We vinden beide zowel AC als DC heel leuk, maar we hebben toch een beetje ieder ons eigen katjequote:Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]
We merken steeds meer de character verschillen tussen beide.. AC heeft zijn knuffelmomentjes maar het is meer woest en af een toe een monstertje met aanvallen gepaard met wild gespring en de hele tijd dingen proberen die niet mogen. Zoals in gallop de bank af proberen te racen, of een snoekduik van tussen je benen/schoot naar beneden proberen te maken.... Niet dat ik zo'n problemen heb met het feit dat ie over de vloer wandelt... Maar meer met het feit dat het headfirst gaat.DC is een pure schootzitter die alles een beetje aankijkt, heel zoetjes en rustig speelt en heel veel contact/knuffels zoekt.
Je weet dat je bij ze kan komen kijken als je wilt he! Is wel leuk hoor om ze nu te zien... heerlijk met alles spelen wat los en vast zitquote:Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
AC!!!![]()
geef hem een knuffel van me!
Zes weken pas? We zijn nog niet eens op de helft en ik kan nu al bijna niet meer wachten.![]()
zijn jullie toevallig zondag vrij?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:25 schreef Saffron het volgende:
[..]
Je weet dat je bij ze kan komen kijken als je wilt he! Is wel leuk hoor om ze nu te zien... heerlijk met alles spelen wat los en vast zit
quote:
Dit is mijn vriendin, Miss Bliss, die zou ik graag meenemen.quote:
Aangenaamquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit is mijn vriendin, Miss Bliss, die zou ik graag meenemen.
quote:
Het was laat.quote:
Is goed hoor! Zondag is prima... rond 15u?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit is mijn vriendin, Miss Bliss, die zou ik graag meenemen.
Ja!!! Leuk!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:14 schreef Saffron het volgende:
[..]
Is goed hoor! Zondag is prima... rond 15u?
cewl!!!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef Saffron het volgende:
Er is weer nieuws uit AC/DC land
DC klom vandaag als eerste tot de eerste etage van de krabpaal, AC volgde een uurtje later. Daarna werd de situatie onhandelbaar, want AC wist op allerlei mogelijke manieren met name via de krabpaal buiten de hekjes te springenDus nu heb ik de ruimte uitgebreid, ze mogen nu in de hele zithoek komen
HAHA, ja dat is inderdaad een klein tijgertje jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
cewl!!!!
AC wordt een tijger he? Die gaat circuitjes afleggen door mijn hele huis straks.
Moedig van DC dat hij als eerste ging!
quote:Op zondag 16 december 2007 21:18 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, wat zijn het schatjes!![]()
![]()
jammer dat ze al van Sanne zijn
Even snel een fototje van vandaag
Drinken bij mama
[ afbeelding ]
Wat lief!quote:Op zondag 16 december 2007 21:18 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, wat zijn het schatjes!![]()
![]()
jammer dat ze al van Sanne zijn