6 uur en een kwartier hierquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:24 schreef wise het volgende:
nog 6 uur en dan weekend
tja met koffie was je nog ultra-fit geweestquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:20 schreef Dylanesque het volgende:
Jeuzus, dacht ik eht lekker rustig te hebben. Ik ben nu al kapot.
ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ik nog 5 1/2 uur. denk dat ik er 4 uur van maak
die cdquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD wil ik een cd kopen, ja kopen ja, moet je met visa of mastercard betalen .. 3 x raden wat ik niet heb
welke zoek je ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD wil ik een cd kopen, ja kopen ja, moet je met visa of mastercard betalen .. 3 x raden wat ik niet heb
Ik ga voor de vifitquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
Vrijdag!
Maar nu eerst: thee![]()
Goeiemorgen allemaal!
hahahahaha, ok, eerlijk is eerlijk .. mooi antwoord!quote:
meuningquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
Vrijdag!
Maar nu eerst: thee![]()
Goeiemorgen allemaal!
quote:
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
tis geblocked hier maar denk dat ik hem gevonden heb
PM
ja daar had ie eerder mee moeten komen danquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vinden
orrigineel is hij maar te koop in 2 winkels, en anders via paypal .. mastercard ed ...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vinden
ik kan meestal alles wel vindne moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
orrigineel is hij maar te koop in 2 winkels, en anders via paypal .. mastercard ed ...
MP3 ed is goed hoor, maar die kan ik ook nergens vinden
Het is een straatmuzikant die toevallig een cdtje heeft gemaakt![]()
Grappigquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
orrigineel is hij maar te koop in 2 winkels, en anders via paypal .. mastercard ed ...
MP3 ed is goed hoor, maar die kan ik ook nergens vinden
Het is een straatmuzikant die toevallig een cdtje heeft gemaakt![]()
Als ontbijt?quote:
Mogge WL!quote:
nee niet echt, we hebben het hier over pepernoten en downloaden hehequote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mogge WL!
Jij hebt het ook weer beredruk op de werkvloer
Ik meestal ook wel, maar dit is nou net zo iets van .. uh .. niemand kent het .. dus lastig te vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan meestal alles wel vindne moet ik zeggen![]()
Grappigquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:05 schreef Lynx666 het volgende:
Spookdag!
Ineens allerlei websites van ons die raar gaan doen
wehehequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik meestal ook wel, maar dit is nou net zo iets van .. uh .. niemand kent het .. dus lastig te vinden![]()
heb je brood meegenomen. dat wordt overuren draaienquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet echt. Want wie mag het allemaal oplossen? [ afbeelding ]
Wijquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet echt. Want wie mag het allemaal oplossen? [ afbeelding ]
Zo nog 3 uurquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 30 min \0/
zo dan heb ik al een liter bier opquote:
Wie niet, wie nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hoor, hij heeft weer een beertender
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wie niet, wie nietOh wacht ik niet
Goedemiddag trouwens![]()
arme 3 Dylanesquequote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb straks nog een afspraak ook, moet gewoon nog veel doen vandaag
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb straks nog een afspraak ook, moet gewoon nog veel doen vandaag
Ja lekker, 4-2tje aubquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, verwijder dat ding man!![]()
Zo, zit al weer lekker muziek te luisteren, 2e bakkie koffie ...
* Dr.Droxz heeft net een pot gezet, iemand een bakkie?
Van die extreme traagheid van gisteren heb ik geen last meer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Friday12 het volgende:
ik zit maar weer op text only want ik word gek van dat wachten
smokez lekker laat ben je die koffie is nu overjaard
het was maar evenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Van die extreme traagheid van gisteren heb ik geen last meer.
Vreemd dat jij het nog wel hebt
Zolang het voor jezelf is, nee, zeker nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
catering fixen is toch niet verkeerd ?
T is niet voor mijquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
catering fixen is toch niet verkeerd ?
eindelijk weekend!!quote:
En in het laatste uur weer retedrukquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef Lynx666 het volgende:
En nu heb ik weer niks te doen [afbeelding]
Volgens mij heb je een leuke baanquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef Dylanesque het volgende:
Hahaha wat was ik hard aan het werk zeg
En serieus he, ik heb 10 mensen moeten bellen met vreemde last-minute vragen en verzoeken, allemaal mensen moeten inhuren, leveranciers inplannen, catering fixen, plattegronden tekenen, overleggen, heen-en-weer rennen, stressen, zuchten, nog meer bellen, en dat op de vrijdagmiddag!!!
Het is best leuk werk, maar niet als alles last-minute op vrijdagmiddag op je afkomtquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een leuke baan![]()
![]()
Wat Dylan zegtquote:
mogguh!quote:Op maandag 5 november 2007 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Bleh, 6 uur beginnen is toch wel weer vroeg zeg...
Ah, daar is ie weerquote:Op maandag 5 november 2007 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Ik mocht vandaag om 09:00 beginnen, en hoor net dat 1 collega vrij is, en de ander ziek is ...
Dus ik zit de hele week alleen!![]()
En dan ook nog moderatortje spelen, je zult het nog druk krijgen dan!quote:Op maandag 5 november 2007 09:05 schreef buzzer het volgende:
Ik werk momenteel letterlijk dubbel, dus voorlopig is dit niet op mij van toepassing
Natuurlijk ben ik hier! Ik zit hier al een tijd hoor (dit topic),quote:Op maandag 5 november 2007 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, daar is ie weer
Nog een beetje bezopen geweest van het weekend?
Als mederator toch wat vaker kijken in dit topic, mensen genoeg die de hele dag MOD kunnen spelen hierquote:Op maandag 5 november 2007 09:05 schreef buzzer het volgende:
Ik werk momenteel letterlijk dubbel, dus voorlopig is dit niet op mij van toepassing
Whiskey is toch beterquote:Op maandag 5 november 2007 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik hier! Ik zit hier al een tijd hoor (dit topic),
oja, in een half lammie niet wakkere ochtend bui heb ik zelfs die banner gemaakt![]()
Natuurlijk heb ik gezopen dit weekend!
Deze keer geen whiskey maar vodka .. nou wist ik weer waar ik altijd een kater van kreeg![]()
Dan gaan ze zeker ook meteen verwachten dat je vanaf *thuis* moderator gaat spelen, nah, dat lijkt me geen goed planquote:Op maandag 5 november 2007 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als mederator toch wat vaker kijken in dit topic, mensen genoeg die de hele dag MOD kunnen spelen hier![]()
Whiskey is zeker beter hoor, maar soms moet je nou eenmaal afwisselen tochquote:Op maandag 5 november 2007 09:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whiskey is toch beter
Aan de kater van gisteren te voelen heb ik me zaterdag ook weer vermaakt, had weer een paar verjaardagen enzo, dan gaat het ook wel snel altijd.
Zondag maar ff de motor gepakt en een stukkie wezen touren, op een of andere manier werkt dat wel lekker als je een kater hebt
In de avond hebben ze er vast genoeg, ik stel me beschikbaar voor de "werkdag"quote:Op maandag 5 november 2007 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeker ook meteen verwachten dat je vanaf *thuis* moderator gaat spelen, nah, dat lijkt me geen goed plan
2 pas?quote:Op maandag 5 november 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In de avond hebben ze er vast genoeg, ik stel me beschikbaar voor de "werkdag"![]()
De tering, net 2 telefoontjes gehad .. het gaat toch gvd niet druk worden vandaag.
En met mij ja, ik had 3 dagen weekend .. en moet deze week gewoon weer eens 5 dagen werken!quote:Op maandag 5 november 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allen. heb medelijden met me, en de maandag
Damn, net weer 3quote:Op maandag 5 november 2007 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
2 pas?
Ik heb er al 1 gehad sinds 6:00
Niet zeiken man, ik mag er 6 deze weekquote:Op maandag 5 november 2007 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En met mij ja, ik had 3 dagen weekend .. en moet deze week gewoon weer eens 5 dagen werken!
a.s zaterdag op zondag weer een grote LAN, dus ben maandag lekker vrijquote:Op maandag 5 november 2007 10:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zeiken man, ik mag er 6 deze week
goede morgen!quote:Op maandag 5 november 2007 10:28 schreef Sgele het volgende:
Zo...vandaag een rustig dagje hoop ik... en dan vanaf morgen weer vol erin om alles af te krijgen voor ze me weer een week naar Roemenie sturen![]()
Goedemorgen!
Ik ben dan ook vrij vandaagquote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu pas!
Ik ben al 6 uur wakker, na 3 uur slaap..
Nieuw project implementeren en de mensen die er voor nodig zijn trainen.quote:Op maandag 5 november 2007 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen!
Weekje verweggiestand, en wat mag je daar precies gaan doen dan?
je hebt werkpaarden en sierpaarden hehquote:
Ik heb 5 uur geslapen, iets te veel CS gespeelt gisterenquote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu pas!
Ik ben al 6 uur wakker, na 3 uur slaap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |