hubba hubba wat een lekkere boardjesquote:
Creatief met Paint(.net)quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
hubba hubba wat een lekkere boardjes
Lekker hoorquote:
hoe zit t met de flex? en zit er genoeg pit in?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Goeie curves idd![]()
Hier kun je echt flink mee knallen.
volgens mij gaat deze wel wat langer mee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:20 schreef ForumGek het volgende:
En hoe zit het met de inruilwaarde? Krijg je er over 2 jaar nog een soortgelijk (nieuw, vers) exemplaar voor terug?
quote:
als t echt niet om aan te zien is kan je die frontsider altijd nog fakie aanrijdenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die backside gaat zeker lukken. Ik vraag me alleen af of er ook makkelijk frontside gespind kan worden
Ik vind van welquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die backside gaat zeker lukken. Ik vraag me alleen af of er ook makkelijk frontside gespind kan worden
heb jij echte tieten dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:57 schreef Vanyel het volgende:
Jammer van die neptieten..
Tieten????quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:57 schreef Vanyel het volgende:
Jammer van die neptieten..
Jij niet?quote:
ik vind ik iets lekkerder zitten maar dat is puur persoonlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:06 schreef Flaccid het volgende:
Vandaag bindingen gehaald, Burton Custom. Dan nog even een helm zoeken, ik denk iets van redd, een trace of skycap, en nog polsbeschermers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |