abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 07:26:36 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_54884197
Sid en Marlin zijn vandaag 4 weken, dus mama heeft een taart gebakken.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_54884782
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:37 schreef Saffron het volgende:

[..]

Mocht je in het voorjaar toch nog interesse hebben in een brits korthaar (katertje) met deze kleur en tekening, dan heeft misschien mijn moeder tegen die tijd een nestje van Sara (dochter van Sam en Lotje en zusje van Nimo ) en Lucky Luck My Buddy, dus daar zijn Marlin en Sid dan zowel oom als halfbroertjes van

Heb je ook nog iets langer de tijd om erover na te denken.
Het lijkt wel een soap!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54892474
Hee Sanne, proficiat!
Hou je de namen Sid en Marlin aan of geef je ze andere namen?
Ik moest wel denken aan Quick en Flupke toen ik de eerste omschrijving las van Saffron, namelijk dat de 1 wat sneller was dan de ander etc. Hehe, maar ik vind Sid en Marlin ook coole namen!
pi_54901372
quote:
Op woensdag 28 november 2007 07:26 schreef Sanne het volgende:
Sid en Marlin zijn vandaag 4 weken, dus mama heeft een taart gebakken.

[ afbeelding ]
Post van Saffron:

Mooie taart Sid zou er wel een stukje van lusten haha, die is namelijk al helemaal bezig met eten--> papje en brokjes begint hij te ontdekken. Laatst zat hij ineens met zijn hoofd in het bakje van Lotje... ik denk dattie al wat kleine droge brokjes heeft gegeten Marlin is nog niet zo geïnteresseerd in eten.

Was echt schattig, gister hebben we ze om de beurt even naar boven meegenomen en op bed gezet en daar geknuffeld. De kittens van voorgaande jaren zouden luid hebben geprotesteerd of het eng gevonden hebben, maar Marlin ging zichzelf gewoon heerlijk schoonmaken en Sid ging moedig meteen op onderzoek uit T zijn echt zulke relaxe kittens! Sanne krijgt een SUPER duo

... en wij zullen ze heel erg gaan missen straks...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2007 19:43:10 ]
  donderdag 29 november 2007 @ 07:38:11 #215
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_54912211
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:16 schreef Ikook het volgende:
Hee Sanne, proficiat!
Hou je de namen Sid en Marlin aan of geef je ze andere namen?
Ik moest wel denken aan Quick en Flupke toen ik de eerste omschrijving las van Saffron, namelijk dat de 1 wat sneller was dan de ander etc. Hehe, maar ik vind Sid en Marlin ook coole namen!
Ik zal dit weekend de namen onthullen.
Ben al ontzettend aan het broeden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_54912966
Ow, ik zou Sid en Marlin houden, net zoiets dat je een eenmaal gedoopte (boot ) niet omdoopt. Ik vind het echt leuke namen passend bij de hummels en ze zijn niet suf als Tommie of Whiskers oid
pi_54934392
TIJD VOOR NIEUWE FOTO'S

het super duo

Nimo besnuffeld Sid:

Sid was voor het eerst aan het eten, maar net toen wij een foto wilden maken ging hij wat met z'n poot in de brokjes rommelen:

Ook nog even de happy family op de foto:

Marlin en Sid bij Aneurism op schoot met zij T-shirt als holletje

donderdag 29 november 2007 @ 23:40:52 #218
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_54934459
Die laatste twee foto's!!!

Om in te lijsten.
pi_54934850
Ik val zo heel erg op die oortjes
pi_54935030
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:40 schreef Sanne het volgende:
Die laatste twee foto's!!!

Om in te lijsten.
Ja SUPER lief die twee.

Marlin is echt komisch op schoot... gaat ie heel lang je vragend aankijken (ook op een bestuderende manier) en knuffeltjes vangen, en Sid ging helemaal liggen in het T-shirt van Aneurism, en vervolgens op ontdekkingsreis. Sid is meer de ontdekkingsreiziger en Marlin meer de bestudeerder haha.

Sandra: Aneurism heeft een heel leuk filmpje van ze gemaakt vandaag!! Ik brand het allemaal op CD voor je hoor Sorry voor de rest>> ik weet niet hoe het op de pc te zetten, is nog best een oud cameraatje en nog niet helemaal handig met de pc aan te sluiten... hij kan wel gemakkelijk via dvd-speler gekopieerd worden, dus Sandra heeft geluk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')