Nee hoor, ze gaf al aan dat ze ze graag samen wilden houden, en ik vermoedde al dat jij die ruimte had. Bovendien ben ik er ook een voorstander van als katten (mits het bij het karakter van het dier past) niet alleen is, maar een kameraadje heeft.quote:
Wat zijn ze mooi he?quote:
Nog tien weken, dus een dag of 70 nog.quote:Op maandag 26 november 2007 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Sanne, je krijgt ze allebei! Wat gaaf! Wat heerlijk!
En zo leuk!
Mijn eerste 2 waren ook zusjes en dat was echt gewoon heel leuk om te zien, dat mini-spul.
Hoeveel nachtjes slapen nog?
Dankjewel lievie!quote:Op maandag 26 november 2007 09:20 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaf al aan dat ze ze graag samen wilden houden, en ik vermoedde al dat jij die ruimte had. Bovendien ben ik er ook een voorstander van als katten (mits het bij het karakter van het dier past) niet alleen is, maar een kameraadje heeft.
Dus dan ga ik er niet tussen zitten.
Geniet er maar lekker van en nu begint het lange wachten!
Mocht je in het voorjaar toch nog interesse hebben in een brits korthaar (katertje) met deze kleur en tekening, dan heeft misschien mijn moeder tegen die tijd een nestje van Sara (dochter van Sam en Lotje en zusje van Nimoquote:Op maandag 26 november 2007 09:20 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaf al aan dat ze ze graag samen wilden houden, en ik vermoedde al dat jij die ruimte had. Bovendien ben ik er ook een voorstander van als katten (mits het bij het karakter van het dier past) niet alleen is, maar een kameraadje heeft.
Dus dan ga ik er niet tussen zitten.
Geniet er maar lekker van en nu begint het lange wachten!
Als de kittens er zijn zijn jullie van harte welkom.quote:Op zondag 25 november 2007 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Sanne is bevallen![]()
Wanneer mogen we op kraamvisite komen?
Het lijkt wel een soap!quote:Op maandag 26 november 2007 21:37 schreef Saffron het volgende:
[..]
Mocht je in het voorjaar toch nog interesse hebben in een brits korthaar (katertje) met deze kleur en tekening, dan heeft misschien mijn moeder tegen die tijd een nestje van Sara (dochter van Sam en Lotje en zusje van Nimo) en Lucky Luck My Buddy, dus daar zijn Marlin en Sid dan zowel oom als halfbroertjes van
![]()
![]()
Heb je ook nog iets langer de tijd om erover na te denken.
Post van Saffron:quote:Op woensdag 28 november 2007 07:26 schreef Sanne het volgende:
Sid en Marlin zijn vandaag 4 weken, dus mama heeft een taart gebakken.
[ afbeelding ]
Ik zal dit weekend de namen onthullen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:16 schreef Ikook het volgende:
Hee Sanne, proficiat!
Hou je de namen Sid en Marlin aan of geef je ze andere namen?
Ik moest wel denken aan Quick en Flupke toen ik de eerste omschrijving las van Saffron, namelijk dat de 1 wat sneller was dan de ander etc. Hehe, maar ik vind Sid en Marlin ook coole namen!
Ja SUPER lief die twee.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:40 schreef Sanne het volgende:
Die laatste twee foto's!!!![]()
Om in te lijsten.
Ik gok, februari?quote:
Ik denk dat ze door elkaar heen gebruikt zullen worden en dat ze als ze heel stout zijn met hun voltallige naam worden aangesproken!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:34 schreef Misstique het volgende:
En wat zijn de roepnamen dan? AC en DC ook? Of Adam en Dobby?
Dobby vind ik erg leuk gevonden trouwens..
Is dat de kater in je fotoboek?quote:
Wij houden je niet tegen hoor met dit soort acties!!quote:
Ja, ik ook, die naam past echt goed bij Marlinquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:34 schreef Misstique het volgende:
En wat zijn de roepnamen dan? AC en DC ook? Of Adam en Dobby?
Dobby vind ik erg leuk gevonden trouwens..
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:36 schreef Sanne het volgende:
Dobby Cadbury.
Ik vind de naam eigenlijk geniaal. Zo ziet hij er ook uit.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat weet ik wel zeker!! Zulke relaxe kittens heb wij zelf voorheen nog niet meegemaaktquote:Op zondag 2 december 2007 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Sanne gaat echt 2 superkitjes krijgen
Wat een plaatje Puckzzz!quote:Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
TE LIEF gewoon!!
mag ik heel even stiekem het katertje van mijn zoontje spammen? daar ben ik net tweede mee geworden in de FOT wedstrijd
Poedie:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |