abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54303586
Overigens kun je beter 2x1 GB in dual channel hebben, dan die losse 2 GB module.
pi_54303684
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:51 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Graag.
Er hebben nou geloof ik al 3 mensen letterlijk en duidelijk gezegd wat je moet doen, waaronder ikzelf en Fred. Begrijp je nou nog steeds niet wat het beste is wat je moet kopen?
pi_54303851
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:51 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Graag.
Ok, dan wil ik graag wat meer informatie.

Ga je hem echt alléén maar gebruiken voor gamen of wil je er ook nog andere dingen mee doen, zoals bijvoorbeeld muziek luisteren of opnemen, photoshoppen, dvd's of cd's branden, dvd's kijken, foto's opslaan, internetten, office, 3D, noem maar op.

Wil je er tv op kunnen kijken en/of hem als videorecorder gebruiken?

Hoe moet hij er uit zien? Kleur, groot, klein, stoer, bescheiden?

Heb je al speakers, of wil je die er ook bij?

Ga je er nog andere apparaten op aansluiten, stereo, printer, scanner, webcam, noem maar op... en zoja, heb je die al of wil je die er ook bij hebben?

Ik begrijp dat je een nieuwe monitor wil kopen... Waarom niet een zo groot mogelijke?

Wil je Vista of XP of iets anders erop, waarom?

Toetsenbord en muis wil je er ook bij hebben begrijp ik? Hoe moeten die er uit zien?

Ga je hem zelf bouwen of moet hij kant en klaar zijn?

Wil je er eventueel nog een keer aan upgraden, zo ja, wanneer ongeveer?

Wat wil/kan je er aan uitgeven?

Wanneer wil je hem uiterlijk hebben? (als je wacht tot na de feestdagen kan je flink wat besparen waarschijnlijk).

Welke spelletjes wil je graag gaan spelen, heb je wat namen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Tennessee op 01-11-2007 19:38:18 ]
pi_54306396
Wil je er tv op kunnen kijken en/of hem als videorecorder gebruiken?

geen tv erop kijken, ik wil wel gewoon mijn gamesessies kunnen opnemen als je dat bedoelt met videorecorder.

Hoe moet hij er uit zien? Kleur, groot, klein, stoer, bescheiden?

stoer zon kast met een klepje van voor, dat je er vanaf de zijkant door kan kijken, neon.

Heb je al speakers, of wil je die er ook bij?

heb al speakers

Ga je er nog andere apparaten op aansluiten, stereo, printer, scanner, webcam, noem maar op... en zoja, heb je die al of wil je die er ook bij hebben?

joystick, webcam, heb ik al

Ik begrijp dat je een nieuwe monitor wil kopen... Waarom niet een zo groot mogelijke?

Het liefst dan wel een die laag "staat/hangt", want ik heb maar 40cm tussen zon plank en mijn burea. Waarschijnlijk kan die wel hoger maar een vriend heeft ook een groot scherm en ik vond het er best raar uitzien maarja daar zal je wel aan moeten wennen.

Ik wil het liefst trouwens ook een die niet van die vage vlekken maakt als je snel draait in een fps enz

Wil je Vista of XP of iets anders erop, waarom?

Vista erbij, aangezien sommige games niet op XP draaien en aangezien microsoft ons keihard naait en wilt dat we vista kopen zal dit vast vaker gebeuren

Toetsenbord en muis wil je er ook bij hebben begrijp ik? Hoe moeten die er uit zien?

Muis moet gewoon goed zijn om mee te gamen. Stuk of 4/5 knoppen en een scroll (die je eventueel kan indrukken)

Ik kan eventueel wel mijn oude keyboard gebruiken, maar valt het niet te verbeteren, dat er een keyboard is die speciaal voor gaming is ontwikkeld ofzo?

Ga je hem zelf bouwen of moet hij kant en klaar zijn?

Liefst kant en klaar

Wil je er eventueel nog een keer aan upgraden, zo ja, wanneer ongeveer?

Eigenlijk niet, ik wil gewoon dat hij rond de 5 jaar meegaat ofzo ( op het eind dan weer alles op minimum zetten bij games) misschien een ram stickje erbij doen van 2gb ofzo (dus liefst nu geen kit maar 1 stick zodat ik er nog bij kan doen)

Wat wil/kan je er aan uitgeven?

1000-1500 euro

Wanneer wil je hem uiterlijk hebben? (als je wacht tot na de feestdagen kan je flink wat besparen waarschijnlijk).

Na de feestdagen dan

Welke spelletjes wil je graag gaan spelen, heb je wat namen?

Call of duty 4, crysis(deze zal toch nooit goed draaien als ik ze zo hoor maarja ), Medal of honour airborne, gewoon al het nieuwe, maar ook al wat oudere games die ik niet (goed) heb kunnen spelen door mijn crappy pc.
Supreme commander , company of heroes etc.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54308056
quote:
geen tv erop kijken, ik wil wel gewoon mijn gamesessies kunnen opnemen als je dat bedoelt met videorecorder.
Nee, met videorecorder bedoel ik echt videorecorder. Dat hij televisieprogramma's voor je opneemt als je er niet bent...
quote:
stoer zon kast met een klepje van voor, dat je er vanaf de zijkant door kan kijken, neon.
Ok, zwart, zilver of een andere kleur? Wat vind je bijvoorbeeld van deze? welke vind je het mooist? Kleur en/of model...

quote:
Het liefst dan wel een die laag "staat/hangt", want ik heb maar 40cm tussen zon plank en mijn burea. Waarschijnlijk kan die wel hoger maar een vriend heeft ook een groot scherm en ik vond het er best raar uitzien maarja daar zal je wel aan moeten wennen. Ik wil het liefst trouwens ook een die niet van die vage vlekken maakt als je snel draait in een fps enz
Ja, een groter scherm is inderdaad even wennen maar wel veel fijner gamen. Ik had de Samsung 22 inch 226BW in gedachte maar die is 42,2 cm hoog... Is het precies 40cm? En ga je dan niet tegen die plank aan kijken ipv de monitor?
quote:
Vista erbij, aangezien sommige games niet op XP draaien en aangezien microsoft ons keihard naait en wilt dat we vista kopen zal dit vast vaker gebeuren
Nou, ik hoor juist van vrij veel mensen dat je voor gamen juist beter nog even XP kan blijven gebruiken, dat veel spelletjes juist onder Vista niet of heel langzaam draaien. Het zou je ook een flink bedrag schelen in de aankoop. Zeker weten, Vista?
quote:
Muis moet gewoon goed zijn om mee te gamen. Stuk of 4/5 knoppen en een scroll (die je eventueel kan indrukken) Ik kan eventueel wel mijn oude keyboard gebruiken, maar valt het niet te verbeteren, dat er een keyboard is die speciaal voor gaming is ontwikkeld ofzo
Kom ik nog op terug
quote:
ik wil gewoon dat hij rond de 5 jaar meegaat ofzo ( op het eind dan weer alles op minimum zetten bij games) misschien een ram stickje erbij doen van 2gb ofzo (dus liefst nu geen kit maar 1 stick zodat ik er nog bij kan doen)
Tsja, dat is eerlijk gezegd niet echt een goede strategie. Vijf jaar zonder upgrade is erg lang voor een pc hoor, zéker een game-pc. Vooral de videokaart moet je eigenlijk wel elk jaar, hooguit elke twee jaar vervangen. Een processor kan wel een jaar of drie mee als je niet de allergoedkoopste koopt. Ik ben bang dat als je dit echt als harde eis stelt dat het niet makkelijk gaat worden voor ¤1500, met monitor, Vista, keyboard en muis... Maar ja, we zien wel even hoe ver we komen... Geheugen is nu juist erg goedkoop dus daar kan je eigenlijk nauwelijks op bezuinigen. Twee sticks heb je nodig voor Dual Channel geheugen... 2x 1GB is een stuk sneller dan 1x 2GB en op de meeste moederborden kan je eventueel nog 4x 1GB plaatsen, maar dat heeft niet zo héél erg veel zin in een game-pc omdat 32-bits windows maar 2,7GB kan gebruiken en niet de volle 4GB.

Maar goed, eerst maar even over de kast, wat vind je mooi?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tennessee op 02-11-2007 07:17:08 ]
pi_54308114
Die 2de kast is mooi
Maarja hoeveel kost xp dan ? want dan bijv over een half jaar heb ik die pc + xp en dan kan ik na bijv nog een half jaar er weer vista opzetten...
pi_54308148
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 07:00 schreef MouzurX het volgende:
Die 2de kast is mooi
Maarja hoeveel kost xp dan ? want dan bijv over een half jaar heb ik die pc + xp en dan kan ik na bijv nog een half jaar er weer vista opzetten...
wat vind je precies mooi aan die tweede? en welke kleuren vind je mooi? ik heb er nog een paar bijgezet voor de kleuren...

als je de xp van je huidige computer over kan zetten naar je nieuwe kost dat je nu helemaal niets, en dan kan je inderdaad volgend jaar, als Service Pack 1 voor Vista uit is, je Windows XP upgraden naar Vista SP1.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tennessee op 02-11-2007 07:19:19 ]
pi_54308206
en hier nog maar een paar dan nu ik een beetje weet wat je leuk vindt...

die laatste twee hebben geen raampje maar ik wou ze er toch even bijzetten...

[ Bericht 11% gewijzigd door Tennessee op 02-11-2007 07:40:23 ]
pi_54309773
qua cases zou ik die laatste serie niet nemen, Xgear is echt rommel en zeker met het budget dat de TS heeft kan hij véél beter krijgen.

Neem een ThermalTake Wingo (of lanfire of lanmoto, trekken erop)

of een ThermalTake Eclipse DV (met geintegreerd dvd'spelertje en aanraaktoetsen)

Je moet maar eens op de site van ThermalTake rondkijken; qua pre-modded cases zijn zij wel een van de beste aanbieders.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54310021
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 07:29 schreef Tennessee het volgende:
en hier nog maar een paar dan nu ik een beetje weet wat je leuk vindt...

die laatste twee hebben geen raampje maar ik wou ze er toch even bijzetten...
Jezus zitten daar straalmotoren in
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_54310220
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:41 schreef Athmozz het volgende:
qua cases zou ik die laatste serie niet nemen, Xgear is echt rommel en zeker met het budget dat de TS heeft kan hij véél beter krijgen.

Neem een ThermalTake Wingo (of lanfire of lanmoto, trekken erop)
[ afbeelding ]

of een ThermalTake Eclipse DV (met geintegreerd dvd'spelertje en aanraaktoetsen)
[ afbeelding ]

Je moet maar eens op de site van ThermalTake rondkijken; qua pre-modded cases zijn zij wel een van de beste aanbieders.
Goeie tip!

Ik denk dat TS dan deze het mooist vind van ThermalTake;

alleen dan moet hij wél zelf met neon aan de slag

Zijn dit die wingo's trouwens? Jouw plaatje doet het niet...

volgens Google is dit een Wingo

pi_54310256
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:53 schreef DutchErrorist het volgende:

pi_54310356
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:53 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

wacht tot je die fan's aanzet. Het zijn gewoon straalmotoren dan
pi_54310428
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:03 schreef Tennessee het volgende:
afbeelding ]
dat is een wingo denk ik ja (maar ze trekken zodanig goed opeen dat ik ze ook niet altijd uit elkaar kan houden hoor).

Neon's zitten er niet in, maar dat is in veel cases niet standaard het geval hoor. Ventilatoren met Led's er in wel, maar de CCFL's (dat zijn dus de neon's) zitten er vaak niet standaard in. Op zich boeit dat ook niet, die dingen kosten zo goed als niets en dan kan je er de ccfl's insteken die je wil (kleur / blacklight's) en eventueel geluidsgestuurde, of laserled's of weet ik wat je nog allemaal zou willen doen.
pi_54310548
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:12 schreef Athmozz het volgende:

[..]

dat is een wingo denk ik ja (maar ze trekken zodanig goed opeen dat ik ze ook niet altijd uit elkaar kan houden hoor).

Neon's zitten er niet in, maar dat is in veel cases niet standaard het geval hoor. Ventilatoren met Led's er in wel, maar de CCFL's (dat zijn dus de neon's) zitten er vaak niet standaard in. Op zich boeit dat ook niet, die dingen kosten zo goed als niets en dan kan je er de ccfl's insteken die je wil (kleur / blacklight's) en eventueel geluidsgestuurde, of laserled's of weet ik wat je nog allemaal zou willen doen.
Nou, ja, een flink aantal van die plaatjes van mij hebben toch wel neon (of anders gekleurd licht) op de fan en op het front, zelf hou ik eigenlijk niet zo van die neon toestanden, maar TS wil hem graag kant en klaar hebben. Overigens wél een goed punt!
pi_54313564
Wtf zijn dat voor futuristische, afzichtelijke systeemkasten in dit topic.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54316372
Ik ben erg content met mijn Mac als ik zo die gedrochten hier aanschouw.
pi_54316559
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf zijn dat voor futuristische, afzichtelijke systeemkasten in dit topic.
pi_54316855
nou, jongens, zo kan ie wel weer, laat die jongen mooi vinden wat hij mooi vind, jeemig, de fok!-smaak-politie in actie....
pi_54317837
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 07:13 schreef Tennessee het volgende:

[..]

wat vind je precies mooi aan die tweede? en welke kleuren vind je mooi? ik heb er nog een paar bijgezet voor de kleuren...

als je de xp van je huidige computer over kan zetten naar je nieuwe kost dat je nu helemaal niets, en dan kan je inderdaad volgend jaar, als Service Pack 1 voor Vista uit is, je Windows XP upgraden naar Vista SP1.
Het 2de plaatje gewoon, tsja wat ik er mooi aan vindt, het groene licht iig en de voorkant is met "niet teveel fratsen"
Het 3de plaatje van je 2de bericht is ook heel mooi
pi_54319120
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:20 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Het 2de plaatje gewoon, tsja wat ik er mooi aan vindt, het groene licht iig en de voorkant is met "niet teveel fratsen"
Het 3de plaatje van je 2de bericht is ook heel mooi
Ok, dan gaat het dus tussen deze twee,

dit is de 226BW

en dit zijn dan misschien leuke keyboardjes en muis

of deze

pi_54319150
owww, wacht, je vindt dat groene licht juist mooi, shit, overnieuw...

die dus?
pi_54319217
naja blauw kan ook hoor
Maare de muis moet ik eigenlijk apart kopen dan lijkt me want die moet je eerst ff proberen voordat je hem koopt ....
pi_54319263
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:25 schreef MouzurX het volgende:
naja blauw kan ook hoor
Maare de muis moet ik eigenlijk apart kopen dan lijkt me want die moet je eerst ff proberen voordat je hem koopt ....
helemaal mee eens, maar ik ben nog even bezig met de styling, hoe, waar en wanneer je het gaat kopen komt pas veeeeel later

Wat wordt het, groen licht of blauw licht? En welke kast?
pi_54319500

Die wordt het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')