Ja. En Treets en Bonitos heten tegenwoordig M&M's. En Smarties zijn veel kleiner geworden. En uit Dr. Pepper hebben ze de helft van de suiker uitgehaald...quote:
Dr Pepper werd Vroegah door Bavaria geproduceerd. Merknaam is verkocht aan PEPSI (wat de verneukte smaak verklaardquote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja. En Treets en Bonitos heten tegenwoordig M&M's. En Smarties zijn veel kleiner geworden. En uit Dr. Pepper hebben ze de helft van de suiker uitgehaald...
Was dat niet de snoepvariant van de Timon en Pumba ijsjes?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:03 schreef Knipoogje het volgende:
Vroegah als brugsmurfjes op de middelbare school kochten we altijd bij de kantine een soort roze snoeprepen met bruisspul ofzo er in. Weet iemand nog hoe die heetten?
Ze mogen eerst de McBier wel eens introduceren hè.quote:Op maandag 12 november 2007 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
Geachte mc donalds,
Een tijd geleden kon ik nog genieten van de MCrib. Dat is alweer een aantal jaartjes geleden maar ik moest er laatst weer aan denknen.
Die burger was echt extreem lekker! Nu zou ik graag zien dat ik die burger kon kopen bij een van uw restaurants. Ik heb het met wat vrienden besproken en die missen de Mcrib ook!
Is er enige kans dat de Mcrib binnenkort weer bij een van uw restaurants te verkrijgen is?
Met vriendelijke groeten,
junkiesietze
verstuurt naar mc dondalds!
maar de mcrib is al een keer geweest, dus das niet zo moeilijk om opnieuw te introducerenquote:Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Ze mogen eerst de McBier wel eens introduceren hè.
snap cracklequote:Op zaterdag 10 november 2007 01:03 schreef Knipoogje het volgende:
Vroegah als brugsmurfjes op de middelbare school kochten we altijd bij de kantine een soort roze snoeprepen met bruisspul ofzo er in. Weet iemand nog hoe die heetten?
volgens mij liggen die nog wel in de supermarkt tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral de aardbei versie was goddelijk!
Volgens mij nog wel in Duitsland & Zwitserland verkrijgbaar, maar ik ben het hier in Nederland al jáááren niet meer tegengekomen.....
Van Karvan Cevitam? Die zijn er toch nog steeds?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:23 schreef dollce het volgende:
Joekels, die ijsjes
Cola, Koffiemelk en wat suiker door elkaar gooien en je hebt een lekkere spoetnik!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:57 schreef Geerd het volgende:
Spoetnik is dat er nog?
En de maxibon die zie ik ook nooit meer koste 5 gulden ofzo zoon kreng.
Maar niet de originele:Pquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef Miam het volgende:
[..]
Cola, Koffiemelk en wat suiker door elkaar gooien en je hebt een lekkere spoetnik!
Maar wel bijna zo lekker.quote:
Ja en daarom zo lekker. Je kreeg ze bijna nooit en als je ze dan kreeg was het een feest.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:57 schreef Geerd het volgende:
Spoetnik is dat er nog?
En de maxibon die zie ik ook nooit meer koste 5 gulden ofzo zoon kreng.
dat hebben ze toch nog bij de ikea?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:34 schreef bloodymary het volgende:
3 musketiers (gevlochten chocolade met caramel van binnen)
Ja!quote:
Nog steeds te koop bij Jamin!quote:
Curly Wurly?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat hebben ze toch nog bij de ikea?
hoe heet dat spul nou
wij deden het altijd met gazeuse, ontzettend zoet spul.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef Miam het volgende:
[..]
Cola, Koffiemelk en wat suiker door elkaar gooien en je hebt een lekkere spoetnik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |