Nee zeg, veel te veel gedoe. Ik open gewoon een nieuwe.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef PankPinther het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Maar je gaat toch niet iedere keer als je een lens koopt dit topic omhoog lopen schoppen he
Zooo flexibelquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee zeg, veel te veel gedoe. Ik open gewoon een nieuwe.
goed puntquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:34 schreef Schanulleke het volgende:
Dit is echt zo'n topic dat waardeloos is zonder foto's he?
Gefeliciteerd!
Prachtigquote:
We kunnen ze naast elkaar houden, kijken wie de grootste heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Is het een preset lens? Hij lijkt namelijk als 2 druppels water op mijn Prinz Galaxy 6.3/400
quote:
Ik heb nog een 500mm op voorraad. Sok dacht ik een 600.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
We kunnen ze naast elkaar houden, kijken wie de grootste heeft.![]()
Wat Ouwesok zegt idd. Speciale manier an handmatig sluiten van je diafragma. Erg handig doordat je niet meer gebonden bent aan vaste instellingen.quote:Preset? Wasdah?
Nietes...goed objectiefquote:
ja, tzt, met een mijn fullframe gaat dat wat trager.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:30 schreef Xilantof het volgende:
Doe eens wat foto's die ermee gemaakt zijn posten t.z.t.
Scherpte volopen, iets gediafragmeerd enzo.
quote:Standpunten door topics zijn leuk. Maar ook jij hebt m'n bericht gelezen in FB. Een beetje moeite moet gedaan worden voor een eigen topic. Anders gaat ie alsnog zonder pardon aan het centrale topic.
Ja, dan is het een preset.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vivitar 8/600mm
Preset is het verschijnsel dat het diafragma met twee ringen bediend wordt. Eentje waarop je je werkopening instelt en de ander waarmee je snel kunt switchen van vol open naar gediafragmeerd
en dan is mijn full-frame ook nog eens een best klein cameraatje.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:34 schreef Flawless2006 het volgende:
Gevalletje lens met camera er aan vast..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |