Dus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:38 schreef Edwinuss het volgende:
anders koop je even een overbodig lelijke kast.
Er zijn wel meer dingen die zonde van je geld zijn.. ik wil een mooie kast. puntquote:
okidoki... Je kan natuurlijk altijd nog van gedachten veranderen, maar dan kan ik tenminste weer even verderquote:
dit is toch ook hardware? het enige dat van belang is, is dat de kast (en het moederbord) groot genoeg is voor een hele grote grafische kaart. Nu ik weet welke kast je wil kan ik gaan kijken of dat het geval is... Bovendien weet ik nu dat je een kast met een venster neemt en dus dat de hardware die er in de kast komt (cooler, grafische kaart, geheugen, enz) er ook cool uit moet zien en niet alleen goed moet functioneren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:53 schreef MouzurX het volgende:
Maare is de hardware niet veel belangrijker dan de kast en de muis enz.. lijkt me toch logischer als ik dat eerst kies of ?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dit is toch ook hardware? het enige dat van belang is, is dat de kast (en het moederbord) groot genoeg is voor een hele grote grafische kaart. Nu ik weet welke kast je wil kan ik gaan kijken of dat het geval is... Bovendien weet ik nu dat je een kast met een venster neemt en dus dat de hardware die er in de kast komt (cooler, grafische kaart, geheugen, enz) er ook cool uit moet zien en niet alleen goed moet functioneren.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Jezus.... dit is echt erg je koopt toch geen computer om naar de kast te staren of loop ik een beetje achter?
![]()
ik ben bang dat een keyboard met groene lichtjes een beetje moeilijk gaat worden, de meeste hebben blauw licht. Wil je dan ook blauw licht in je kast? Daar zit namelijk geen voeding in dus dan ga ik een voeding met blauwe lichtjes zoeken.quote:
Ja idd kap is met spammen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:27 schreef Tennessee het volgende:
Dan zal ik je niet vertellen dat hij ¤80,- kost... kunnen jullie niet gewoon óf constructief bijdragen óf jullie moeder gaan pesten of zo?
Ja maar bloemen koop je om naar te kijken...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja idd kap is met spammen.
"nutteloos" het ziet er mooi uit ...
"je gaat je toch niet blind staren op die kast"
Is bloemen kopen en die in een vaas doen dan ook nutteloos?
Is een leuke klok ipv de goedkoopste kopen ook nutteloos?
Is mooie kleren kopen ipv het goedkoopste ook nutteloos?
om maar wat voorbeelden te geven
Ga ergens anders zeiken.
Nah doe dan maar gewoon blauw, blauw met groen ziet er volgens mij niet zo mooi uit
maar hij staat er wél en hij is ook niet bepaald klein, dus waarom dan niet eentje die je mooi vindt? die van jou is toch ook niet roze? en zou je een roze computer willen? Nee? Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar bloemen koop je om naar te kijken...
Een klok koop je om naar te kijken
Kleren koop je om naar te kijken
Een computer kast koop je zodat je op het beeldscherm iets moois ziet... Daar kijk je naar, niet naar die kast die is nutteloos... (om naar te kijken)
Bloemen en een (leuke) klok koop je om je kamer op te fleuren .. net als een leuke kast.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar bloemen koop je om naar te kijken...
Een klok koop je om naar te kijken
Kleren koop je om naar te kijken
Een computer kast koop je zodat je op het beeldscherm iets moois ziet... Daar kijk je naar, niet naar die kast die is nutteloos... (om naar te kijken)
Tot dat je een keer iets wil downloaden 's nachts en je niet kan slapen omdat er een bouwlamp in je computer zitquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bloemen en een (leuke) klok koop je om je kamer op te fleuren .. net als een leuke kast.
ok, en welke rol speel jij dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Tennessee jij bent echt zo grappig
Je bent net zo'n verkoper in een winkel die een of andere noob een computer probeert aan te smeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |