quote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef Otmed het volgende:
Als het Jef gewoon is, ga ik echt boeken naar de televisie gooien.
Pak ze maar alvastquote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef Otmed het volgende:
Als het Jef gewoon is, ga ik echt boeken naar de televisie gooien.
met info over de acteur erbij enzo dat die dian ging stalkenquote:Op maandag 12 november 2007 19:06 schreef Otmed het volgende:
[..]
Dat waren onbetrouwbare geruchten, ja.
Nou, zoek dat topic dan eens op.quote:Op maandag 12 november 2007 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
met info over de acteur erbij enzo dat die dian ging stalken
dat vind ik niet meerquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nou, zoek dat topic dan eens op.
Er liggen inmiddels een aantal boeken trouwens. Jammer dat ik de bijbel niet kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jewel een hele tijd terug al vorig seizoenquote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef Otmed het volgende:
Aha. Welke site? Want ik kijk altijd op gtstcourant, en alles wat daar staat klopt ook, maar daar stond dus helemaal niets over wie de stalker is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:22 schreef Scorpie het volgende:Dat zou ik echt een hele slappe ontknoping vinden, stiekem hoop ik dat het een oude bekende isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
huib is de toffste solution..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik echt een hele slappe ontknoping vinden, stiekem hoop ik dat het een oude bekende is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |