abonnement Unibet Coolblue
pi_55879976
Voor een mooi prijsje deze aangeschaft, iemand die er een mooie lens bij weet, ik fotografeer het liefst sport.

pi_55884821
Ik heb vandaag deze besteld



En dan de zwarte. En ook nog een 8GB SDHC kaartje.

Zijn er al veel mensen tevreden over deze camera?
pi_55887867
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:12 schreef robbolo het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld

[ afbeelding ]

En dan de zwarte. En ook nog een 8GB SDHC kaartje.

Zijn er al veel mensen tevreden over deze camera?
Dat had je beter vantevoren kunnen vragen.

Maar bij dpreview komt hij niet slecht uit de verf als ik het zo snel lees.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_55888460
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:47 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Dat had je beter vantevoren kunnen vragen.

Maar bij dpreview komt hij niet slecht uit de verf als ik het zo snel lees.
Ik had t al van te voren gevraagd, vandaar ook de vraag of er al veel tevreden zijn Altijd leuk om nog meer positieve verhalen te horen, toch?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 januari 2008 @ 15:30:05 #255
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55899308
Vandaag gekocht

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55900138
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:30 schreef Ynske het volgende:
Vandaag gekocht

[ afbeelding ]
Loterij gewonnen?

Mooi speeltje, veel plezier ermee.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_55901832
pi_55907758
Metz 45 CT-5
(plaatje van web)

...
pi_55909443
Hoya super hmc circulair polarisatiefilter voor naast mijn hoya super hmv uv filter. Beetje dubbel op gezien een poli filter ook een uv filter is
check me foto's op flickr!: sarlo @ flickr.com
pi_55909532
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef sarlo het volgende:
Hoya super hmc circulair polarisatiefilter voor naast mijn hoya super hmv uv filter. Beetje dubbel op gezien een poli filter ook een uv filter is
UV filter is echt voor het beschermen van je lens. met een polaristatie filter haal je toch een deel van het licht weg, waardoor je langer moet belichten. en dus niet echt geschikt als vervanger van de UV filter
pi_55909942
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:07 schreef Kamermans het volgende:

[..]

UV filter is echt voor het beschermen van je lens. met een polaristatie filter haal je toch een deel van het licht weg, waardoor je langer moet belichten. en dus niet echt geschikt als vervanger van de UV filter
Mara het polarisatiefilter kan dan wel weer hindelijke schitteringen weg halen en dan kan hij juist wel weer goed van pas komen. Maar als standaard lensbescherming zou ik het inderdaad niet doen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_55928871
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:12 schreef robbolo het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld

[ afbeelding ]

En dan de zwarte. En ook nog een 8GB SDHC kaartje.

Zijn er al veel mensen tevreden over deze camera?
Ik heb sinds gisteren ook de fz18 (zwart). Op 't eerste zicht een heel degelijk toestel. (Hij kwam er ook als beste uit bij de tests van testaankoop).
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:46:56 #263
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_55939225
Naar aanleiding van Sigma EF-530 DG ST i.c.m. Powershot S5 IS? Voor 'slechts' ¤159.

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_55939309
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:46 schreef ACT-F het volgende:
Naar aanleiding van Sigma EF-530 DG ST i.c.m. Powershot S5 IS? Voor 'slechts' ¤159.

[ afbeelding ]
Je bent er wel blij mee he Moet ook nog een keer een externe hebben..
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:01:10 #265
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_55939555
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:50 schreef Dickies het volgende:

[..]

Je bent er wel blij mee he


Nu pas weet ik wat ik allemaal gemist heb in het verleden.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_55958926
5 rolletjes Kodak 400 Portra 400 NC
5 rolletjes Fuji Press 800

En een heel handig aluminium verloopringetje waardoor mn analoge lensjes opeens ook op mn digitale lichaam passen. Heb ik er in 1 klap ff 4 lichtsterke primes bij, waaronder deze
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_55960123
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Mara het polarisatiefilter kan dan wel weer hindelijke schitteringen weg halen en dan kan hij juist wel weer goed van pas komen. Maar als standaard lensbescherming zou ik het inderdaad niet doen.
De uv filter zit erop als standaard lensbescherming en als ik de pola gebruik gaat die eraf. Dat ik ook langer moet belichten is ook bekend en daarom zit deze ook niet permanent op de lens
check me foto's op flickr!: sarlo @ flickr.com
pi_55968767
Oke, misschien niet helemaal correct, maar gisteren gekocht:


Scott Kelby over Digitale fotografie.

Het boek over CS3 van hem komt eraan...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:09:22 #269
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55969958
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:12 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar je oude omni
helemaal zelf in elkaar geknutseld.
Deze bevestigde ik over mijn built in flash zodat het als een klein softboxje fungeerde. ziet er niet uit, maar wel doeltreffend haarelastiekje inbegrepen...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_56000605
Ik heb afgelopen week een standaard telezoom lensje 70-210 op marktplaats gekocht. Ben nu op zoek naar wat filters. Ik wil sowieso een polarisatiefilter hebben maar ben nog niet zo thuis in het uitbreiden van m'n cam en heb wat vraagjes. Ik heb al gehoord dat ik sowieso een circulair filter moet aanschaffen, maar ik zie veel verschillende prijzen, van 20 tot 80 euro. Ik fotografeer niet dagelijks maar gewoon af en toe als hobby. Is er (voor mij) een groot verschil in kwaliteit tussen zo'n 20 euro filter (van B+W ofzo) en een 80 euro canon filter? En hoef ik alleen maar te letten op het aantal millimeter van het filterschroefdraad op mijn lens, zodat als dat aantal millimeters overeenkomt het filter sowieso past? Ten slotte: wat voor voordeel heeft een UV-filter? Want die zie je ook veel. Zijn er nog dingen waarop je met zo'n filter moet letten?
  FOK!fotograaf zondag 13 januari 2008 @ 16:11:52 #271
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_56000759
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:06 schreef killko het volgende:
Ik heb afgelopen week een standaard telezoom lensje 70-210 op marktplaats gekocht. Ben nu op zoek naar wat filters. Ik wil sowieso een polarisatiefilter hebben maar ben nog niet zo thuis in het uitbreiden van m'n cam en heb wat vraagjes. Ik heb al gehoord dat ik sowieso een circulair filter moet aanschaffen, maar ik zie veel verschillende prijzen, van 20 tot 80 euro. Ik fotografeer niet dagelijks maar gewoon af en toe als hobby. Is er (voor mij) een groot verschil in kwaliteit tussen zo'n 20 euro filter (van B+W ofzo) en een 80 euro canon filter? En hoef ik alleen maar te letten op het aantal millimeter van het filterschroefdraad op mijn lens, zodat als dat aantal millimeters overeenkomt het filter sowieso past? Ten slotte: wat voor voordeel heeft een UV-filter? Want die zie je ook veel. Zijn er nog dingen waarop je met zo'n filter moet letten?
Voor dit soort vragen kan je in andere topics terecht.
Dit topic is echt bedoeld voor dingen die je al gekocht hebt.

Er lopen al wat topics over filters zoals (meer recente bovenaan):
Ik zoek een Filter..
Polarisatiefilter, wat moet je kopen?
Centraal: Het grote Filtertopic deel 2
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_56000868
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:06 schreef killko het volgende:
Ik heb afgelopen week een standaard telezoom lensje 70-210 op marktplaats gekocht. Ben nu op zoek naar wat filters. Ik wil sowieso een polarisatiefilter hebben maar ben nog niet zo thuis in het uitbreiden van m'n cam en heb wat vraagjes. Ik heb al gehoord dat ik sowieso een circulair filter moet aanschaffen, maar ik zie veel verschillende prijzen, van 20 tot 80 euro. Ik fotografeer niet dagelijks maar gewoon af en toe als hobby. Is er (voor mij) een groot verschil in kwaliteit tussen zo'n 20 euro filter (van B+W ofzo) en een 80 euro canon filter?
B+W maakt prima filters.
quote:
En hoef ik alleen maar te letten op het aantal millimeter van het filterschroefdraad op mijn lens, zodat als dat aantal millimeters overeenkomt het filter sowieso past?
quote:
Ten slotte: wat voor voordeel heeft een UV-filter? Want die zie je ook veel. Zijn er nog dingen waarop je met zo'n filter moet letten?
Het korte antwoord is dat het je lens beschermt tegen stoten, krassen en vallen. Ook hier kun je het gewoon goedkoop houden, toplenzen uitgezonderd.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_56026401
OK, bedankt beide.
pi_56113666
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_56114215
Vandaag gekocht, als vervanger voor mijn Nikon D70s: de Nikon D300!




Gaa-aaf, voortaan met een D200 en D300 op pad: wat ben ik toch een verwend kind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')