abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54781129
Whaa Cattie ook al
Het wordt nog druk daar!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 22 november 2007 @ 13:27:53 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54781397
Hihi, ik word helemaal emo van al die 'wij gaan er dan en dan voor' berichtjes. Die blijdschap en hoop enzo!
Echt leuk voor jullie allemaal!
  donderdag 22 november 2007 @ 14:06:23 #128
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54782208
Ik wil ook
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_54782295
Ik moet zeggen dat ik er ook onwijs blij mee ben
We zijn al aan het bedenken hoe we dat gaan doen met de slaapkamers (we hebben 3 slaapkamers maar 1 ervan is momenteel het kantoortje voor manlief). En we hebben gisteren een nieuwe kledingkast gekocht en een bedje uitgezocht voor Sara, zodat de hele babykamer weer overkan naar de 'nieuwe' baby. Echt superleuk om er zo al een beetje mee bezig te zijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54782996
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:11 schreef Fuente het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er ook onwijs blij mee ben
We zijn al aan het bedenken hoe we dat gaan doen met de slaapkamers (we hebben 3 slaapkamers maar 1 ervan is momenteel het kantoortje voor manlief). En we hebben gisteren een nieuwe kledingkast gekocht en een bedje uitgezocht voor Sara, zodat de hele babykamer weer overkan naar de 'nieuwe' baby. Echt superleuk om er zo al een beetje mee bezig te zijn
Ooh wat leuk, eerlijk waar, ik vind Sara zo'n leuk vrolijk meisje om te zien

Heerlijk al die berichten hier, dat gaat hopelijk dan heeeel druk worden in zwangerschap&geboorte
Ik ben nou al benieuwd met wie ik dan gelijk op zal gaan enz..
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_54783470
Zoals BE zegt: wat leuk al die positieve berichten Voor heel wat mensen is het einde van het rammelen echt in zicht Ik kijk er al naar uit om jullie zwangerschapsperikelen te volgen in Z&G
pi_54784017
Hihi thnx mevrouwKoRn, Saartje is ook een hele vrolijkerd moet ik zeggen hahahaha
Sara
Merel
Ukje
pi_54784189
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:09 schreef MevrouwKoRn het volgende:

Een paar maanden geleden waren wij eigenlijk al "bezig", stiekem, tot ik een tijdelijk contract kreeg, dus toen maar weer even gewacht. Maar toen zat ik ook steeds in Z&G te kijken met wie ik allemaal tegelijk zwanger zou zijn als ik dan zwanger werd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54795235
Nu wil ik ook!

Ik roep nu elke dag iets anders. J. wordt lichtelijk gek van me geloof ik. Vandaag wil ik dus wel weer, morgen vind ik 1 kind weer genoeg, overmorgen heb ik mijn zwangere vriendin gebeld, dan wil ik ook. *zucht* maar goed dat mij medicijnen voorlopig beslissen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54797913
Och yppy, moeilijk hoor...
Het aantal wat in 2008 er voor wil gaan wordt steeds groter.Wel erg leuk..
  vrijdag 23 november 2007 @ 11:24:07 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54798026
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:09 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Ooh wat leuk, eerlijk waar, ik vind Sara zo'n leuk vrolijk meisje om te zien

Heerlijk al die berichten hier, dat gaat hopelijk dan heeeel druk worden in zwangerschap&geboorte
En het is al zo druk! Althans, de 2008 lijst is echt al heel lang! Maar hij kan altijd langer natuurlijk!

Yppy, lastig ook lijkt me, vooral n die medicijnen rem er ook nog eens op zit. Zo kan je heel erg lang mijmeren en twijfelen natuurlijk.
pi_54798425
Wow wat een hoop nieuwe rammelaars

virendje en ik hebben nog niet belsoten wanneer in 2008 we gaan beginnen, maar wel dat het 2008 wordt!
ik ben zo blij voor jullie allemaal, en natuurlijk ook voor mezelf
ik wacht op je..
pi_54798527
ik krijg net te horen dat ik een vast contract krijg....
pi_54798602
gefeliciteerd!
ik wacht op je..
  vrijdag 23 november 2007 @ 11:59:49 #140
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54798827
Gefeliciteerd jolene!*O*
pi_54800639
Wat goed Jolene,dat is toch alvast wel erg mooi meegenomen, lekker vastigheid en weten waar je aan toe bent!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_54820368
Het is toch wel lekker dat ze mij een contract bieden..
Anders waren we er ook wel voor gegaan. Gewoon andere kiezen..
Hoe is het verdermet iedereen
pi_54820455
Héél druk aan het rammelen hier

Straks naar het eerste verjaardagsfeestje van mijn neefje. Het zal er weer niet bij helpen

Hebben jullie ook de indruk dat dat wachten zo gigantisch lang duurt?
pi_54820560
Ja!

Gisteravond op hyves foto's zitten kijken van het huwelijk van een vriendin van mij, en dan de foto van haar met haar man en haar zoontje (bijna 2)... rammelrammel ik wil ook!!

Ik weet wel dat ik niet lang meer hoef te wachten voor we gaan beginnen, maar inderdaad Leonieke, het wachten duurt zooooooo lang!

En wat als ik niet zwanger kan worden? Of het zaad van mijn vriend no-good is? En en en....
ik wacht op je..
pi_54820805
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:23 schreef .Belle. het volgende:
Ja!

Gisteravond op hyves foto's zitten kijken van het huwelijk van een vriendin van mij, en dan de foto van haar met haar man en haar zoontje (bijna 2)... rammelrammel ik wil ook!!

Ik weet wel dat ik niet lang meer hoef te wachten voor we gaan beginnen, maar inderdaad Leonieke, het wachten duurt zooooooo lang!

En wat als ik niet zwanger kan worden? Of het zaad van mijn vriend no-good is? En en en....
Wat fijn dat je niet meer te lang moet wachten Hier is er totaal geen duidelijkheid meer over Wat tot voor kort februari 2008 was, is nu "ergens in 2008"

Op die eerste vraag heb ik al het antwoord Voor de tweede vraag is het nog wachten tot volgende week om het antwoord te kennen De uitslag van die test kan natuurlijk wel een rol spelen in het bepalen van het tijdstip
pi_54820827
En de nicht van mijn man is er ook voor gegaan... Pil aan de kant en maar klussen

Alleen jammer dat ze "onze" meisjesnaam zal gebruiken als ze kan
pi_54826740
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:37 schreef leonieke het volgende:
Alleen jammer dat ze "onze" meisjesnaam zal gebruiken als ze kan
Dat vind ik eigenlijk best wel lullig! Nou maar hopen dat ze een jongetje krijgt
ik wacht op je..
  zondag 25 november 2007 @ 23:45:16 #148
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54838767
Meh, met alle zwangeren (en dat zijn er best wat) om me heen, en alle mensen die net zijn bevallen enzo ben ik toch hard aan het rammelen.
Vandaag koopzondag, ik met m'n moeder naar het winkelcentrum, veeeeeel kinderen, veel zwarte pieten enzo, vond het heel leuk, maar aan de andere kant had ik er ook graag met een kindje gelopen in plaats van met m'n moeder
pi_54840929
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:20 schreef .Belle. het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk best wel lullig! Nou maar hopen dat ze een jongetje krijgt
Idd

Gisteren op het verjaardagsfeestje een paar keer de vraag gekregen wanneer wij nu eens een kindje gingen kopen. Na de 4e keer kon ik het niet meer verdragen en heb ik er al lachend op geantwoord dat ze mij eens de naam van de winkel moeten doorgeven waar ik dat kan doen..

Ik wil zo graag zwanger zijn op het tweede verjaardagsfeestje. Heb er een tijdje zitten over fantaseren hoe dat zou zijn
pi_54840962
Ik vind het altijd zo lomp als mensen dat zo vragen, kan me indenken dat je je daar niet lekker bij voelde Leonieke.
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')