" van Brian te bespreken...dus ik heb nog hoop, (zij het een heel klein beetje) dat hij een soort straf krijgt. Zal wel een straf in de vorm van een beloning zijn....dàt dan weer wel.....
Dat verhaal kwam van VOL, en niet om lullig te doen, maar dat moet je niet al te serieus nemen. Ze hebben daar de gewoonte zich gek te mailen of bellen, maar de FEBO is nu eenmaal deaf, dumb and blind als om Brian gaat.
― Mark Twain
pi_54320356
quote:

[..]

Aman bij Brian? Bedoel je niet Natasia bij Huub? Amanda is meer van het hoeken met douchekoppen. Die kunnen echt lelijke koortslippen opleveren.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 17:18:09 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_54320365
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Have fun, doe rustig aan met de mojito's.
― Mark Twain
pi_54320396
Is Brian al EXIT!!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54320401
Oké Beequeen, dat wist ik niet, wel jammer dat nu al mijn hoop de grond ingeboord is....maar ja...het leven zit vol met teleurstellingen nietwaar?
Door wrijving ontstaat glans
pi_54320408
quote:

[..]

Dat vond ik ook al met een kop warme thee over iemand gooien,een bord naar iemands hoofd gooien, de hak van een pump in iemands schouderblad boren of een lade naar iemand gooien. Maar nee, de muts die verder niets anders toevoegd dat de ultieme dekking van Brian zijn, zit er nog steeds in.
Reality is nothing but a collective hunch.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 17:20:21 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_54320410
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:16 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat verhaal kwam volgens mij van Huub, dat is gebeurd tijdens de streamlock.
― Mark Twain
pi_54320427
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:16 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat hoorde ik Nadia en Huub bespreken, filmpje staat ook op clipser..
pi_54320438
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat verhaal kwam volgens mij van Huub, dat is gebeurd tijdens de streamlock.
Op zich zou het natuurlijk een passende exit zijn als ze eruit werden gekicked voor het meppen van elkaar
pi_54320442
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:20 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat vond ik ook al met een kop warme thee over iemand gooien,een bord naar iemands hoofd gooien, de hak van een pump in iemands schouderblad boren of een lade naar iemand gooien. Maar nee, de muts die verder niets anders toevoegd dat de ultieme dekking van Brian zijn, zit er nog steeds in.
Leuk en aardig allemaal, maar is natuurlijk niets vergeleken met het gooien van een oorbel.
pi_54320474
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:06 schreef beroepslurker het volgende:

Degenen die me zo hartelijk welkom hebben geheten, bedankt!!
Whaaaaaa....ik was net de vorige Cossen aan het bijlezen...kom ik een compliment van jou tegen....

Meeposten jij!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54320477
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:22 schreef tipsch het volgende:

[..]

Leuk en aardig allemaal, maar is natuurlijk niets vergeleken met het gooien van een oorbel.
IK vind die oorbel ook zeker het ergste wat gebeurd is in de kooi, daar valt al het andere bij in het niets.
pi_54320511
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:17 schreef tipsch het volgende:

[..]

Aman bij Brian? Bedoel je niet Natasia bij Huub? Amanda is meer van het hoeken met douchekoppen. Die kunnen echt lelijke koortslippen opleveren.
Wifebeater & Manbeater, het ideale gouden kooi stel
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54320512
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat verhaal kwam van VOL, en niet om lullig te doen, maar dat moet je niet al te serieus nemen. Ze hebben daar de gewoonte zich gek te mailen of bellen, maar de FEBO is nu eenmaal deaf, dumb and blind als om Brian gaat.
Nadia zei:(ze stond met die bloempot, maar ze zei niet of ze hem gebruikt had.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_54320514
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef petraa het volgende:

[..]

IK vind die oorbel ook zeker het ergste wat gebeurd is in de kooi, daar valt al het andere bij in het niets.
Verplaatsen van eyeliners, delen van tandenborstels. Need I mention more of such fuckin' serious violations?
pi_54320521
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:22 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ja hoe haal je dat in je hoofd!!! Weet je wel wat voor enorm letsel je daar iemand mee kan toebrengen
pi_54320542
... koortslip.....
pi_54320550
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:26 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ja hoe haal je dat in je hoofd!!! Weet je wel wat voor enorm letsel je daar iemand mee kan toebrengen
Een koortslip is toch maar het maximale?
pi_54320558
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik vond de mascara die Lieke gebruikt had toch wel heel ernstig.....maar ja ze is er voor beboet...dat dan weer wel
pi_54320562
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT!!!!
Raad eens
het water roept
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 17:29:52 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_54320577
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:25 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Nadia zei:(ze stond met die bloempot, maar ze zei niet of ze hem gebruikt had.
Sorry Ladynight, je pakt de verkeerde post om mij te quoten.
― Mark Twain
pi_54320585
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:08 schreef riri het volgende:

[..]

Zo zit Lieke niet in elkaar zegt Huub
Denk maar eens diep na Huub...dat heb je er zelf van gemaakt....na wat je vanmiddag ook weer zei tegen haar

zo zit ze ook niet in elkaar maar als je iemand telkens weer vernederd dan is het wel eens genoeg geweest

Structueel zo gebasht worden als Lieke dat is overkomen in de Kooi...dat is nog met niemand gebeurt.
Als zij getrapt of geslagen wordt doet men net alsof er niets gebeurt is.....het wordt gewoon goedgekeurd

Ga daar maar eens normaal mee om.....
Precies.
pi_54320592
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:28 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Ik vond de mascara die Lieke gebruikt had toch wel heel ernstig.....maar ja ze is er voor beboet...dat dan weer wel
mascara is heilig.
vraag maar aan nada en mannie!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54320593
Maar heb wat mededogen voor deze jankert Brian
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50984&sess=664
pi_54320594
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:29 schreef Varen het volgende:

[..]

Raad eens
Waar we nog altijd wachten op de EXIT van Brian.
pi_54320601
Ach gut, de kindjes van God mogen weer even slapen
pi_54320605
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:28 schreef avonne het volgende:
... koortslip.....
Ja stoer he, hij heeft een koortslip gekregen van het gooien van een bloempot!
pi_54320613
Brian en Amanda liggen in bed?
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 17:31:55 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_54320623
Face it people, Brian en Amanda gaan nergens heen. Als je het goed bekijkt krijgt Brian weer een beloning.....optredens.
― Mark Twain
pi_54320625
ik zou het persoonlijk jammer vinden als lieke weggaat. ze is samen met huub en jaap de enige leuke bewoner. van de andere kant begrijp ik het wel, het spel zit echt muur en muur vast. ik ben trouwens bang dat als lieke weggaat, jaap vervolgens huub eruit knalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')