De hele dag? het komt toch maar 1 keer?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb het vandaag de hele dag niet gezien. Vanmorgen te laat op en de hele middag zijn we niet thuis geweest. Wat is er allemaal gebeurd?
Doordeweeks komt het 3 keer en zaterdag 2 keer.quote:Op zondag 11 november 2007 12:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De hele dag? het komt toch maar 1 keer?
Ik keek daar vroeger veel naar maar ik heb geen idee (al heel lang niet meer gezien), hij komt mij wel bekend voor.quote:Op zondag 11 november 2007 17:05 schreef Canisfire het volgende:
Klopt het dat die nieuwe piet met die hoed ook aan het Klokhuis mee werkt ?
Hijk lijkt heel veel op een van die acteurs.
ik ook, heb nu het gevoel dat ik weer een beetje bij ben. nu nog de eerste afleveringen kijken op internet en dan ben ik weer helemaal up-to-date.quote:Op zondag 11 november 2007 18:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb de herhaling net gelukkig wel gezien.![]()
Ik dacht dat Sinterklaas was overgestapt op een digitaal navigatiesysteem ofzo?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef Frey het volgende:
Het afscheid van Wegwijspiet in 2005 blijf ik erg bijzonder vinden. De enige Piet die ook echt een exit kreeg, maar vind je het gek na al die jaren?
Het afscheid hier was ook veel mooier dan dat slappe verhaal wat ze in het Sinterklaasjournaal hadden verzonnen met die versleten schoenen. De weg niet meer kunnen wijzen lijkt me toch een veel betere reden om te stoppen. Verder was het afscheid ook goed uitgewerkt. Zijn eigen verhaalijntje daarvoor was natuurlijk logisch. Maar ook haalden ze speciaal Chefpiet even terug, de beste vriend van Wegwijspiet in de eerste paar seizoenen van de serie. Ze waren ook al samen te zien bij Telekids. Daarnaast kroop ook regisseur Armando de Boer speciaal in de rol van een Piet. Ook hij was er al in de Telekids tijd. En als slot natuurlijk de emotionele afscheidsscène met Sinterklaas waar ik echt stil van werd.
Ik mis Wegwijspiet nog steeds in de serie![]()
Wat ga je nu met dat profpietenpak doen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bij de Zeeman zouden ze er allerlei spulletjes van hebben, nou ze hadden bijna niks meer. Ik heb '4 Houten Puzzels' weten te bemachtigen en een Profpiet pietenpak maat 104-116.![]()
Tja ik heb geen idee wat ik er mee ga doen. Helemaal niks denk ik.quote:Op maandag 19 november 2007 10:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wat ga je nu met dat profpietenpak doen?
OT: ik loop al weer hopeloos achter, bij welke aflevringnummer zijn we inmiddels aangeland? dan kan ik ze via de stream even terugkijken. Anders loop ik zo 2 weken achter
kun je de stream links kopierenquote:Op maandag 19 november 2007 15:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Tja ik heb geen idee wat ik er mee ga doen. Helemaal niks denk ik.Er zouden allerlei spulletjes zijn en ze hadden vrijwel niks.
Er staan nu al 18 afleveringen online en plus vandaag zijn dat 19 afleveringen.
![]()
precies, vind ik ook!!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo goed vind ik dit liedje niet. Vond die van andere jaren leuker deze is wel heel erg makkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |