Ja, dat weet ik wel zeker!! Zulke relaxe kittens heb wij zelf voorheen nog niet meegemaaktquote:Op zondag 2 december 2007 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Sanne gaat echt 2 superkitjes krijgen
Wat een plaatje Puckzzz!quote:Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
TE LIEF gewoon!!
mag ik heel even stiekem het katertje van mijn zoontje spammen? daar ben ik net tweede mee geworden in de FOT wedstrijd
Poedie:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:46 schreef Saffron het volgende:
Hihi, Marlin en Sid zijn helemaal gek op de mand die ik bij hun heb neergezet. Daar liggen ze echt super veel in
Er is trouwens nog enige onzekerheid over het geslacht van Marlin en Sid, maar daar kom ik op terug als ze 8/9 weken zijn en ze bij de dierenarts komen voor hun eerste inenting. Ik heb Sanne hier natuurlijk al over ingelicht.
Wie heeft er ervaring met meerdere poezen in huis? In principe heb ik alleen maar IRL gezien dat het best goed gaat tussen verschillende poezen (in catteries zitten er zelfs soms 8 poezen in 1 ruimte en dat gaat prima), maar je leest wel eens dat het niet de perfecte combo isHebben jullie leuke succesverhalen??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de natuur leven poezen ook in groepen, deze poezen zijn dan wel familie van elkaar, oudste poes is meestal de baas. Hun kittens leven er ook bij. Katertjes worden verjaagd als ze te oud worden (meestal rond 16 weken, let maar eens op wanneer er gedonder optreedt bij mensen die een katertje aanhouden van een nestje), dochters mogen blijven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:46 schreef Saffron het volgende:
Wie heeft er ervaring met meerdere poezen in huis? In principe heb ik alleen maar IRL gezien dat het best goed gaat tussen verschillende poezen (in catteries zitten er zelfs soms 8 poezen in 1 ruimte en dat gaat prima), maar je leest wel eens dat het niet de perfecte combo isHebben jullie leuke succesverhalen??
JA, je hoort vaak dat kittens die uit het zelfde nest komen en hun hele leven samen blijven goed met elkaar op blijven schieten (en ook kittens die niet aanverwant zijn maar van jongs af aan met elkaar samen leven)quote:Op woensdag 5 december 2007 20:56 schreef Sanne het volgende:
als het niet goed gaat met bora en de kittens is er nog wel de optie om ze te scheiden als ik maar mijn werk ga. op zich zou iedere kat zijn eigen etage kunnen bewonen. maar ik denk dat AC en DC wel gezellig bij elkaar kunnen blijven.
HAHA, ja dat is echt grappig... dat blazen lijkt nu nog eerder op een soort snelle nies dan op een echt kattengeblaas, maar het werkt wel hahaha, want Nimo vind dat best eng.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:36 schreef Aneurism het volgende:
Opzich kunnen ze dan al behoorlijk van zich af bijten, Nimo werd in het begin van dat de kittens in de omheining mochten lopen ook door Sid weggeblazen als het te eng werd.
quote:Ik zou je in een doosje willen doen
Ik zou je 't liefste in een doosje willen doen
En je bewaren, heel goed bewaren
Dan liet ik jou verzekeren voor anderhalf miljoen
En telkens zou ik eventjes het deksel opendoen
En dan strijk ik je zo zachtjes langs je haren
Dan lig je in de watten en niemand kan erbij
Geen dief die je kan stelen, je bent helemaal van mij
En dan telkens even kijken
Heel voorzichtig even kijken
Telkens even kijken
Je mag er wel eventjes uit, elke dag
Een uurtje, dat mag, ja, een uurtje, dat mag
Je mag dan ook wel naar 't Vondelpark, even
Alleen om de eendjes wat eten te geven
Maar als je dan vlucht raak ik jou toch nooit kwijt
Want ik vind je altijd, ja, ik vind je altijd
En je bewaren, heel goed bewaren
Dan liet ik jou verzekeren voor anderhalf miljoen
En telkens zou ik eventjes het deksel opendoen
En dan strijk ik je zo zachtjes langs je haren
Dan lig je in de watten en niemand kan erbij
Geen dief die je kan stelen, je bent helemaal van mij
Ik zou je 't allerliefste in een doosje willen doen
En dan telkens even kijken
Heel voorzichtig even kijken
Telkens even kijken
En een zoen
(Annie M.G. Schmidt)
ok. zaterdag!quote:
AC!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Saffron het volgende:
AC Sid heeft zojuist voor het eerst zijn behoefte op de kattenbak gedaanGisteren had hij buiten de bak gepoept, en toen had ik zijn drolletje in de kattenbak gelegd en hem daarbij gezet. Blijkbaar heeft hij de boodschap begrepen
Marlin heb ik nog niet z'n behoefte zien doen, maar dat zal eerdaags ook wel komen.
(voor die tijd maakte Lotje dat allemaal schoon (lang volgehouden)
Ze zijn nu precies 6 weken
We merken steeds meer de character verschillen tussen beide.. AC heeft zijn knuffelmomentjes maar het is meer woest en af een toe een monstertje met aanvallen gepaard met wild gespring en de hele tijd dingen proberen die niet mogen. Zoals in gallop de bank af proberen te racen, of een snoekduik van tussen je benen/schoot naar beneden proberen te maken.... Niet dat ik zo'n problemen heb met het feit dat ie over de vloer wandelt... Maar meer met het feit dat het headfirst gaat.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
AC!!!![]()
geef hem een knuffel van me!
Zes weken pas? We zijn nog niet eens op de helft en ik kan nu al bijna niet meer wachten.![]()
We vinden beide zowel AC als DC heel leuk, maar we hebben toch een beetje ieder ons eigen katjequote:Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]
We merken steeds meer de character verschillen tussen beide.. AC heeft zijn knuffelmomentjes maar het is meer woest en af een toe een monstertje met aanvallen gepaard met wild gespring en de hele tijd dingen proberen die niet mogen. Zoals in gallop de bank af proberen te racen, of een snoekduik van tussen je benen/schoot naar beneden proberen te maken.... Niet dat ik zo'n problemen heb met het feit dat ie over de vloer wandelt... Maar meer met het feit dat het headfirst gaat.DC is een pure schootzitter die alles een beetje aankijkt, heel zoetjes en rustig speelt en heel veel contact/knuffels zoekt.
Je weet dat je bij ze kan komen kijken als je wilt he! Is wel leuk hoor om ze nu te zien... heerlijk met alles spelen wat los en vast zitquote:Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
AC!!!![]()
geef hem een knuffel van me!
Zes weken pas? We zijn nog niet eens op de helft en ik kan nu al bijna niet meer wachten.![]()
zijn jullie toevallig zondag vrij?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:25 schreef Saffron het volgende:
[..]
Je weet dat je bij ze kan komen kijken als je wilt he! Is wel leuk hoor om ze nu te zien... heerlijk met alles spelen wat los en vast zit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |