quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef Aneurism het volgende:[..]
We merken steeds meer de character verschillen tussen beide.. AC heeft zijn knuffelmomentjes maar het is meer woest en af een toe een monstertje met aanvallen gepaard met wild gespring en de hele tijd dingen proberen die niet mogen. Zoals in gallop de bank af proberen te racen, of een snoekduik van tussen je benen/schoot naar beneden proberen te maken.... Niet dat ik zo'n problemen heb met het feit dat ie over de vloer wandelt... Maar meer met het feit dat het headfirst gaat.

DC is een pure schootzitter die alles een beetje aankijkt, heel zoetjes en rustig speelt en heel veel contact/knuffels zoekt.

We vinden beide zowel AC als DC heel leuk, maar we hebben toch een beetje ieder ons eigen katje

Aneurism is helemaal druk met AC, die vind het wel leuk om lekker met hem te spelen op schoot inclusief alle capriolen die die uithaalt

en ik zit vaak lekker rustig met DC op schoot... ik kan heerlijk TV kijken met dat lieve pluisje op schoot die zich lekker aan het schoonmaken is om vervolgens te gaan slapen. Af en toe wil DC ook spelen op schoot, maar is altijd wat rustiger

AC is meer een allemansvriendje die heel veel aandacht van iedereen zoekt

, terwijl DC een KAT uit de boom kijker is en een beetje eenkennig... maar daardoor wel extra leuk als ie zich bij jou helemaal op z'n gemak voelt.