abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55229201
AC Sid heeft zojuist voor het eerst zijn behoefte op de kattenbak gedaan Gisteren had hij buiten de bak gepoept, en toen had ik zijn drolletje in de kattenbak gelegd en hem daarbij gezet. Blijkbaar heeft hij de boodschap begrepen

Marlin heb ik nog niet z'n behoefte zien doen, maar dat zal eerdaags ook wel komen.

(voor die tijd maakte Lotje dat allemaal schoon (lang volgehouden )

Ze zijn nu precies 6 weken
  woensdag 12 december 2007 @ 21:54:55 #272
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55229400
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Saffron het volgende:
AC Sid heeft zojuist voor het eerst zijn behoefte op de kattenbak gedaan Gisteren had hij buiten de bak gepoept, en toen had ik zijn drolletje in de kattenbak gelegd en hem daarbij gezet. Blijkbaar heeft hij de boodschap begrepen

Marlin heb ik nog niet z'n behoefte zien doen, maar dat zal eerdaags ook wel komen.

(voor die tijd maakte Lotje dat allemaal schoon (lang volgehouden )

Ze zijn nu precies 6 weken
AC!!!

geef hem een knuffel van me!

Zes weken pas? We zijn nog niet eens op de helft en ik kan nu al bijna niet meer wachten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 december 2007 @ 03:21:14 #273
22592 crew  Ole
pi_55235670

toch ff zeggen dat mijn vriendjes een vogeltje hadeen meegenomen..
kladootje
Maar verder zijn poezen llievvvv
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 december 2007 @ 03:22:01 #274
22592 crew  Ole
pi_55235676
die dooz is errug
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_55238067
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef Sanne het volgende:

[..]

AC!!!

Zes weken pas? We zijn nog niet eens op de helft en ik kan nu al bijna niet meer wachten.
We merken steeds meer de character verschillen tussen beide.. AC heeft zijn knuffelmomentjes maar het is meer woest en af een toe een monstertje met aanvallen gepaard met wild gespring en de hele tijd dingen proberen die niet mogen. Zoals in gallop de bank af proberen te racen, of een snoekduik van tussen je benen/schoot naar beneden proberen te maken.... Niet dat ik zo'n problemen heb met het feit dat ie over de vloer wandelt... Maar meer met het feit dat het headfirst gaat. DC is een pure schootzitter die alles een beetje aankijkt, heel zoetjes en rustig speelt en heel veel contact/knuffels zoekt.
pi_55240258
Ze zijn zo lief! Ik smelt
I will take the sun in my mouth
pi_55256423
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef Aneurism het volgende:

[..]

We merken steeds meer de character verschillen tussen beide.. AC heeft zijn knuffelmomentjes maar het is meer woest en af een toe een monstertje met aanvallen gepaard met wild gespring en de hele tijd dingen proberen die niet mogen. Zoals in gallop de bank af proberen te racen, of een snoekduik van tussen je benen/schoot naar beneden proberen te maken.... Niet dat ik zo'n problemen heb met het feit dat ie over de vloer wandelt... Maar meer met het feit dat het headfirst gaat. DC is een pure schootzitter die alles een beetje aankijkt, heel zoetjes en rustig speelt en heel veel contact/knuffels zoekt.
We vinden beide zowel AC als DC heel leuk, maar we hebben toch een beetje ieder ons eigen katje Aneurism is helemaal druk met AC, die vind het wel leuk om lekker met hem te spelen op schoot inclusief alle capriolen die die uithaalt en ik zit vaak lekker rustig met DC op schoot... ik kan heerlijk TV kijken met dat lieve pluisje op schoot die zich lekker aan het schoonmaken is om vervolgens te gaan slapen. Af en toe wil DC ook spelen op schoot, maar is altijd wat rustiger

AC is meer een allemansvriendje die heel veel aandacht van iedereen zoekt , terwijl DC een KAT uit de boom kijker is en een beetje eenkennig... maar daardoor wel extra leuk als ie zich bij jou helemaal op z'n gemak voelt.
pi_55256490
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef Sanne het volgende:

[..]

AC!!!

Je weet dat je bij ze kan komen kijken als je wilt he! Is wel leuk hoor om ze nu te zien... heerlijk met alles spelen wat los en vast zit
  vrijdag 14 december 2007 @ 01:30:47 #279
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55260152
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:25 schreef Saffron het volgende:

[..]

Je weet dat je bij ze kan komen kijken als je wilt he! Is wel leuk hoor om ze nu te zien... heerlijk met alles spelen wat los en vast zit
zijn jullie toevallig zondag vrij?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 december 2007 @ 01:49:54 #280
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55260297
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 01:30 schreef Sanne het volgende:

[..]

zijn jullie toevallig zondag vrij?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')