wat vind je precies mooi aan die tweede? en welke kleuren vind je mooi? ik heb er nog een paar bijgezet voor de kleuren...quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:00 schreef MouzurX het volgende:
Die 2de kast is mooi![]()
Maarja hoeveel kost xp dan ? want dan bijv over een half jaar heb ik die pc + xp en dan kan ik na bijv nog een half jaar er weer vista opzetten...
Jezus zitten daar straalmotoren inquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:29 schreef Tennessee het volgende:
en hier nog maar een paar dannu ik een beetje weet wat je leuk vindt...
die laatste twee hebben geen raampje maar ik wou ze er toch even bijzetten...
Goeie tip!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:41 schreef Athmozz het volgende:
qua cases zou ik die laatste serie niet nemen, Xgear is echt rommel en zeker met het budget dat de TS heeft kan hij véél beter krijgen.
Neem een ThermalTake Wingo (of lanfire of lanmoto, trekken erop)
[ afbeelding ]
of een ThermalTake Eclipse DV (met geintegreerd dvd'spelertje en aanraaktoetsen)
[ afbeelding ]
Je moet maar eens op de site van ThermalTake rondkijken; qua pre-modded cases zijn zij wel een van de beste aanbieders.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Jezus zitten daar straalmotoren in
wacht tot je die fan's aanzet. Het zijn gewoon straalmotoren danquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jezus zitten daar straalmotoren in
dat is een wingo denk ik ja (maar ze trekken zodanig goed opeen dat ik ze ook niet altijd uit elkaar kan houden hoor).quote:
Nou, ja, een flink aantal van die plaatjes van mij hebben toch wel neon (of anders gekleurd licht) op de fan en op het front, zelf hou ik eigenlijk niet zo van die neon toestanden, maar TS wil hem graag kant en klaar hebben. Overigens wél een goed punt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat is een wingo denk ik ja (maar ze trekken zodanig goed opeen dat ik ze ook niet altijd uit elkaar kan houden hoor).
Neon's zitten er niet in, maar dat is in veel cases niet standaard het geval hoor. Ventilatoren met Led's er in wel, maar de CCFL's (dat zijn dus de neon's) zitten er vaak niet standaard in. Op zich boeit dat ook niet, die dingen kosten zo goed als niets en dan kan je er de ccfl's insteken die je wil (kleur / blacklight's) en eventueel geluidsgestuurde, of laserled's of weet ik wat je nog allemaal zou willen doen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf zijn dat voor futuristische, afzichtelijke systeemkasten in dit topic.![]()
Het 2de plaatje gewoon, tsja wat ik er mooi aan vindt, het groene licht iig en de voorkant is met "niet teveel fratsen"quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:13 schreef Tennessee het volgende:
[..]
wat vind je precies mooi aan die tweede? en welke kleuren vind je mooi? ik heb er nog een paar bijgezet voor de kleuren...
als je de xp van je huidige computer over kan zetten naar je nieuwe kost dat je nu helemaal niets, en dan kan je inderdaad volgend jaar, als Service Pack 1 voor Vista uit is, je Windows XP upgraden naar Vista SP1.
Ok, dan gaat het dus tussen deze twee,quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het 2de plaatje gewoon, tsja wat ik er mooi aan vindt, het groene licht iig en de voorkant is met "niet teveel fratsen"![]()
Het 3de plaatje van je 2de bericht is ook heel mooi![]()
helemaal mee eens, maar ik ben nog even bezig met de styling, hoe, waar en wanneer je het gaat kopen komt pas veeeeel laterquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:25 schreef MouzurX het volgende:
naja blauw kan ook hoor
Maare de muis moet ik eigenlijk apart kopen dan lijkt me want die moet je eerst ff proberen voordat je hem koopt ....
Dus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:38 schreef Edwinuss het volgende:
anders koop je even een overbodig lelijke kast.
Er zijn wel meer dingen die zonde van je geld zijn.. ik wil een mooie kast. puntquote:
okidoki... Je kan natuurlijk altijd nog van gedachten veranderen, maar dan kan ik tenminste weer even verderquote:
dit is toch ook hardware? het enige dat van belang is, is dat de kast (en het moederbord) groot genoeg is voor een hele grote grafische kaart. Nu ik weet welke kast je wil kan ik gaan kijken of dat het geval is... Bovendien weet ik nu dat je een kast met een venster neemt en dus dat de hardware die er in de kast komt (cooler, grafische kaart, geheugen, enz) er ook cool uit moet zien en niet alleen goed moet functioneren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:53 schreef MouzurX het volgende:
Maare is de hardware niet veel belangrijker dan de kast en de muis enz.. lijkt me toch logischer als ik dat eerst kies of ?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dit is toch ook hardware? het enige dat van belang is, is dat de kast (en het moederbord) groot genoeg is voor een hele grote grafische kaart. Nu ik weet welke kast je wil kan ik gaan kijken of dat het geval is... Bovendien weet ik nu dat je een kast met een venster neemt en dus dat de hardware die er in de kast komt (cooler, grafische kaart, geheugen, enz) er ook cool uit moet zien en niet alleen goed moet functioneren.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Jezus.... dit is echt erg je koopt toch geen computer om naar de kast te staren of loop ik een beetje achter?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |