hocus pocus, kijk naar mij,quote:Op zondag 25 november 2007 17:43 schreef Frey het volgende:
Felix is nu dus gevangen![]()
Maar eigenlijk is hij helemaal geen echte boef. Ik ben benieuwd hoe het met hem afloopt.
En hoe zal Hector reageren
Ik neem aan dat je vandaag nog niet hebt gekeken dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:45 schreef Stefan_k het volgende:
hoe weet je dat het afgelopen is??
ze hebbe de cadotjes nog niet terug hoor, en als ze die niet vinde krijg ik dit jaar vrijwel zeker niks.
Vanavond komt de laatste nog een keer rond 17:15quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Heb ik het weer gemistDat wordt weer op internet kijken.
quote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat mensen met kinderen het leuk vinden kan ik nog wel begrijpen. Maar een volwassen iemand die fan is van Sinterklaas..... nee.
Onzin, flauwekul, lariekoek en nonsens.quote:Op zondag 2 december 2007 17:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wil ff de mening weten van alle fans hier, wat vinden jullie ervan als iemand (zoals ik) een heel groot fan is van het hele Sinterklaasgebeuren? En wat vinden jullie van deze mening?:
Dat mensen met kinderen het leuk vinden kan ik nog wel begrijpen. Maar een volwassen iemand die fan is van Sinterklaas..... nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |