Hoi beroepslurker, geselliequote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
Zelfs dat wondje van die mep proberen ze dus te verdoezelenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:03 schreef Varen het volgende:
15:37 - Mopperkont Brian
Brian staat voor de spiegel twijfelend naar zijn koortslip te kijken. Hij negeert de waarschuwingen van Amanda om er niet aan te zitten. “Gelukkig herstelt je lip het snelst, omdat er speeksel bijzit”, zegt ze tegen haar vriendje. “Niet zo zeiken tegen mij”, reageert de Antilliaan geïrriteerd. Maar de blondine trekt zich niets aan van zijn gemopper. “Nadia, kijk eens, Brian heeft een strakke boxer aan!”, roept ze door de Villa. Haar vriendin komt er meteen aangerend om de boxer te keuren. De dames trekken zich helemaal niks aan van jouw chagrijnige bui, Brian!
WTFquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:03 schreef Varen het volgende:
15:37 - Mopperkont Brian
Brian staat voor de spiegel twijfelend naar zijn koortslip te kijken. Hij negeert de waarschuwingen van Amanda om er niet aan te zitten. “Gelukkig herstelt je lip het snelst, omdat er speeksel bijzit”, zegt ze tegen haar vriendje. “Niet zo zeiken tegen mij”, reageert de Antilliaan geïrriteerd. Maar de blondine trekt zich niets aan van zijn gemopper. “Nadia, kijk eens, Brian heeft een strakke boxer aan!”, roept ze door de Villa. Haar vriendin komt er meteen aangerend om de boxer te keuren. De dames trekken zich helemaal niks aan van jouw chagrijnige bui, Brian!
Bron TV10
Zo zit Lieke niet in elkaar zegt Huubquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dat is natuurlijk niet de opzet van het spel. Als het moeilijk wordt je verschuilen achter een gesprek met de psycholoog, dat moet je ook kunnen uiten in het spel en dan helemaal niet direct je bed induiken zonder Huub enige opheldering te verschaffen.
Wie wil dat zien dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:07 schreef Varen het volgende:
Nadia wil dat de camera niet meekijkt, ze wil zich scheren
Dan gaat ze toch lekker naar huis, dat eeuwige gezeik over die camera"squote:Op vrijdag 2 november 2007 17:07 schreef Varen het volgende:
Nadia wil dat de camera niet meekijkt, ze wil zich scheren
Terwijl ik wacht, drink ik een borrel met collega's. En dan wacht ik straks thuis weer gezellig meequote:Op vrijdag 2 november 2007 17:13 schreef tipsch het volgende:
Waar we dus verder wachten op Brian's EXIT.
Na 4 keer alle grenzen te zijn overgevlogen verwacht ik niets anders, alleen realistisch gezien zie ik niet veel gebeuren.. trouwens Aman die Brian slaat met bloempot vind ik ook een vette exit..quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:13 schreef tipsch het volgende:
Waar we dus verder wachten op Brian's EXIT.
Lekker zeg. Ik ga dan maar even wat pannen op 't vuur zetten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl ik wacht, drink ik een borrel met collega's. En dan wacht ik straks thuis weer gezellig mee.
Een bloempot ?? Waar heb je dat dan vandaanquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Na 4 keer alle grenzen te zijn overgevlogen verwacht ik niets anders, alleen realistisch gezien zie ik niet veel gebeuren.. trouwens Aman die Brian slaat met bloempot vind ik ook een vette exit..
Dat verhaal kwam van VOL, en niet om lullig te doen, maar dat moet je niet al te serieus nemen. Ze hebben daar de gewoonte zich gek te mailen of bellen, maar de FEBO is nu eenmaal deaf, dumb and blind als om Brian gaat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:06 schreef beroepslurker het volgende:
....heb toch gehoord en hier en daar gelezen dat ze nog om de tafel gaan om de "actie" van Brian te bespreken...dus ik heb nog hoop, (zij het een heel klein beetje) dat hij een soort straf krijgt. Zal wel een straf in de vorm van een beloning zijn....dàt dan weer wel.....
Aman bij Brian? Bedoel je niet Natasia bij Huub? Amanda is meer van het hoeken met douchekoppen. Die kunnen echt lelijke koortslippen opleveren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Na 4 keer alle grenzen te zijn overgevlogen verwacht ik niets anders, alleen realistisch gezien zie ik niet veel gebeuren.. trouwens Aman die Brian slaat met bloempot vind ik ook een vette exit..
Have fun, doe rustig aan met de mojito's.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl ik wacht, drink ik een borrel met collega's. En dan wacht ik straks thuis weer gezellig mee.
Dat vond ik ook al met een kop warme thee over iemand gooien,een bord naar iemands hoofd gooien, de hak van een pump in iemands schouderblad boren of een lade naar iemand gooien. Maar nee, de muts die verder niets anders toevoegd dat de ultieme dekking van Brian zijn, zit er nog steeds in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dat verhaal kwam volgens mij van Huub, dat is gebeurd tijdens de streamlock.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Een bloempot ?? Waar heb je dat dan vandaan![]()
Dat hoorde ik Nadia en Huub bespreken, filmpje staat ook op clipser..quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Een bloempot ?? Waar heb je dat dan vandaan![]()
Op zich zou het natuurlijk een passende exit zijn als ze eruit werden gekicked voor het meppen van elkaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verhaal kwam volgens mij van Huub, dat is gebeurd tijdens de streamlock.
Leuk en aardig allemaal, maar is natuurlijk niets vergeleken met het gooien van een oorbel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al met een kop warme thee over iemand gooien,een bord naar iemands hoofd gooien, de hak van een pump in iemands schouderblad boren of een lade naar iemand gooien. Maar nee, de muts die verder niets anders toevoegd dat de ultieme dekking van Brian zijn, zit er nog steeds in.![]()
Whaaaaaa....ik was net de vorige Cossen aan het bijlezen...kom ik een compliment van jou tegen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:06 schreef beroepslurker het volgende:
....heb toch gehoord en hier en daar gelezen dat ze nog om de tafel gaan om de "actie" van Brian te bespreken...dus ik heb nog hoop, (zij het een heel klein beetje) dat hij een soort straf krijgt. Zal wel een straf in de vorm van een beloning zijn....dàt dan weer wel.....
Degenen die me zo hartelijk welkom hebben geheten, bedankt!!
IK vind die oorbel ook zeker het ergste wat gebeurd is in de kooi, daar valt al het andere bij in het niets.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar is natuurlijk niets vergeleken met het gooien van een oorbel.![]()
Wifebeater & Manbeater, het ideale gouden kooi stelquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Aman bij Brian? Bedoel je niet Natasia bij Huub? Amanda is meer van het hoeken met douchekoppen. Die kunnen echt lelijke koortslippen opleveren.![]()
Nadia zei:(ze stond met die bloempot, maar ze zei niet of ze hem gebruikt had.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verhaal kwam van VOL, en niet om lullig te doen, maar dat moet je niet al te serieus nemen. Ze hebben daar de gewoonte zich gek te mailen of bellen, maar de FEBO is nu eenmaal deaf, dumb and blind als om Brian gaat.
Verplaatsen van eyeliners, delen van tandenborstels. Need I mention more of such fuckin' serious violations?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
[..]
IK vind die oorbel ook zeker het ergste wat gebeurd is in de kooi, daar valt al het andere bij in het niets.![]()
Ja hoe haal je dat in je hoofd!!! Weet je wel wat voor enorm letsel je daar iemand mee kan toebrengenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar is natuurlijk niets vergeleken met het gooien van een oorbel.![]()
Een koortslip is toch maar het maximale?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja hoe haal je dat in je hoofd!!! Weet je wel wat voor enorm letsel je daar iemand mee kan toebrengen![]()
Ik vond de mascara die Lieke gebruikt had toch wel heel ernstig.....maar ja ze is er voor beboet...dat dan weer welquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
[..]
IK vind die oorbel ook zeker het ergste wat gebeurd is in de kooi, daar valt al het andere bij in het niets.![]()
Raad eensquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT!!!!
Sorry Ladynight, je pakt de verkeerde post om mij te quoten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:25 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nadia zei:(ze stond met die bloempot, maar ze zei niet of ze hem gebruikt had.
Precies.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:08 schreef riri het volgende:
[..]
Zo zit Lieke niet in elkaar zegt Huub
Denk maar eens diep na Huub...dat heb je er zelf van gemaakt....na wat je vanmiddag ook weer zei tegen haar
zo zit ze ook niet in elkaar maar als je iemand telkens weer vernederd dan is het wel eens genoeg geweest
Structueel zo gebasht worden als Lieke dat is overkomen in de Kooi...dat is nog met niemand gebeurt.
Als zij getrapt of geslagen wordt doet men net alsof er niets gebeurt is.....het wordt gewoon goedgekeurd
Ga daar maar eens normaal mee om.....
mascara is heilig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:28 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik vond de mascara die Lieke gebruikt had toch wel heel ernstig.....maar ja ze is er voor beboet...dat dan weer wel
Ja stoer he, hij heeft een koortslip gekregen van het gooien van een bloempot!quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:28 schreef avonne het volgende:
... koortslip.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |