Idem hieroquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:54 schreef LeNeHe het volgende:
Rammelen jullie ook zo nu met Sinterklaas enzo? Ik heb het heel erg nu. Lijkt me zo leuk om dan kinderen te hebben en net las ik ook het thematopic met al die schoentjes en verhaaltjes
.
Wanneer had jij ook al weer plannen dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:50 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Koningin wat leeeuuk!!![]()
Jolene ook nog maar een paar maandjes wachten, april.. hmm dan gaan we ws zo'n beetje gelijk op met zwanger proberen te worden![]()
Ikke het liefst gisteren dan vandaag hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 10:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wanneer had jij ook al weer plannen dan?
In mei leggen alle vogeltjes een ei, dus jullie ookquote:Op donderdag 22 november 2007 10:58 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ikke het liefst gisteren dan vandaag hoorMaar manlief en ik willen er voor onze zomervakantie voor gaan, dus ergens mei denk ik.
Als het dus heeeel snel zou lukken gaan we met zn drietjes dus op vakantie eind augustus![]()
Maar alleen het idee al van proberen maakt me heel gelukkig, kan tenslotte ook nog wel hele poos duren voordat ik zwanger raak, dat weet je niet.
Ik heb dat dus ook wel een beetje, dat ik hoop op mijn verjaardag zwanger rond te lopen (oktober 2008)quote:Op donderdag 22 november 2007 11:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
In mei leggen alle vogeltjes een ei, dus jullie ook
Ik heb zelf zoiets dat ik graag zwanger ben met mijn 30e verjaardag (augustus 2008).
Ooh wat leuk, eerlijk waar, ik vind Sara zo'n leuk vrolijk meisje om te zienquote:Op donderdag 22 november 2007 14:11 schreef Fuente het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er ook onwijs blij mee ben
We zijn al aan het bedenken hoe we dat gaan doen met de slaapkamers (we hebben 3 slaapkamers maar 1 ervan is momenteel het kantoortje voor manlief). En we hebben gisteren een nieuwe kledingkast gekocht en een bedje uitgezocht voor Sara, zodat de hele babykamer weer overkan naar de 'nieuwe' baby. Echt superleuk om er zo al een beetje mee bezig te zijn
Een paar maanden geleden waren wij eigenlijk al "bezig", stiekem, tot ik een tijdelijk contract kreeg, dus toen maar weer even gewacht. Maar toen zat ik ook steeds in Z&G te kijken met wie ik allemaal tegelijk zwanger zou zijn als ik dan zwanger werdquote:Op donderdag 22 november 2007 15:09 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik ben nou al benieuwd met wie ik dan gelijk op zal gaan enz..![]()
En het is al zo druk!quote:Op donderdag 22 november 2007 15:09 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ooh wat leuk, eerlijk waar, ik vind Sara zo'n leuk vrolijk meisje om te zien![]()
Heerlijk al die berichten hier, dat gaat hopelijk dan heeeel druk worden in zwangerschap&geboorte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nou al benieuwd met wie ik dan gelijk op zal gaan enz..![]()
Wat fijn dat je niet meer te lang moet wachtenquote:Op zondag 25 november 2007 11:23 schreef .Belle. het volgende:
Ja!
Gisteravond op hyves foto's zitten kijken van het huwelijk van een vriendin van mij, en dan de foto van haar met haar man en haar zoontje (bijna 2)... rammelrammel ik wil ook!!
Ik weet wel dat ik niet lang meer hoef te wachten voor we gaan beginnen, maar inderdaad Leonieke, het wachten duurt zooooooo lang!
En wat als ik niet zwanger kan worden? Of het zaad van mijn vriend no-good is? En en en....
Dat vind ik eigenlijk best wel lullig! Nou maar hopen dat ze een jongetje krijgtquote:Op zondag 25 november 2007 11:37 schreef leonieke het volgende:
Alleen jammer dat ze "onze" meisjesnaam zal gebruiken als ze kan
Iddquote:Op zondag 25 november 2007 16:20 schreef .Belle. het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best wel lullig! Nou maar hopen dat ze een jongetje krijgt
Omdat er over namen werd gesproken. Zij zei haar namen (en daar zat die op dat moment niet bij), ik de onze... We zijn twee échte rammelaars en dan wordt daar al eens over gesproken.quote:Op maandag 26 november 2007 09:26 schreef jolene het volgende:
Maar waarom vertel je dan iedereen die naam...
Ik heb dat eigenlijk niet een naam waarvan ik zeg dat is het...
Tijdens de doop van mijn man zijn petekind. In mei dus van dit jaarquote:Op maandag 26 november 2007 11:21 schreef jolene het volgende:
Ja maar als zij dan die naam gebruikt, kan zei toch niks aan doen.
Ik weet niet hoe lang geleden dit was..maar vast langer dan 9 maanden.
Ik heb het daar eigenlijk nooit over met vriendinnen over de namen.
Thuis roepen W en ik wel eens van dat is een mooie naam maar niet echt met dat is het
Haha, nog een paar weekjes geduld!quote:Op maandag 26 november 2007 11:35 schreef --Eveliene-- het volgende:
BE, je maakt me nog nieuwsgieriger dan ik al was!!!
Wij hebben nu zelfs al namen voor een broertje en zusje, 2 jongens en 2 meisjesnamen dus al hahahaquote:Op maandag 26 november 2007 09:26 schreef jolene het volgende:
Maar waarom vertel je dan iedereen die naam...
Ik heb dat eigenlijk niet een naam waarvan ik zeg dat is het...
Neenee, ik moet mezelf soms eens met de neus op de feiten drukkenquote:Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef jolene het volgende:
Tja, bij ons heeft het een andere rede waarom het nu even nog niet kan.
Jullie hebben een afweging gemaakt samen. Misschien niet leuk maar wel gedaan.
Je kan het altijd vragen aan je man.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:34 schreef YPPY het volgende:
Nu wil ik ook!
Ik roep nu elke dag iets anders. J. wordt lichtelijk gek van me geloof ik.Vandaag wil ik dus wel weer, morgen vind ik 1 kind weer genoeg, overmorgen heb ik mijn zwangere vriendin gebeld, dan wil ik ook. *zucht* maar goed dat mij medicijnen voorlopig beslissen.
Ja maar hoeveel mensen heb jij al verteld over die namen?quote:Op maandag 26 november 2007 14:19 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Wij hebben nu zelfs al namen voor een broertje en zusje, 2 jongens en 2 meisjesnamen dus al hahaha
Ik vind een naam toch heel belangrijk dus daar ben ik altijd al wel mee bezig geweest.
quote:Op maandag 26 november 2007 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Neeeeee... natuurlijk zijn er wel mensen die het weten... Hallo... we hebben het wel over mij hier he!![]()
Yoni weet het, maar die wist het al voor ik zwanger raakte. En ik heb het laatst nog aan een ander OUDje hier verklapt. En dan nog mijn beste vriendinnetje, mijn andere vriendinnetje die het kaartje gemaakt heeft en 1 collega.
Dus niet 'niemand', maar nog steeds genoeg mensen niet. En idd niet mijn ouders of zus. Mijn moeder heeft me dat op mijn hart gedrukt, dat ze het absoluut niet wilde weten!
iemand zou het inderdaad komen halen maar die heeft op 't laatste moment anders besloten. kom 'm maar halen hoor! (nou ja, niet vanavond dan, maar een dezer dagen?)quote:Op maandag 26 november 2007 15:53 schreef Pruk het volgende:
Potverdrie bix, ik dacht dat je die wel allang kwijt zou zijn, daarom was ik zo blij dat ik die van YPPY mocht lenen.
Ja doei, dat badje hoef ik nu niet meer terug hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 16:57 schreef bixister het volgende:
[..]
iemand zou het inderdaad komen halen maar die heeft op 't laatste moment anders besloten. kom 'm maar halen hoor! (nou ja, niet vanavond dan, maar een dezer dagen?)
Misschien helpt het dat die blije kindjes rond deze tijd van het jaar niet alleen blij zijn maar ook giga vervelend kunnen zijnquote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Pien85 het volgende:
Bah, soms haat ik de sinterklaas enzo... al die blije kindjes enzo.... Ik wil OOOOOK
Wat spannend Vicky! Misschien zijn we straks wel weer samen zwanger!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:47 schreef Vicky het volgende:
Fijn Smoez!!
ik rammel weer wat harder.. contract is verlengd..... Michel heeft al helemaal ideetjes voor de toekomstige babykamer.... nu alleen nog zijn JA.....
Maar dat is toch al bijna een JA met die ideetjes voor de babykamer?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:47 schreef Vicky het volgende:
Fijn Smoez!!
ik rammel weer wat harder.. contract is verlengd..... Michel heeft al helemaal ideetjes voor de toekomstige babykamer.... nu alleen nog zijn JA.....
Niemand, zelfs hier niet!quote:Op maandag 26 november 2007 15:00 schreef jolene het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel mensen heb jij al verteld over die namen?
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:18 schreef Koningin het volgende:
Dat ontpillen is inderdaad erg vreemd. Ik slik nu zo'n 2 weken geen pil meer en ik heb het idee dat in mijn buik vanalles en nog wat gebeurtHeel vreemd. Hopelijk gaat het allemaal goed komen.
Fijn Smoezie!
Het is inderdaad een fijn idee ja. Ben benieuwd wat nog gaat komen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:19 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Dankjewel
Het is inderdaad een raar fenomeen he, dat het ontpillen zo vreemd kan lopen! Ik heb er al flink op zitten Googlen en dan lees je een verhalen!![]()
Is het voor jou ook zo'n fijn idee dat je gestopt bent met het slikken van de pil? Ik zal voor je duimen dat het allemaal wat sneller dan bij mij weer 'gewoon' wordt! Maar probeer je dus geen zorgen te maken als je eerst een paar maandjes niet ongesteld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |