Beetje lastig uit te leggen, want de precieze verhaallijn is nog niet bekend. Kijk zondag maar gewoon naar de herhalingenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef Otmed het volgende:
Ik heb trouwens deze week alles gemist dus ik ga de herhalingen kijken op zondag (die site beweert dat ik niet in Nederland woon, godverdomme zeg).
Wie is Felix?
quote:Op zondag 4 november 2007 10:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gisteren toen Profpiets vinger tussen zijn uitvinding vast kwam te zitten.![]()
Frey heb jij die button al thuisgestuurd gekregen?
Nee, nog niet. Duurde vorig jaar ook een tijdje.quote:Op zondag 4 november 2007 10:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Frey heb jij die button al thuisgestuurd gekregen?
Goede uitgave. Eindelijk eens 2 dvd's en dat komt de kwaliteit ten goedequote:
Dat vind ik ook geen gelukkige keuze. Hij wordt nu wel wat beter, maar ik vond de oude Kleurpiet leuker. Die had dat overdreven deftige toontjequote:Op zondag 4 november 2007 18:12 schreef Otmed het volgende:
Trouwens wel jammer dat Kleurpiet nu de oude Jacob is.
begin november ménquote:Op zondag 4 november 2007 21:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De topics van vorig jaar:
De club van Sinterklaas
De club van Sinterklaas #2
Zouden we dit jaar wel 2 topics vol krijgen?Het valt me zo op dat het zo rustig is in FEE.
Jullie ook?
alles word zondag vanaf 5 uur herhaald hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb godsamme de aflevering van gisteren gemist.........die was het leukste hoorde ik!!
Erg stil ist wel idd!!
Ja inderdaadquote:Op zondag 4 november 2007 18:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen gelukkige keuze. Hij wordt nu wel wat beter, maar ik vond de oude Kleurpiet leuker. Die had dat overdreven deftige toontje![]()
Ja, maar toen hij postte dat ie het had gemist was het al 9 uur geweest.quote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef Stefan_k het volgende:
[..]
alles word zondag vanaf 5 uur herhaald hoor.![]()
Dus tóch! Ik meende het al te hebben gehoord aan zijn stem, maar in de naar-school-breng-stress van iedere ochtend gun ik mezelf geen tijd om naar de aftiteling te kijken. En ik vond het al zo raar dat hij vorig jaar gewoon weg was. Hij had toch geen afgeronde verhaallijn?quote:Op zondag 4 november 2007 18:12 schreef Otmed het volgende:
Trouwens wel jammer dat Kleurpiet nu de oude Jacob is.
Rotterdam ook niet, dus het moet een fout zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 17:01 schreef Merson het volgende:
Is er ergens een 'uitzendinggemist' hiervan die werkt? Die via jetix.nl werkt niet, want Friesland wordt niet tot Nederland gerekend.
Goeie zaak overigens.
Huhquote:Op maandag 5 november 2007 17:57 schreef Frey het volgende:
Bij mij doet Jetix VOD het wel.
Vandaag kregen we weer belangrijke info over Felix.
Omdat ik die nog niet hebquote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef ibaneX het volgende:
de nieuwe plaatjes in de link in de op doen het niet
Gelderland is ook al geen Nederlandquote:Op maandag 5 november 2007 17:01 schreef Merson het volgende:
Is er ergens een 'uitzendinggemist' hiervan die werkt? Die via jetix.nl werkt niet, want Friesland wordt niet tot Nederland gerekend.
Goeie zaak overigens.
nu werkt het welquote:Op maandag 5 november 2007 21:56 schreef Frey het volgende:
Kopieer deze link eens: mms://130.117.136.5/nl/cvs2007/cvs2007_06.wmv?buster=20876
breng ze op ideeen zegquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef TJDoornbos het volgende:
profpiethyves........straks krijgt Muziekpiet zn eigen concert in de kuip nog ofzo
Ik vandaag.quote:Op zondag 4 november 2007 11:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Duurde vorig jaar ook een tijdje.
Wat wou je daar nou eigenlijk mee zeggen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef TJDoornbos het volgende:
profpiethyves........
Dat verwacht ik niet zo snel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef TJDoornbos het volgende:
straks krijgt Muziekpiet zn eigen concert in de kuip nog ofzo
Kun je de link van gister ook gevenquote:Op maandag 5 november 2007 21:56 schreef Frey het volgende:
Kopieer deze link eens: mms://130.117.136.5/nl/cvs2007/cvs2007_06.wmv?buster=20876
Die komt denk ik maandag pasquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:35 schreef Otmed het volgende:
[..]
Kun je de link van gister ook geven?
Dat je me moet toevoegen aan je hyvesquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat wou je daar nou eigenlijk mee zeggen?![]()
![]()
Ik wou al een klacht tegen je indienenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jawel maar misschien leuk voor degene die dat niet hebben.![]()
Ja op zondag.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik moet ook nog ff inhalen, worden ze in het weekend herhaald?
De hele dag? het komt toch maar 1 keer?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb het vandaag de hele dag niet gezien. Vanmorgen te laat op en de hele middag zijn we niet thuis geweest. Wat is er allemaal gebeurd?
Doordeweeks komt het 3 keer en zaterdag 2 keer.quote:Op zondag 11 november 2007 12:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De hele dag? het komt toch maar 1 keer?
Ik keek daar vroeger veel naar maar ik heb geen idee (al heel lang niet meer gezien), hij komt mij wel bekend voor.quote:Op zondag 11 november 2007 17:05 schreef Canisfire het volgende:
Klopt het dat die nieuwe piet met die hoed ook aan het Klokhuis mee werkt ?
Hijk lijkt heel veel op een van die acteurs.
ik ook, heb nu het gevoel dat ik weer een beetje bij ben. nu nog de eerste afleveringen kijken op internet en dan ben ik weer helemaal up-to-date.quote:Op zondag 11 november 2007 18:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb de herhaling net gelukkig wel gezien.![]()
Ik dacht dat Sinterklaas was overgestapt op een digitaal navigatiesysteem ofzo?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef Frey het volgende:
Het afscheid van Wegwijspiet in 2005 blijf ik erg bijzonder vinden. De enige Piet die ook echt een exit kreeg, maar vind je het gek na al die jaren?
Het afscheid hier was ook veel mooier dan dat slappe verhaal wat ze in het Sinterklaasjournaal hadden verzonnen met die versleten schoenen. De weg niet meer kunnen wijzen lijkt me toch een veel betere reden om te stoppen. Verder was het afscheid ook goed uitgewerkt. Zijn eigen verhaalijntje daarvoor was natuurlijk logisch. Maar ook haalden ze speciaal Chefpiet even terug, de beste vriend van Wegwijspiet in de eerste paar seizoenen van de serie. Ze waren ook al samen te zien bij Telekids. Daarnaast kroop ook regisseur Armando de Boer speciaal in de rol van een Piet. Ook hij was er al in de Telekids tijd. En als slot natuurlijk de emotionele afscheidsscène met Sinterklaas waar ik echt stil van werd.
Ik mis Wegwijspiet nog steeds in de serie![]()
Wat ga je nu met dat profpietenpak doen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bij de Zeeman zouden ze er allerlei spulletjes van hebben, nou ze hadden bijna niks meer. Ik heb '4 Houten Puzzels' weten te bemachtigen en een Profpiet pietenpak maat 104-116.![]()
Tja ik heb geen idee wat ik er mee ga doen. Helemaal niks denk ik.quote:Op maandag 19 november 2007 10:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wat ga je nu met dat profpietenpak doen?
OT: ik loop al weer hopeloos achter, bij welke aflevringnummer zijn we inmiddels aangeland? dan kan ik ze via de stream even terugkijken. Anders loop ik zo 2 weken achter
kun je de stream links kopierenquote:Op maandag 19 november 2007 15:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Tja ik heb geen idee wat ik er mee ga doen. Helemaal niks denk ik.Er zouden allerlei spulletjes zijn en ze hadden vrijwel niks.
Er staan nu al 18 afleveringen online en plus vandaag zijn dat 19 afleveringen.
![]()
precies, vind ik ook!!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo goed vind ik dit liedje niet. Vond die van andere jaren leuker deze is wel heel erg makkelijk.
hocus pocus, kijk naar mij,quote:Op zondag 25 november 2007 17:43 schreef Frey het volgende:
Felix is nu dus gevangen![]()
Maar eigenlijk is hij helemaal geen echte boef. Ik ben benieuwd hoe het met hem afloopt.
En hoe zal Hector reageren
Ik neem aan dat je vandaag nog niet hebt gekeken dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:45 schreef Stefan_k het volgende:
hoe weet je dat het afgelopen is??
ze hebbe de cadotjes nog niet terug hoor, en als ze die niet vinde krijg ik dit jaar vrijwel zeker niks.
Vanavond komt de laatste nog een keer rond 17:15quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Heb ik het weer gemistDat wordt weer op internet kijken.
quote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat mensen met kinderen het leuk vinden kan ik nog wel begrijpen. Maar een volwassen iemand die fan is van Sinterklaas..... nee.
Onzin, flauwekul, lariekoek en nonsens.quote:Op zondag 2 december 2007 17:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wil ff de mening weten van alle fans hier, wat vinden jullie ervan als iemand (zoals ik) een heel groot fan is van het hele Sinterklaasgebeuren? En wat vinden jullie van deze mening?:
Dat mensen met kinderen het leuk vinden kan ik nog wel begrijpen. Maar een volwassen iemand die fan is van Sinterklaas..... nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |