Zo'n dubbele act met Huub en Brian kun je wel voor 2000 euri wegzetten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef avonne het volgende:
Volgens Brian krijgt een persoon 1600 euro voor zo'n optreden.
Lijkt me toch eerder 200 euro, of niet? Max.
Hij zegt net dat hij denkt dat het volgende week zaterdag is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Maar als het morgen is dat hij naar Gemert moet, dan mist hij Joris.
sure...alsof die singles 100.000 exemplaren gaan verkopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelt voor de opbrengst naar een goed doel te doen "Het brengt toch niet zo veel op"
Manager : "Juist, het is maar 6 weken, dus zal het niet veel meer dan 500.000 euro opbrengen"
Huub trekt toch even bleek weg .......
kan ik me voorstellen, het is ook niet eerlijk, eerlijk zou zijn als ze met hun eigen single gaan toeren, nu is het alleen maar promotie van dgk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Ik vind het niet eerlijk aldus Lieke!!
Vind ik ook niks gek, die 2 mogen nu gewoon elk weekend min of meer stappen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:16 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke kan het niet hebben ze is weer is jaloers op Huub dat hij naar buiten mag en zei niet.
Huub gaat bellen en geef het aan dan.
Het een kun je toch niet los zien van het ander?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, het is ook niet eerlijk, eerlijk zou zijn als ze met hun eigen single gaan toeren, nu is het alleen maar promotie van dgk.
![]()
Ja, dat is ook niet eerlijk! Of er moeten meer dingen voor de anderen komen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik ook niks gek, die 2 mogen nu gewoon elk weekend min of meer stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |