Ooh wat leuk, eerlijk waar, ik vind Sara zo'n leuk vrolijk meisje om te zienquote:Op donderdag 22 november 2007 14:11 schreef Fuente het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er ook onwijs blij mee ben
We zijn al aan het bedenken hoe we dat gaan doen met de slaapkamers (we hebben 3 slaapkamers maar 1 ervan is momenteel het kantoortje voor manlief). En we hebben gisteren een nieuwe kledingkast gekocht en een bedje uitgezocht voor Sara, zodat de hele babykamer weer overkan naar de 'nieuwe' baby. Echt superleuk om er zo al een beetje mee bezig te zijn
Een paar maanden geleden waren wij eigenlijk al "bezig", stiekem, tot ik een tijdelijk contract kreeg, dus toen maar weer even gewacht. Maar toen zat ik ook steeds in Z&G te kijken met wie ik allemaal tegelijk zwanger zou zijn als ik dan zwanger werdquote:Op donderdag 22 november 2007 15:09 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik ben nou al benieuwd met wie ik dan gelijk op zal gaan enz..![]()
En het is al zo druk!quote:Op donderdag 22 november 2007 15:09 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ooh wat leuk, eerlijk waar, ik vind Sara zo'n leuk vrolijk meisje om te zien![]()
Heerlijk al die berichten hier, dat gaat hopelijk dan heeeel druk worden in zwangerschap&geboorte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nou al benieuwd met wie ik dan gelijk op zal gaan enz..![]()
Wat fijn dat je niet meer te lang moet wachtenquote:Op zondag 25 november 2007 11:23 schreef .Belle. het volgende:
Ja!
Gisteravond op hyves foto's zitten kijken van het huwelijk van een vriendin van mij, en dan de foto van haar met haar man en haar zoontje (bijna 2)... rammelrammel ik wil ook!!
Ik weet wel dat ik niet lang meer hoef te wachten voor we gaan beginnen, maar inderdaad Leonieke, het wachten duurt zooooooo lang!
En wat als ik niet zwanger kan worden? Of het zaad van mijn vriend no-good is? En en en....
Dat vind ik eigenlijk best wel lullig! Nou maar hopen dat ze een jongetje krijgtquote:Op zondag 25 november 2007 11:37 schreef leonieke het volgende:
Alleen jammer dat ze "onze" meisjesnaam zal gebruiken als ze kan
Iddquote:Op zondag 25 november 2007 16:20 schreef .Belle. het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best wel lullig! Nou maar hopen dat ze een jongetje krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |