Neem een kleinere manquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:28 schreef Bummer-Mary het volgende:
Heel graag zou ik een keer met mijn man willen seksen in een bad. Alleen hebben wij er zelf geen! Dus namen we een hotelletje met bad, maar dat bad was dus echt een 1- persoonsbad en aangezien mijn man 1.97 meter lang is was dat dus geen optie. (er moet nog wel water inkunnen) En om nu een jacuzzi voor in de tuin aan te schaffen is me een beetje te duur.
Iemand tips?
mietjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:52 schreef Tomfan het volgende:
Ik kan het ten strengste afraden in een 1 persoonsbad doggy style ...
Ik heb wel zeker drie dagen pijn aan mijn knieeen gead ...
alleen mag je daar vaak weer niet in sexenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef michiel5 het volgende:
Er zijn ook parenclubs enzo met jacuzi's....
licht eens toe?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:11 schreef Dickbride het volgende:
Seks en water gaan niet samen! [ afbeelding ].
ja dat is niet een fabeltje..quote:
Alles onder de douche is een aanrader, vind ik danquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:47 schreef Wazeggie het volgende:
Pijpen onder de douche is ook een aanrader
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:50 schreef Wazeggie het volgende:
Er zijn standjes waarbij een iets zachtere ondergrond wenselijk is haha
Ok incest toegeven op een fokforum door een adm had ik nog niet verwacht maar bravoquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ging altijd naar mn ouders voor sex in bad![]()
Ten eerste ben ik mod, en geen adm, ten tweede had ik in dat bad sex met mn vriendinquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:16 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ok incest toegeven op een fokforum door een adm had ik nog niet verwacht maar bravo![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:10 schreef tgs. het volgende:
sterker nog het klinkt leuker dan in de praktijk netzo als sex hebben op het strand. Wacht gewoon tot je in de auto of een kamer bent dan zie en merk je het verschil. ik heb het zoal overal al gedaan maar het bed blijft het lekkerst.
Hoe kun je nou vacuumtrekken terwijl je je piemel naar binnen steekt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:04 schreef avotar het volgende:
ja dat is niet een fabeltje..
U zei?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef Sirtalis het volgende:
Luxe kamer bij een vd Valk pakken, kijk maar eens op de site, niet te duur, wel erg sexvriendelijk (en daar worden ze dan ook t meeste voor gebruikt moet je maar denken)
Wel even een klein beetje schoonmaakmiddel meenemen, ik vertrouw dat schoonmaken daar voor geen meter.
Gelukkig heb ik geen CSI-lamp+bril. Je zou je kapot schrikken denk ik.
Nee, kan niet, dan zou de penis de vagina hermetisch moeten afsluitenquote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe kun je nou vacuumtrekken terwijl je je piemel naar binnen steekt?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:51 schreef Bummer-Mary het volgende:
[..]
Want naast die seks wil je toch ook een leuk uitje.
nee hoor halfvol en dan iets heet water bij en eerste de borsten likken en dan lekker langzaam erinschuiven en heel zachtjes bewegen, na half uurtje ben je het wel zat, wel ff douche naderhandquote:Op woensdag 7 november 2007 13:57 schreef mjbok520 het volgende:
ik zou niet zo snel een bad kiezen dan liever een openbare plek veel spannender.
En anders een flink bad want ruimte is wel belangrijk.
das ook topquote:Op woensdag 7 november 2007 22:08 schreef Aventura het volgende:
Boek een huisje in zo'n park, bv. Landal. Sommige parken hebben huisjes met een jacuzzi in de tuin...
ookal is het geen fabeltje, wat is het probleemquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:04 schreef avotar het volgende:
[..]
ja dat is niet een fabeltje..
maar om het nou gelijk daarom niet in bad te doen..![]()
WTFquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Leze tussen de regels is ook een kwalietit.. Dat er daadwerkelijk niets staat maakt in casu niets uit, omdat het humoristisch is bedoeld.quote:Op maandag 12 november 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Lezen is een kunst die maar weinig mensen begrepen hebben.... NAAR en MET zijn twee verschillende woorden
Zou ik ook gedaan hebben als ik die oom was.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:54 schreef dion_b het volgende:
Jammer #2: haar oom was een ranzige gluurder
Water en seks zijn een slechte combinatie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:51 schreef Bummer-Mary het volgende:
[..]
Nee, kan niet, dan zou de penis de vagina hermetisch moeten afsluiten.
Broodje aap verhalen.
Maar ik ben dus op zoek naar een bedrijf dat jacuzzi's verhuurt. Dus voo een week of wat. Gewoon om eens te zien of het lekker is in bad, valt het dan tegen, dan is dat jammer!
...
Altijd leerzaam als iemand in 1 woord formuleert waarb ik twee volzinnen voor nodig heb. Dat dus!quote:
CenterParcs:quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:52 schreef Bummer-Mary het volgende:
Trouwens, Landal heeft dus ook huisjes met jacuzzi in de tuin, maar die zijn voor 4 personen, dus ook 370 euro voor een weekend. En als ik de foto's bekijk denk ik dat je niet veel privacy hebt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |