En dan te bedenken dat de vorige ruzie begon met deze zin van Amanda:quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:49 schreef noekje het volgende:
Jezus, dat filmpje uit de vorige COS. 'Ik heb je toch verzorgd met je meligheid. Ik deed het om je te beschermen en uit liefde. Oké??'
Sterf!![]()
Dat is toch niet vernederen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:53 schreef trettie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de vorige ruzie begon met deze zin van Amanda:
Wij hebben tenminste een goede relaasie waarin we elkaar niet vernederen zoals jullie doen!!!!!!!!!!!
En kijk wat er gebeurde!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is toch niet vernederen?
Hij heeft haar liefdevol beschermd tegen zichzelf, ze kan immers toch niet zomaar melig en dronken op TV of streams als ze in een relaasie met Bwian zit?![]()
Ah joh, Brian wilde alleen maar testen of de airbags van Amanda shockproef zijn, schuilt geen kwaad achterquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:53 schreef trettie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de vorige ruzie begon met deze zin van Amanda:
Wij hebben tenminste een goede relaasie waarin we elkaar niet vernederen zoals jullie doen!!!!!!!!!!!
En kijk wat er gebeurde!
OK dus we laten hem blijven???????????????quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah joh, Brian wilde alleen maar testen of de airbags van Amanda shockproef zijn, schuilt geen kwaad achter![]()
'We' hebben daar helaas geen zak over te vertellen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:01 schreef trettie het volgende:
OK dus we laten hem blijven???????????????
Ik mag toch hopen dat ze achter ook bedenken dat het voor de anderen in de villa niet zo veilig rondlopen is met zo'n glazen gooier die wel degelijk had gezien dat Dennis daar stond.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
'We' hebben daar helaas geen zak over te vertellen.
Over 2 weken mogen ze de talkshow oefenen "live" op de streamsquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:02 schreef Sonique het volgende:
Maar even over dat programma van Lieke, Huub en Jaap?
Wanneer wordt dat dan uitgezonden? En op welke zender?
Of is het alleen maar via de stream te zien?
IJdele hoop, ben ik bang. Als je ziet hoe 'behendig' er op de site van DGK overheen wordt geschreven, is de conclusie snel gemaakt: deze agressieve uitvallen passen niet in het ideaalplaatje dat van Brian getekend moet worden. Dat anderen daar slachtoffer van kunnen worden, is niet belangrijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:05 schreef trettie het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze achter ook bedenken dat het voor de anderen in de villa niet zo veilig rondlopen is met zo'n glazen gooier die wel degelijk had gezien dat Dennis daar stond.
De leugenaar!!!!!
Dus dan waag je die anderen er maar aan?????quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
IJdele hoop, ben ik bang. Als je ziet hoe 'behendig' er op de site van DGK overheen wordt geschreven, is de conclusie snel gemaakt: deze agressieve uitvallen passen niet in het ideaalplaatje dat van Brian getekend moet worden. Dat anderen daar slachtoffer van kunnen worden, is niet belangrijk.
Triest, maar ik kan er niets anders van maken.
Tuurlijk hebben ze dat gezien, maar Brian die nu de show verlaat past gewoonweg niet in het script. Of hij de winaar wordt weet ik niet, maar ze zullen hem zeker in de finale willen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:05 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze achter ook bedenken dat het voor de anderen in de villa niet zo veilig rondlopen is met zo'n glazen gooier die wel degelijk had gezien dat Dennis daar stond.
De leugenaar!!!!!
Ik zou het volledig terrecht vinden om hem zo af te voeren het is immers geen vrijstaat toch dat stukje kooi?????quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Nostrabrian heeft een hele tijd geleden al gezegd dat hij geboeid de kooi zou verlaten. Voor het eerst dat ik hem misschien gelijk moet gaan geven.
Dit valt imho in dezelfde categorie als NB in de villa halen terwijl ze al eerder blijk heeft gegeven van agressie en haar dan ook nog laten koken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
IJdele hoop, ben ik bang. Als je ziet hoe 'behendig' er op de site van DGK overheen wordt geschreven, is de conclusie snel gemaakt: deze agressieve uitvallen passen niet in het ideaalplaatje dat van Brian getekend moet worden. Dat anderen daar slachtoffer van kunnen worden, is niet belangrijk.
Triest, maar ik kan er niets anders van maken.
Amanda is helaas niet anders gewend. Ze heeft alleen maar geweldadige vriendjes gehad. D'r grote zus is natuurlijk ook al een goed voorbeeld. Die heeft zichzelf in het ziekenhuis laten slaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:12 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk is Amanda een heel zielig meisje, Brian heeft haar alle hoeken van die douchecel laten zien, waardoor ze met haar hoofd tegen de kraan is gekomen en ze met haar geplakt tegen de douchecabine zat, ze miste de helft van haar extensions en als ik dan dat filmpje van gisteren in de kapsalon kijk, waarin ze hem allemaal kusjes geeft en over zijn gezicht aait, dan moet ik bijna over mijn nek.
Ze moet zo'n ontzettend laag zelfbeeld hebben dat ze hem er op deze manier mee weg laten komen.
Ondertussen ziet zij zichzelf als het lekkerste wijf van Nederland met het beste vriendje van de wereld en heeft zij een levenservaring waar je U tegen zegt. Haar zelfbeeld is behoorlijk verminkt maar is beslist niet laag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:12 schreef Deisyy het volgende:
Ze moet zo'n ontzettend laag zelfbeeld hebben dat ze hem er op deze manier mee weg laten komen.
En zusjelief is inmiddels weer terug bij die vriend, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:15 schreef SIRA het volgende:
[..]
Amanda is helaas niet anders gewend. Ze heeft alleen maar geweldadige vriendjes gehad. D'r grote zus is natuurlijk ook al een goed voorbeeld. Die heeft zichzelf in het ziekenhuis laten slaan.
Och ja lijkt ook precies op Brian!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:17 schreef SIRA het volgende:
En nog maar een cursusje voor Amanda. Straks nog ff golfen.
Ik vind haal ook niet zielig maar puur DOM DOM DOM!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
En Amanda is zo verrekte dom. Zij heeft in haar hoofd zitten dat zij een hele goede relaasie hebben en dat Brian een heel goed vriendje is en dat is er letterlijk niet uit te beuken. Heeft niks met zelfvertrouwen of zelfbeeld te maken, is gewoon pure dommigheid die ze elke dag laat zien. Die ze ook in elke discussie laat zien. Een domme hoer, meer kan ik er niet van maken. Zielig vind ik haar al tijden niet meer.
kolom schrijvenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:
Wat denkt deze dame N en Amanda te leren?
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
En Amanda is zo verrekte dom. Zij heeft in haar hoofd zitten dat zij een hele goede relaasie hebben en dat Brian een heel goed vriendje is en dat is er letterlijk niet uit te beuken. Heeft niks met zelfvertrouwen of zelfbeeld te maken, is gewoon pure dommigheid die ze elke dag laat zien. Die ze ook in elke discussie laat zien. Een domme hoer, meer kan ik er niet van maken. Zielig vind ik haar al tijden niet meer.
Brian en Huub hebben evenveel boetesquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:11 schreef Marieke_B het volgende:
Jongens wat is het een dooie boel hier!
------------------
Zou dat de reden zijn dat ze nu geen boetes meer uit kunnen delen?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:27 schreef Varen het volgende:
Ik wil even zeggen: Ik ben zo blij dat FOK zo lekker loopt. Veel dank aan de IT mensen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En net zo licht ontvlambaar als mannetjelief, ik zou geen van beiden in een donker steegje tegen willen komen als hun hoofd verkeerd staat. (Lees als ze gedronken hebben.)quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:23 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik vind haal ook niet zielig maar puur DOM DOM DOM!!!!!!!
Ik ga verder waar ik gisteren ben opgehouden:quote:10:39 - Boodschappenlijstje!
Brian, Amanda en Nadia zijn de enige Miljonairs die nog aan de ontbijttafel zitten. De drie bondgenoten maken een boodschappenlijstje. “Ik wil kinder bueno!”, roept Amanda zeurderig. “En anders een chocoladeletter!” “We hebben al genoeg snoep besteld, Manny”, zegt de donkere schone. “Wat hebben we nog meer nodig?” “Duo-penotti rice crispy”, roept de blondine weer. “Zo, Amanda bestelt alleen maar zoete dingen”, zegt Brian. “Vind je mij niet zoet genoeg?” “Dat wel, maar jij bent zo lastig op te eten”, aldus Amanda. Tja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |