abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54319517
anders koop je even een overbodig lelijke kast.
pi_54319629
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:38 schreef Edwinuss het volgende:
anders koop je even een overbodig lelijke kast.
Dus?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54319655
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:43 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dus?
zonde van je geld.
pi_54319669
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

zonde van je geld.
Er zijn wel meer dingen die zonde van je geld zijn.. ik wil een mooie kast. punt
pi_54319672
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]

Die wordt het.
okidoki... Je kan natuurlijk altijd nog van gedachten veranderen, maar dan kan ik tenminste weer even verder op zoek naar keyboards en muizen met groene lichtjes
pi_54319788
oh nee, die moet ik dan hebben natuurlijk
pi_54319884
Maare is de hardware niet veel belangrijker dan de kast en de muis enz.. lijkt me toch logischer als ik dat eerst kies of ?
pi_54319989
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:53 schreef MouzurX het volgende:
Maare is de hardware niet veel belangrijker dan de kast en de muis enz.. lijkt me toch logischer als ik dat eerst kies of ?
dit is toch ook hardware? het enige dat van belang is, is dat de kast (en het moederbord) groot genoeg is voor een hele grote grafische kaart. Nu ik weet welke kast je wil kan ik gaan kijken of dat het geval is... Bovendien weet ik nu dat je een kast met een venster neemt en dus dat de hardware die er in de kast komt (cooler, grafische kaart, geheugen, enz) er ook cool uit moet zien en niet alleen goed moet functioneren.
pi_54320257
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:58 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dit is toch ook hardware? het enige dat van belang is, is dat de kast (en het moederbord) groot genoeg is voor een hele grote grafische kaart. Nu ik weet welke kast je wil kan ik gaan kijken of dat het geval is... Bovendien weet ik nu dat je een kast met een venster neemt en dus dat de hardware die er in de kast komt (cooler, grafische kaart, geheugen, enz) er ook cool uit moet zien en niet alleen goed moet functioneren.

Jezus.... dit is echt erg je koopt toch geen computer om naar de kast te staren of loop ik een beetje achter?

Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_54320373
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Jezus.... dit is echt erg je koopt toch geen computer om naar de kast te staren of loop ik een beetje achter?

dat is behoorlijk achterlijk ja.
Ik moest ook een andere kast hebben omdat die van mij te klein werd, dus dan moest het maar. Ook een kleine 60 euro, en dat was exclusief voeding.
ik wil niet weten wat die lelijke kast van TS gaat kosten.
pi_54320536
Dan zal ik je niet vertellen dat hij ¤80,- kost... kunnen jullie niet gewoon óf constructief bijdragen óf jullie moeder gaan pesten of zo?
pi_54320608
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]

Die wordt het.
ik ben bang dat een keyboard met groene lichtjes een beetje moeilijk gaat worden, de meeste hebben blauw licht. Wil je dan ook blauw licht in je kast? Daar zit namelijk geen voeding in dus dan ga ik een voeding met blauwe lichtjes zoeken.
pi_54320742
Zoals bijvoorbeeld

of deze

of je kan ook groen en blauw combineren, is misschien ook wel leuk?
pi_54321530
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:27 schreef Tennessee het volgende:
Dan zal ik je niet vertellen dat hij ¤80,- kost... kunnen jullie niet gewoon óf constructief bijdragen óf jullie moeder gaan pesten of zo?
Ja idd kap is met spammen.
"nutteloos" het ziet er mooi uit ...
"je gaat je toch niet blind staren op die kast"
Is bloemen kopen en die in een vaas doen dan ook nutteloos?
Is een leuke klok ipv de goedkoopste kopen ook nutteloos?
Is mooie kleren kopen ipv het goedkoopste ook nutteloos?
om maar wat voorbeelden te geven
Ga ergens anders zeiken.

Nah doe dan maar gewoon blauw, blauw met groen ziet er volgens mij niet zo mooi uit
pi_54321783
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:14 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja idd kap is met spammen.
"nutteloos" het ziet er mooi uit ...
"je gaat je toch niet blind staren op die kast"
Is bloemen kopen en die in een vaas doen dan ook nutteloos?
Is een leuke klok ipv de goedkoopste kopen ook nutteloos?
Is mooie kleren kopen ipv het goedkoopste ook nutteloos?
om maar wat voorbeelden te geven
Ga ergens anders zeiken.

Nah doe dan maar gewoon blauw, blauw met groen ziet er volgens mij niet zo mooi uit
Ja maar bloemen koop je om naar te kijken...
Een klok koop je om naar te kijken
Kleren koop je om naar te kijken

Een computer kast koop je zodat je op het beeldscherm iets moois ziet... Daar kijk je naar, niet naar die kast die is nutteloos... (om naar te kijken)
pi_54321825
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Een computer kast koop je zodat je op het beeldscherm iets moois ziet... Daar kijk je naar, niet naar die kast die is nutteloos... (om naar te kijken)
maar hij staat er wél en hij is ook niet bepaald klein, dus waarom dan niet eentje die je mooi vindt? die van jou is toch ook niet roze? en zou je een roze computer willen? Nee? Waarom niet?
pi_54321866
ik ga er verder niet meer op in nu hoor, sorry...
pi_54321873
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Bloemen en een (leuke) klok koop je om je kamer op te fleuren .. net als een leuke kast.

ja idd verder met het uitzoeken van de hardware
pi_54321969
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:34 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Bloemen en een (leuke) klok koop je om je kamer op te fleuren .. net als een leuke kast.
Tot dat je een keer iets wil downloaden 's nachts en je niet kan slapen omdat er een bouwlamp in je computer zit

Maar goed het is niet mijn computer/elektriciteits rekening
pi_54322290
De enige 8800 GT waar ik zo snel een plaatje van kan vinden is deze;

kaart is nog niet echt helemaal uit, in januari wel, dan heb je ook veel meer keus in hoe ze eruitzien

Tot nu toe heb ik het volgende bij elkaar;

Asus P5K ¤ 95,18
Asus Silent Knight II ¤ 42,80
Fortron Blue Storm AX500-A, 500W (ATX12V 2.0) ¤ 69,-
Intel Core 2 Duo E6850 ¤ 220,-
Razer Copperhead ¤ 49,45
Razer Tarantula Gaming Keyboard ¤ 99,-
Samsung Syncmaster 226BW ¤ 269,-
Xion Onyx (ATX, Geen PSU, Zwart) ¤ 80,-
Totaal ¤ 924,43

Dat is het voorlopige opzetje, moet nog van alles aan bijgeschaaft worden hoor
pi_54322635
ok, effe terzake,

moederbord... heb je een netwerk of ga je hem daar misschien op aansluiten? Wil je wireless voor telefoon of ipod of weetikveel?

voeding; je kan ook voor ¤40,- extra eentje met nog meer blauwe lichtjes en ook iets beter merk misschien nemen, wil je dat of vind je ¤70,- wel mooi voor een voeding? Deze is blauw en heeft een blauw lampje in het aan/uit knopje, die duurdere (onderste) heeft blauwe lampjes in de voeding zelf...

Dit zijn de plaatjes;

pi_54322966
keyboard en muis... ik ben er dus maar even vanuit gegaan dat je copperhead en tarantula wel ziet zitten, deze dus;

maar dit zijn ook opties

wat vind je er van?
pi_54323023
Tennessee jij bent echt zo grappig

Je bent net zo'n verkoper in een winkel die een of andere noob een computer probeert aan te smeren...

pi_54323301
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Tennessee jij bent echt zo grappig

Je bent net zo'n verkoper in een winkel die een of andere noob een computer probeert aan te smeren...

ok, en welke rol speel jij dan?

TS vraagt hulp omdat hij er zelf niet uitkomt, ik wil hem daar graag bij helpen dus dat doe ik ook zo goed mogelijk en ik vind dat leuk en leerzaam, wat is daar nou zo grappig aan?
pi_54323557
Die Reclusa van Microsoft is best een hele fijne ramplank. Toets aanslag is vrij licht, maar toch veren de toetsen weer snel terug. Copperhead van Razer is ook een goede muis. Beetje aan de prijs, maar wel super precies. Beter dan de Logitech game muizen in mijn optiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')