Dus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:38 schreef Edwinuss het volgende:
anders koop je even een overbodig lelijke kast.
Er zijn wel meer dingen die zonde van je geld zijn.. ik wil een mooie kast. puntquote:
okidoki... Je kan natuurlijk altijd nog van gedachten veranderen, maar dan kan ik tenminste weer even verderquote:
dit is toch ook hardware? het enige dat van belang is, is dat de kast (en het moederbord) groot genoeg is voor een hele grote grafische kaart. Nu ik weet welke kast je wil kan ik gaan kijken of dat het geval is... Bovendien weet ik nu dat je een kast met een venster neemt en dus dat de hardware die er in de kast komt (cooler, grafische kaart, geheugen, enz) er ook cool uit moet zien en niet alleen goed moet functioneren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:53 schreef MouzurX het volgende:
Maare is de hardware niet veel belangrijker dan de kast en de muis enz.. lijkt me toch logischer als ik dat eerst kies of ?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dit is toch ook hardware? het enige dat van belang is, is dat de kast (en het moederbord) groot genoeg is voor een hele grote grafische kaart. Nu ik weet welke kast je wil kan ik gaan kijken of dat het geval is... Bovendien weet ik nu dat je een kast met een venster neemt en dus dat de hardware die er in de kast komt (cooler, grafische kaart, geheugen, enz) er ook cool uit moet zien en niet alleen goed moet functioneren.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Jezus.... dit is echt erg je koopt toch geen computer om naar de kast te staren of loop ik een beetje achter?
![]()
ik ben bang dat een keyboard met groene lichtjes een beetje moeilijk gaat worden, de meeste hebben blauw licht. Wil je dan ook blauw licht in je kast? Daar zit namelijk geen voeding in dus dan ga ik een voeding met blauwe lichtjes zoeken.quote:
Ja idd kap is met spammen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:27 schreef Tennessee het volgende:
Dan zal ik je niet vertellen dat hij ¤80,- kost... kunnen jullie niet gewoon óf constructief bijdragen óf jullie moeder gaan pesten of zo?
Ja maar bloemen koop je om naar te kijken...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja idd kap is met spammen.
"nutteloos" het ziet er mooi uit ...
"je gaat je toch niet blind staren op die kast"
Is bloemen kopen en die in een vaas doen dan ook nutteloos?
Is een leuke klok ipv de goedkoopste kopen ook nutteloos?
Is mooie kleren kopen ipv het goedkoopste ook nutteloos?
om maar wat voorbeelden te geven
Ga ergens anders zeiken.
Nah doe dan maar gewoon blauw, blauw met groen ziet er volgens mij niet zo mooi uit
maar hij staat er wél en hij is ook niet bepaald klein, dus waarom dan niet eentje die je mooi vindt? die van jou is toch ook niet roze? en zou je een roze computer willen? Nee? Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar bloemen koop je om naar te kijken...
Een klok koop je om naar te kijken
Kleren koop je om naar te kijken
Een computer kast koop je zodat je op het beeldscherm iets moois ziet... Daar kijk je naar, niet naar die kast die is nutteloos... (om naar te kijken)
Bloemen en een (leuke) klok koop je om je kamer op te fleuren .. net als een leuke kast.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar bloemen koop je om naar te kijken...
Een klok koop je om naar te kijken
Kleren koop je om naar te kijken
Een computer kast koop je zodat je op het beeldscherm iets moois ziet... Daar kijk je naar, niet naar die kast die is nutteloos... (om naar te kijken)
Tot dat je een keer iets wil downloaden 's nachts en je niet kan slapen omdat er een bouwlamp in je computer zitquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bloemen en een (leuke) klok koop je om je kamer op te fleuren .. net als een leuke kast.
ok, en welke rol speel jij dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Tennessee jij bent echt zo grappig
Je bent net zo'n verkoper in een winkel die een of andere noob een computer probeert aan te smeren...
Als je het er niet mee eens bent geef dan kritiek op zijn posts .....quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Tennessee jij bent echt zo grappig
Je bent net zo'n verkoper in een winkel die een of andere noob een computer probeert aan te smeren...
We hebben hier een wireless netwerk ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:13 schreef Tennessee het volgende:
ok, effe terzake,
moederbord... heb je een netwerk of ga je hem daar misschien op aansluiten? Wil je wireless voor telefoon of ipod of weetikveel?
voeding; je kan ook voor ¤40,- extra eentje met nog meer blauwe lichtjes en ook iets beter merk misschien nemen, wil je dat of vind je ¤70,- wel mooi voor een voeding? Deze is blauw en heeft een blauw lampje in het aan/uit knopje, die duurdere (onderste) heeft blauwe lampjes in de voeding zelf...
en weer wat geleerd, dank je voor de tipquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:54 schreef Patjakker het volgende:
Die kast vind ik trouwens wel erg opzichtig. Kijk bijvoorbeeld eens naar de Thermaltake Soprano DX. Is te koop met een window, en komt standaard met een niet-schreeuwerige blauwe led in het voor deurtje.
Tennessee zoekt wel even een plaatje op
hij is ook wat zwaarder en misschien ook wel iets beter. Ik geloof dat het toch wel een cool effect is als er ook blauw licht uit je voeding komt... misschien nog iets om later op terug te komen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
We hebben hier een wireless netwerk ja.
70 is wel mooi hoor zo belangrijk is het neon ook weer niet.
die voorkant van die Thermaltake Soprano DX is echt lelijk
ja, maar wie ben jijquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:40 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, en welke rol speel jij dan?
TS vraagt hulp omdat hij er zelf niet uitkomt, ik wil hem daar graag bij helpen dus dat doe ik ook zo goed mogelijk en ik vind dat leuk en leerzaam, wat is daar nou zo grappig aan?
De voorkant is overigens niet zo streperig als op het plaatje. Gewoon hoogglans zwart. Maar als je de vorm niet mooi vindt houdt het op natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
We hebben hier een wireless netwerk ja.
70 is wel mooi hoor zo belangrijk is het neon ook weer niet.
die voorkant van die Thermaltake Soprano DX is echt lelijk
als je niet voor het allergoedkoopste gaat is dat geen probleem hoor, de ietwat duurdere ledfan's kan je de led's van in en uitschakelen, CCFL's hetzelfde. Ik heb hier zelfs ccfl's zitten in een compleet gesloten computer, gewoon omdat het zo handig is dat je dan als je er iets in aanpast gewoon het lichtje kan aansteken zonder dat je moet beginnen zoeken naar een zaklamp.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Tot dat je een keer iets wil downloaden 's nachts en je niet kan slapen omdat er een bouwlamp in je computer zit![]()
setje CCFL verbruikt max 10w, ledje komt ongeveer toe met 0,05w.quote:Maar goed het is niet mijn computer/elektriciteits rekening
Ik wil dat hij draadloos aan dat netwerk kan ja. Want dan heb ik toch ook geen internet als ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef Tennessee het volgende:
[..]
hij is ook wat zwaarder en misschien ook wel iets beter. Ik geloof dat het toch wel een cool effect is als er ook blauw licht uit je voeding komt... misschien nog iets om later op terug te komen.
Wil je dat deze PC draadloos aan dat netwerk kan, of in ieder geval zelf ook wireless heeft? dan moet ik even een ander moederbord uit gaan zoeken...
En misschien dat je van de week eens langs een winkel kan gaan en wat muizen en toetsenborden kan bekijken? Zorg wel dat ze ook die razers hebben dan!
Wow, dankjewel, dat is een van de aardigste dingen die ooit over me gezegd zijn op Fok!quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:38 schreef Athmozz het volgende:
...
@MozurX; heb jij ff geluk met Tennessee... voor zo alle kastjes van je smaak afgaan (+ ook de rest vh systeem configureren) reken ik gewoon 200 tot 250¤ door aan mijn klanten![]()
Ga je nu huilenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:22 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wow, dankjewel, dat is een van de aardigste dingen die ooit over me gezegd zijn op Fok!
mail dan met hem ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:56 schreef MouzurX het volgende:
Het is hier gvd geen ONZ, rot ff allemaal op met je kut gespam de hele tijd, jezus.
gaan jullie je dan niet vervelen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
mail dan met hem ofzo
bel hem
sms hem
Nee aangezien advies van andere mensen ook handig is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
mail dan met hem ofzo
bel hem
sms hem
en als er iemand is die dat geen kick-ass kwijl supergeile gamebak vindt hoor ik dat graag...quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:23 schreef Tennessee het volgende:
nog even wat na de feestdagen een stuk minder duur zal zijn....
Antec NeoPower 650 Blue ¤ 107,-
AOpen DSW2012P ¤ 23,95
Asus Ageia PhysX P1 128MB DDR3 (PPU, CPU/GPU Enhancer) ¤ 133,58
Asus EN8800GT/G/HTDP/512M ¤ 225,-
Asus P5E ¤ 180,28
Asus Silent Knight II ¤ 42,80
Intel Core 2 Duo E8500 ¤ 243,58
Kingston KHX8500D2K2/2G ¤ 105,69
Razer Copperhead ¤ 49,45 ¤ 49,45
Razer Tarantula Gaming Keyboard ¤ 99,-
Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ) ¤ 85,85
Samsung Syncmaster 226BW ¤ 269,-
Xion Onyx (ATX, Geen PSU, Zwart) ¤ 80,-
Totaal ¤ 1.645,18
P5E is alleen nog wel zonder wireless en voordat het februari is zijn er in ieder geval 1 en misschien wel 2 nog snellere NVidia kaarten uit dan die 8800GT...
nou, we vervelen ons al.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:11 schreef Tennessee het volgende:
[..]
gaan jullie je dan niet vervelen?
1 van de beste producten die er te verkrijgen zijn op dit moment voor een consumentquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:39 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en als er iemand is die dat geen kick-ass kwijl supergeile gamebak vindt hoor ik dat graag...
Ja maar niet voor die prijs lijkt me..quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:23 schreef Tennessee het volgende:
voordat het februari is zijn er in ieder geval 1 en misschien wel 2 nog snellere NVidia kaarten uit dan die 8800GT...
Dat weten ze alleen bij NVidia denk ik, ik in ieder geval niet. Maar ik verzeker je dat je bovenstaande pc in januari voor minder dan ¤1500,- kan kopen en dat iedereen die dan nog met een P5K, E6700 en PC6400 DDR2 en welke videokaart (die je vandaag kan kopen voor minder dan ¤700,-) dan ook zit, superjaloers op je zal zijn. Hoeveel minder dan ¤1500,- weet ik natuurlijk ook niet. Kan ¤1499,- zijn maar net zo goed ¤1299,-quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar niet voor die prijs lijkt me..
Oh jij stomkop vergeet je zo maar de geluidskaartquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:46 schreef Tennessee het volgende:
Je zou ook nu zoiets kunnen kopen en dan volgend jaar even je videokaart upgraden...
Antec NeoPower 650 Blue ¤ 107,-
AOpen DSW2012P ¤ 23,95
Asus Ageia PhysX P1 128MB DDR3 (PPU, CPU/GPU Enhancer) ¤ 133,58
Asus GeForce 8500 GT 512MB DDR2 (PCI-e, D-Sub/DVI) EN8500GT SILENT/HTD/512M ¤ 76,17
Asus P5K Deluxe/WiFi, P35 (ATX, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394, WiFi) ¤ 188,03
Asus Silent Knight II ¤ 42,80
Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro ¤ 119,-
Intel Core 2 Duo E6750 ¤ 155,-
Kingston KHX8500D2K2/2G ¤ 105,69
Razer Copperhead ¤ 49,45
Razer Tarantula Gaming Keyboard ¤ 99,-
Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ) ¤ 85,85
Samsung Syncmaster 226BW ¤ 269,-
Xion Onyx (ATX, Geen PSU, Zwart) ¤ 80,-
Totaal ¤ 1.534,52
Volgens mij is bovenstaande wel allemaal leverbaar nu...
Ongelooflijk, ik was gewoon de geluidskaart helemaal vergeten!!!![]()
Wat is er joh? Slechte dag gehad bij het orderpicken voor ome Laurus? Of ben je je alvast aan het voorbereiden op een carriere bij de Weekend? Oh nee, je bent aan het oefenen in effectief communiceren natuurlijk! Gaat al heel aardig hoor! Maar vooral blijven oefenen!quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh jij stomkop vergeet je zo maar de geluidskaart
Mallerd!![]()
Van die Creative rommel wordt je anders ook niet blij. Zeker niet als een of andere kut-kneus die toevallig goed spelletjes kan spelen z'n nick er aan heeft verbonden.quote:Op zondag 4 november 2007 05:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat is er joh? Slechte dag gehad bij het orderpicken voor ome Laurus? Of ben je je alvast aan het voorbereiden op een carriere bij de Weekend? Oh nee, je bent aan het oefenen in effectief communiceren natuurlijk! Gaat al heel aardig hoor! Maar vooral blijven oefenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |