LOL.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook afschaffen!
Ik wil dat politiek word bedreven met verstand en argumenten. Niet met overtuigingen.
Nee, is al niet meer zo.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:57 schreef Gia het volgende:
Maar even wat anders. Volgens mij is het nog steeds zo dat de SGP op geloofsgronden vrouwen in de partij verbiedt.
Ik vind dat ook dat niet mag.
Wat een naieviteit wordt hier geëtaleerd zegquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook afschaffen!
Ik wil dat politiek word bedreven met verstand en argumenten. Niet met overtuigingen.
Ik vind eigenlijk dat het goed besturen van een land niet afhankelijk mag zijn van overtuigingen. Maar waarschijnlijk ben ik mijn tijd 300 jaar vooruit.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:46 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat een naieviteit wordt hier geëtaleerd zeg. Alles in de politiek draait om overtuigingen! Wat de één redeneren met verstand en argumenten vindt, vindt de ander redeneren als een kip zonder kop.
Ik zou eerder zeggen dat je weer wat achter bent gaan lopen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het goed besturen van een land niet afhankelijk mag zijn van overtuigingen. Maar waarschijnlijk ben ik mijn tijd 300 jaar vooruit.![]()
Not. Van overtuigingen krijg je alleen maar ruzie. Je kan me met argumenten overtuigen, niet met de overtuiging dat overtuigingen goed zijn. Ze zijn alleen maar simpel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:13 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat je weer wat achter bent gaan lopen.
Dat is JOUW overtuigingquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Not. Van overtuigingen krijg je alleen maar ruzie. Je kan me met argumenten overtuigen, niet met de overtuiging dat overtuigingen goed zijn. Ze zijn alleen maar simpel.
Nee dat is een logische redenatie.quote:
Dat de logica een superieure status heeft is JOUW overtuiging.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee dat is een logische redenatie.
Dmv overtuiging is niemand ooit gaan vliegen. Dmv logisch redeneren wel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:53 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat de logica een superieure status heeft is JOUW overtuiging.
Onzin.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dmv overtuiging is niemand ooit gaan vliegen. Dmv logisch redeneren wel.
Nieuwsgierigheid is een eigenschap, geen overtuiging.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:23 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Onzin.
Mensen waren er van overtuigd dat het mooi zou zijn om te vliegen. Bewijs hadden ze daar niet voor, dat het wat op zou leveren. Er was toen nog geen sprake van allerlei toepassingen die later bij het vliegen zou komen. Het gebeurde puur uit nieuwsgierigheid. Zoals het trouwens ook hoort in de wetenschap. De interessantste ontdekkingen hebben nooit gelijk op korte termijn nut gehad.
Ben jij nu serieus aan het pleiten voor tolerantie ten opzichte van intolerantie?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:45 schreef Viajero het volgende:
Prima, blijven jullie maar allemaal lekker denken dat je tolerant bent. Zolang mensen het maar niet wagen anders te denken dan jullie, want dan zijn die mensen natuurlijk intolerant.
De overtuiging was er eerst hoor: "het moet mogelijk zijn om te kunnen vliegen." Geen enkele technologische ontwikkeling zou er zijn ontwikkeld, wanneer er niet eerst een overtuiging aan vooraf zou zijn gegaan. Geldt overigens voor alle wetenschappelijke theorieën, maar dat noemen we dan hypothesen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dmv overtuiging is niemand ooit gaan vliegen. Dmv logisch redeneren wel.
Nieuwsgierigheid is een optimistische overtuiging.quote:Op zondag 4 november 2007 03:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is een eigenschap, geen overtuiging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |