abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2007 @ 20:18:12 #211
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54388147
quote:
Wouters neemt Rajkovic mee naar Fenerbahçe
05/11/2007 19:10

Slobodan Rajkovic maakt mogelijk zijn debuut in de Champions League. De achttienjarige Serviër is terug van een rugblessure en gaat mee met PSV naar Turkije voor het duel op woensdag met Fenerbahçe.

Rajkovic kwam afgelopen zomer op huurbasis over van Chelsea, maar speelde pas één keer in de hoofdmacht. Een invalbeurt van vijf minuten op de eerste speeldag tegen Heracles Almelo was zijn enige bijdrage. Zijn rug zat hem daarna dwars.

Interim PSV-coach Jan Wouters kan in Istanbul geen beroep doen op Eric Addo. Hij is geschorst voor spugen in de thuiswedstrijd tegen de Turken. Ibrahim Afellay is nog niet voldoende hersteld van een gebroken teen.
Bron:VI
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_54388639
Mja zag hem net al op een foto.
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21963

Ben benieuwd.
pi_54389003
Kunnen we nog degraderen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_54389073
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Vast wel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54389509
dat komt natuurlijk door de uitmuntende slotwedstrijden van PSV
pi_54389531
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:52 schreef Dylan Dog het volgende:
In theorie kan het wel De nummer laatst hoeft slechts 6 van de nog 24 komende wedstrijden de winnen (al is dat voor Sparta wel erg lastig) om gelijk met PSV te komen, dus als wij vrolijk alles verliezen en de rest wint veel, dan moet het wel lukken
In de praktijk wordt het wat moeilijker. Maar kampioen dit seizoen wordt nog heeel erg lastig, maar als er een leuke trainer komt kan het wel
pi_54389593
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We hebben natuurlijk ook nog wel wat wedstrijden gelijkgespeeld in 2007, het is natuurlijk niet zo dat we heel het seizoen volledig van de mat zijn gespeeld buitenshuis. Maar het is gewoon veel te slecht. Vorig seizoen riep ik al dat we slecht speelden in uitwedstrijden (ook al vóór de winterstop maar toen viel het dubbeltje vaak de goede kant op) en dit seizoen ben ik bang dat het nog erger wordt. PSV is het tot nu toe te vaak net niet.
dat komt natuurlijk door de uitmuntende slotwedstrijden van PSV
pi_54393438
Gaat lekker met het behouden van talentvolle spelers.
quote:
Afellay mist vertrouwen van PSV

PSV is gistermiddag zonder Ibrahim Afellay afgereisd naar Istanbul voor het cruciale Champions League-duel met Fenerbahçe. De middenvelder voelt zich nog niet fit genoeg na een teenbreuk. Wat nog belangrijker is: Afellay wil best bijtekenen in Eindhoven, maar is niet tevreden over de aanbieding van PSV.

Zodra PSV terug is uit Istanbul, waar het morgen tegen Fenerbahçe speelt, zal directeur Jan Reker om de tafel zitten met Ibrahim Afellay. De middenvelder is al een paar maanden in onderhandeling met de landskampioen over het openbreken van zijn contract. Afellay zegt echter aan de kant van PSV een gebrek aan vertrouwen te voelen.

De 21-jarige international heeft nog een verbintenis bij PSV tot de zomer van 2010. Sinds het einde van vorig seizoen onderhandelt de clubleiding met Afellay over een verbeterd en langer contract. PSV zou graag zien dat de talentrijke middenvelder zijn handtekening zet onder een verbintenis tot 2013.

Afellay staat niet onwelwillend tegenover zo’n verlenging, maar dan zal PSV vooral in financieel opzicht met een beter voorstel moeten komen dan dat er nu op tafel ligt. ,,Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin,’’ zegt Afellay. ,,Ik wil ook best blijven, maar dan moet daar ook wel iets tegenover staan. Er moet wel vertrouwen spreken uit de aanbieding van PSV.’’

Het laatste gesprek dateert alweer van zo’n twee maanden geleden. ,,We zijn er niet uitgekomen en dat is jammer,’’ aldus de speler. ,,Ik heb ook niet het gevoel dat we opgeschoten zijn, daar ben ik wel een beetje teleurgesteld in.

,,Of er een moment komt dat je zegt ‘van mij hoeft het niet meer?’ Ja, natuurlijk komt dat een keer.’’

Jan Reker, de algemeen-directeur van PSV, is verrast door de woorden van Afellay. ,,Ik sprak hem vorige week nog, toen ging het goed met hem,’’ meldt Reker.

,,Ibrahim is in potentie één van onze topspelers, we hebben hem ook een heel goede aanbieding gedaan. Ik kan je zeggen: de liefde komt wel degelijk van twee kanten.’’

De Brabander is dan ook vast van plan zo spoedig mogelijk met Afellay te gaan praten. Reker: ,,Dit betekent in elk geval dat hij weer wil praten. Wij hadden het idee dat hij nu liever even wilde wachten. Ik zal hem vrijdag als we terug zijn uit Turkije direct aanschieten. Ik wil Afellay heel graag houden. Hij moet bij ons zijn absolute top halen en dan naar de Europese top. Ik vind dat je altijd als vedette moet vertrekken.’’

Afellay mist morgen in Istanbul de afspraak met Fenerbahçe. De middenvelder voelt zich nog niet volledig hersteld van de teenbreuk die hij vorige maand opliep in het duel met CSKA Moskou. ,,Ik ben er gewoon nog niet klaar voor,’’ luidt de simpele verklaring.

,,Het gaat op zich best vrij aardig. Maar ik ben niet in staat zodanig te trappen dat ik de pijn kan hebben. En als je een wedstrijd speelt, heb je geen tijd om voortdurend naar je linkerbeen te draaien. Nee, een verdoving is voor mij geen optie. Nooit! Ik ben 21 en moet nog langer mee.’’

Bij PSV hopen ze dat Afellay beschikbaar is in de topper tegen AZ, komende zondag in het Philips-stadion. De speler zelf weigert zich echter vast te pinnen op een datum. ,,Het herstel verloopt vrij spoedig,’’ vindt Afellay. ,,Ik heb dezelfde blessure een paar jaar geleden aan mijn andere voet gehad. Toen duurde het acht weken, ik zit nu in week zes. Ik bekijk het van dag tot dag. Het gaat steeds wat beter.’’

Hij traint deze dagen gewoon in Eindhoven. Samen met de geschorste Eric Addo en wat andere achterblijvers. Morgenavond zit Afellay thuis voor de buis, omringd door zijn naaste familie. ,,We kijken met een mannetje of tien en ik ben dan echt niet de enige die gespannen is,’’ lacht hij. ,,Ik vind het zelf altijd heel erg om te kijken. Je kunt niks doen, bent totaal machteloos.’’

PSV is met achttien man op pad. Behalve Afellay ontbreken ook de geblesseerde Jason Culina en Manuel da Costa in de groep voor Fenerbahçe. Eric Addo is geschorst na het spuugincident van twee weken geleden. Zijn plek in de selectie wordt ingenomen door Chelsea-huurling Slobodan Rajkovic.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 november 2007 @ 23:27:56 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54393733
nou ben benieuwd ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 6 november 2007 @ 06:49:08 #220
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54397257
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Reker gaf bij SV dus aan dat hij nog niet is gevraagd, omdat HSV hem waarschijnlijk niet laat gaan. Ze zouden dan een bedrag van 10 miljoen vragen (bij wijze van spreken).

Volgens het AD is Rutten de tweede optie na Jol. Rutten en Stevens zijn beide een optie, maar alleen de afkoopsom van Rutten is geen probleem voor PSV.
Tsjah een bedrag van 10 miljoen als afkoopsom.. das niet echt voor PSV te doen helaas.
Toch wel jammer aangezien ik Stevens wel bij PSV zie zitten.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54397875
quote:
Geconfronteerd met deze uitlatingen liet Reker weten dit als een teken te zien dat Afellay weer wil praten. Na Fenerbahce wil hij met de middenvelder om de tafel gaan zitten. "Ibrahim is in potentie één van onze topspelers, we hebben hem ook een heel goede aanbieding gedaan. Ik kan je zeggen: de liefde komt wel degelijk van twee kanten."
Komt wel goed denk ik
quote:
Goede hoop Reker op contractverlenging Aissati

Jan Reker laat in het Algemeen Dagblad weten goede hoop te hebben dat Aissati overgaat tot contractverlenging. Reker heeft hem gesproken en aangegeven dat hij hem heel graag wil houden. 'Ik vond het een goed gesprek en hij ook, zo heb ik begrepen.' Als hij niet bijtekent wil PSV hem verkopen komende zomer.
Dit is prettig nieuws
We sure are cute for two ugly people.
pi_54397887
Figo breekt kuitbeen, dus die zal niet in Eindhoven in actie komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:51:52 #223
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54397916
Mooi zo. Ik heb zoiezo al een hekel aan Figo sinds Nederland - Portugal.
En het zou fantastisch zijn als isi bij PSV blijft.
pi_54397959
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Komt wel goed denk ik
[..]

Dit is prettig nieuws
Komt allebei wel goed hoopik
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54398557
Ik ga naar PSV-Inter
Vak PP, net kaartjes gehaald
Ga samen met een collega (Ajacied), eerste wedstrijd die ik in het stadion ga zien
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:40:05 #226
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54398616
Let me guess... je collega in Inter tenue?
pi_54398654
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Let me guess... je collega in Inter tenue?
Nee!
Z'n reden was dat hij dan dit seizoen toch nog Europees voetbal zou zien
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:47:40 #228
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54398743
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:
[..]

Dit is prettig nieuws
Die zal wel blijven nu hij (wellicht) weer uitzicht heeft op meer speeltijd. Onbegrijpelijk dat Koeman hem zo weinig minuten liet maken.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:58:26 #229
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54398939
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Nee!
Z'n reden was dat hij dan dit seizoen toch nog Europees voetbal zou zien
hahahahahaha masterlijk. :lol:
Ach misschien halen we wel geen 2e ronde van de CL. Uefa Cup is nog wel echt haalbaar.Dus we overwinteren ook dan hoop ik op een mooie Uefa Cup wedstrijd waar ik kaartjes voor kan kopen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:03:49 #230
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54399034
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
nou ben benieuwd ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.
Ja ? we hebben geen vaste trainer.. dus weet niemand echt waar hij aan toe is...
ik hoop dat hij blijft... sterker hij moet blijven!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_54399472
Ik ga wel met een Inter-fan, dus dat wordt lachen (hopelijk).
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54399665
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

hahahahahaha masterlijk. :lol:
Ach misschien halen we wel geen 2e ronde van de CL. Uefa Cup is nog wel echt haalbaar.Dus we overwinteren ook dan hoop ik op een mooie Uefa Cup wedstrijd waar ik kaartjes voor kan kopen.
In de Uefa Cup zie ik ons nog wel ver komen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:03:04 #233
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54400166
Nou.. als de tegenstander meteen Bayern Munchen is...
pi_54400349
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou.. als de tegenstander meteen Bayern Munchen is...
Denk niet dat zij 2e in hun poule worden
pi_54400461
ik vrees dat die laatste wedstrijd nergens meer om gaat, als psv tenminste niet dik verliest in moskou. want tegen fener zie ik ze niet winnen.

en als ze niet winnen bij fener dan is het holadiee uefa cup en zijn fener en inter al door voor cl
pi_54400515
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef WooZ het volgende:
ik vrees dat die laatste wedstrijd nergens meer om gaat, als psv tenminste niet dik verliest in moskou. want tegen fener zie ik ze niet winnen.

en als ze niet winnen bij fener dan is het holadiee uefa cup en zijn fener en inter al door voor cl
Een gelijkspel tegen Fenerbahce kan gunstig uitpakken.
pi_54400567
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef WooZ het volgende:

1-0 verliezen van CSKA en zij hebben al de overhand onderling.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 11:32:31 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54400853
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik ga naar PSV-Inter
Vak PP, net kaartjes gehaald
Ga samen met een collega (Ajacied), eerste wedstrijd die ik in het stadion ga zien
en we gaan die wedstrijd ook nog eens met 2-1 winnen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:33:07 #239
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54400869
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:18 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Een gelijkspel tegen Fenerbahce kan gunstig uitpakken.
Ik zie PSV eerder 4-0 verliezen dan 1-1 gelijkspelen... weetniet hoe het bij jou zit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 11:34:09 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54400899
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja ? we hebben geen vaste trainer.. dus weet niemand echt waar hij aan toe is...
ik hoop dat hij blijft... sterker hij moet blijven!
ik heb steeds meer het idee dat Rutten gaat komen, die is wel goed met de jonge jongens.......
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')