vette setquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:14 schreef FlowDesign het volgende:
Gisteren naar de Downtown in Den Bosch geweest om naar die Twin 157 voor ¤350 te kijken, maar ik vond dat toch niet zo'n goed idee. Tis echt een parkplank met een stompe voorkant. Poederen met dat ding zou niet meevallen
Maar er stond ook een Jussi 159 van dit jaar die een paar keer indoor gebruikt was voor ¤400 en die vond ik wel erg gaaf en bovenal leek die me wel geschikt voor mij. Die heb ik dus meegenomen samen met nieuwe P1 Wingtips van vorig modeljaar. Al met al wel een rib uit m'n lijf (¤585) maar toch wel een goede aankoop gedaan denk ik. Ik ga 'm zondagavond in Landgraaf uitproberen, mocht het niet goed zijn dan kan ik 'm omruilen.
Vetttttt!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tnx matequote:Op vrijdag 16 november 2007 10:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
vette set
Persoonlijk v ind ik de wingtip een beetje te slap enzo, maar hij ziet er wel stoer uit.
Daarnaast was de Jussi vorig jaar al om geprezen en vonden veel mensen het echt een top board. Ik heb er niet op gereden want ik ben te lang en te zwaar voor dat ding maar hij schijnt echt vet te rijden
Dus ik denk goeie aankoop
ja ach ik dacht dat ik em daar zag liggen, maar zal me wel hebben vergist.. amyway het is zeker een mooie plank hoor!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
de twin is dit jaar 479,95 ..... overal.en denk niet dat ze iets beters dan de burton Clash bij de perry hebben staan
want dat is al een " top freeride plank voor de gevordere snowboarder"
mazzelaarquote:Op donderdag 15 november 2007 20:43 schreef pyroxx het volgende:
Over een uurtje met de auto naar Kaprun!
Ligt nu 2.51 meter sneeuw! Vorig jaar rond deze tijd was dat 40 cm:P
En volgens het weerbericht krijgen we nog zon ook dit weekend!
Eens testen of de poeder nog poeder is:P
Mss had je er eentje van vorig modeljaar gezien, dat die in de aanbieding was?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:40 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ja ach ik dacht dat ik em daar zag liggen, maar zal me wel hebben vergist.. amyway het is zeker een mooie plank hoor!![]()
dat zou ook kunnen.. het stond me namelijk bij dat ik hem ergens had zien liggen mja..quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss had je er eentje van vorig modeljaar gezien, dat die in de aanbieding was?
hubba hubba wat een lekkere boardjesquote:
Creatief met Paint(.net)quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
hubba hubba wat een lekkere boardjes
Lekker hoorquote:
hoe zit t met de flex? en zit er genoeg pit in?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Goeie curves idd![]()
Hier kun je echt flink mee knallen.
volgens mij gaat deze wel wat langer mee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:20 schreef ForumGek het volgende:
En hoe zit het met de inruilwaarde? Krijg je er over 2 jaar nog een soortgelijk (nieuw, vers) exemplaar voor terug?
quote:
als t echt niet om aan te zien is kan je die frontsider altijd nog fakie aanrijdenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die backside gaat zeker lukken. Ik vraag me alleen af of er ook makkelijk frontside gespind kan worden
Ik vind van welquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die backside gaat zeker lukken. Ik vraag me alleen af of er ook makkelijk frontside gespind kan worden
heb jij echte tieten dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:57 schreef Vanyel het volgende:
Jammer van die neptieten..
Tieten????quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:57 schreef Vanyel het volgende:
Jammer van die neptieten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |