Geen de Cler neequote:
Alleen het idee levert al een hilarisch beeld opquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:52 schreef Lyzio het volgende:
Of natuurlijk Sjaak Polak.
En Ricky van de Bergh als gastrol.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen het idee levert al een hilarisch beeld op
Tja, iedere artiest maakt mindere werken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=qOcNfsjDWfo&feature=related
"Maar Jaap, het is toch een leuk liedje?"quote:
Maar niet voor een in de weg staande schutting, pergola of tuinhuisje was omgezaagd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:59 schreef Un4 het volgende:
Of als er weer eens een ruit werd ingeknalt bij "De cirkel is rond".
kan ik me ook herinneren ja, van gaal druk het coachen tegen die kids terwijl willem iets zegt van: gewoon lekker voetballenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:18 schreef spy08 het volgende:
Harry is altijd leuk geweest i.c.m. Spaan. Maar wat ik eigenlijk al een tijdje zoek is die aflevering waarin Louis van Gaal en Willem van Hanegem het tegen elkaar opnemen met een groep kleine kinderen. Ik zag soms flarderen maar nooit de hele complete uitzending. Iemand?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:18 schreef spy08 het volgende:
Harry is altijd leuk geweest i.c.m. Spaan. Maar wat ik eigenlijk al een tijdje zoek is die aflevering waarin Louis van Gaal en Willem van Hanegem het tegen elkaar opnemen met een groep kleine kinderen. Ik zag soms flarderen maar nooit de hele complete uitzending. Iemand?
Oh jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:07 schreef pekel het volgende:
"Je moet meespelen, anders krijg je het veelste koud"
Zet ze eens onlinequote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:50 schreef Hare het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Op het digitale kanaal Cultura zag ik van de week een aflevering van Harry en Henk voorbij komen opgenomen tijdens het EK van 1988.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:06 schreef Frenkel het volgende:
Nu het toch komkommertijd is, kunnen ze die oude afleveringen niet gaan herhalen ofzo?
Zie je tenminste nog van die vergeten voetballers erbij
Aangezien ik geen zin heb om 50 links neer te pleuren: http://www.youtube.com/user/Videoblikquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:38 schreef beertenderrr het volgende:
beter ga je die dan ook even linken hier
Ik zie dat BoerBert het 'zware werk' al heeft verricht, maar De regenjas intypen is ook zooooo moeilijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:38 schreef beertenderrr het volgende:
beter ga je die dan ook even linken hier
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Geniaal
"Je moet meespelen, anders krijg je het veelste koud"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |