Doe eens wat meer van die lieve foto's.quote:
Heeey Sanne,quote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Doe eens wat meer van die lieve foto's.![]()
Hoe is het met de oogjes? Nog steeds dopjes of gaan ze al open?
Dat je mij ooit nog met rammelende eierstokken zou zien he!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Het blijft echt zo'n enorm zwijmel-topic dit!
HAHA, ja inderdaad, ze zijn omringt door paars (en dat terwijl het stoere jongens zijn haha). Ik heb 2 paarse lakentjes en 1 blauw met witte.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:22 schreef Sanne het volgende:
Het is goed dat je ze snel aan paars laat wennen bedenk ik mij net.
Dan voelen ze zich straks snel thuis.![]()
Volgende week, zou ik graag een keer langs komen als het julie schikt.
Dat wordt wat als je volgende week langskomtquote:Op donderdag 15 november 2007 10:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat je mij ooit nog met rammelende eierstokken zou zien he!
Dat had je niet gedacht!!!
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat je mij ooit nog met rammelende eierstokken zou zien he!
Dat had je niet gedacht!!!
Ik kom de 25ste! in de middag.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:41 schreef Saffron het volgende:
[..]
HAHA, ja inderdaad, ze zijn omringt door paars (en dat terwijl het stoere jongens zijn haha). Ik heb 2 paarse lakentjes en 1 blauw met witte.
Het komt ons het best uit als je dan in het weekeind langskomt: zondagmiddag (25e)?
LEUK
That's a datequote:Op donderdag 15 november 2007 11:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik kom de 25ste! in de middag.
Leuk!!!
Correct.quote:Op zondag 18 november 2007 18:50 schreef nein het volgende:
Wat voor karakter hebben dit soort katten eigenlijk? T zijn toch binnenkatten?
Ja, ze groeien inderdaad goedquote:Op woensdag 21 november 2007 20:58 schreef Tristessa het volgende:
Ooh wat een hummels zijn het toch. En je ziet nu ook dat ze al zijn gegroeid
.
Je kunt inderdaad echt zien aan de koppies dat het katertjes zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef Sanne het volgende:
Owww die koppies!! Echte kereltjes worden het al!
Oooooh! Ik geloof je op je woord!quote:Op zondag 25 november 2007 15:58 schreef Sanne het volgende:
ik zit in de trein terug! ze zijn in het echt nog veel leuker dan op de foto!
bedankt saffron!
Ik hoop het.quote:Op zondag 25 november 2007 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh! Ik geloof je op je woord!
Gaan ze over een paar weekjes bij jou wonen?
Ik weet het!quote:
Sorry.quote:Op zondag 25 november 2007 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Gefeliciteerd blije doos
Jaaa, dat gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 25 november 2007 17:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik weet het!
Ja dus!
Ik word de nieuwe mama van Sid en Marlin.
Tx Saffron en Aneurism.
Dankjewel, en sorry.quote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef jack4ya het volgende:
Gefeliciteerd.
Katers blijven meestal dikke vriendjes. Daar maak ik me geen zorgen overquote:Op zondag 25 november 2007 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Aaaaaawwww wat líef!!!! Vind het altijd zo cute als ze -in mijn ogen- een beetje droevig kijken en dan met zo'n scheef kopje.
Dat wordt lachen, 2 van die monstertjes aan het racen door je huis. Hopelijk kunnen ze straks goed met elkaar overweg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |