[Huub jankmodus]quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[Nadia jankmodus]Ik wil niet
![]()
[/Nadia jankmodus]
Nee Niels en Fred spekvet haha..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk om Jaap.
Ik bwen van de neukpolitie, ik ben Fred Specter, en er wordt hier niet meer geneukt...
ze spelen gewoon met z'n drieeen verder hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:38 schreef Ziet het volgende:
kam iemand me vertellen waarom lieke (ik wil meer ruimte) nu toch weer beneden staat en meedoet?
Verhullen wat de werkelijke reden is dat ze boven gaat slapen. Zo lijkt het veel meer op een vooraf gemaakt plan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:38 schreef Ziet het volgende:
kam iemand me vertellen waarom lieke (ik wil meer ruimte) nu toch weer beneden staat en meedoet?
Als dit waar is, dan hebben ze zaterdag tegen Huub gezegt dat Nena erin komt, maar dan komt straks inplaats van Nena, Nathanael binnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Dit staat op Nowlive:
Uit zeer betrouwbare bron hebben wij het volgende vernomen. Zoals jullie weten was Huub de laatste dagen erg boos door dat er dingen achter de schermen gebeuren waar hij totaal niet blij mee is. Het schijnt dat de buren van Huub af willen waardoor er een wijziging heeft plaats gevonden achter de schermen. De opzet is Huub opdrachten te gaan geven waar hij niet blij mee is en die niet leuk zijn waardoor hij uiteindelijk zelf de villa gaat verlaten. Hoe betrouwbaar deze bronnen zijn zullen wij zien. Wat wel duidelijk is, is dat Huub een paar dagen geleden al aangaf dat hij misschien de villa wil verlaten. In een gesprek met Jaap een paar dagen geleden zei Huub heel erg teleurgesteld en down te zijn over een aantal personen bij de buren. Zijn de ruzies met Lieke dan misschien ook gestuurde opdrachten vanaf de buren die Huub vrijwillig doen vertrekken. Als dit daadwerkelijk het geval is sluit Nowlive vreedzame acties niet uit omdat vast staat dat de winnaar al bekend is vanaf het begin. Dus in het kort, de regie wil van Huub af.
De bron is zo betrouwbaar dat wij besloten hebben het bericht te plaatsen.
Ik hoop dat iemand die binnenkomst kan opnemenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:42 schreef miesy het volgende:
gekkehuis weer met jaap.![]()
erg jammer dat ik nu al naar bed moet, dit maak je niet meer vaak mee.
maar ja, ben ik denk ik wel op tijd voor de (hopelijke) binnenkomst van nena!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand die binnenkomst kan opnemen![]()
En dan te bedenken dat daar morgen weer allemaal Youtube filmpjes van zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
De boys zijn geweldig ....
Jaap leest uit het blaadje :
België: 40-jarige, biseksuele man;
rob: ik ben een kerngezonde gebonden 50 'er uit Rotterdam.
ik zoek een gezonde vrouw.
Die idioot noemt alle telefoonnummers op![]()
Huub ligt dubbel: Niels van de neukpolitie.
[ afbeelding ]
Lieke leest haar verdriet weg
[ afbeelding ]
Krijgen die singles een lading telefoontjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat daar morgen weer allemaal Youtube filmpjes van zijn![]()
Ik denk de gebonden man van 50 ook welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Krijgen die singles een lading telefoontjes![]()
Een sukkeltje dan he. Het is wel een lieverdje daar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:06 schreef Lady-night het volgende:
Wat een sukkel die Dennis...zie dit filmpje
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50581&sess=2832
Ik heb ook genoten van die 2, wat een komieken samenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk de gebonden man van 50 ook wel![]()
Heerlijk dit, heb in tijden niet zo zitten lachten om de streams. Komt natuurlijk ook omdat "ze" hun mond houden![]()
Grote kans dat Japio de nummers willekeurig heeft veranderd ....... Iemand anders ineens de klosquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Krijgen die singles een lading telefoontjes![]()
Ik heb ook genoten van die 2, wat een komieken samenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk de gebonden man van 50 ook wel![]()
Heerlijk dit, heb in tijden niet zo zitten lachten om de streams. Komt natuurlijk ook omdat "ze" hun mond houden![]()
Had ik nog niet aan gedacht, maar is ook een leukequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grote kans dat Japio de nummers willekeurig heeft veranderd ....... Iemand anders ineens de klos
Hij las ze net even te luid en duidelijk voor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grote kans dat Japio de nummers willekeurig heeft veranderd ....... Iemand anders ineens de klos
Nou, ik denk dat dit het was. Het is 2.30 en Jaap gaat zich uitkleden (toch normale bedtijd??)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:14 schreef Nomrc2 het volgende:
gaat het nog leuk worden of was dit het ?
Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:58 schreef Darklight het volgende:
Hoelaat komt zo'n gastspeler? Tegen 8uur?
Nicoblaas komt straks al, snel de streams aanzetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Nog weinig ervaring met gastspelers .......
Tot nu toe is alleen Luc gastspeler geweest. Hij kwam 's-avonds. Gisteren stond in de brief dat nu de gastspeler 's-morgens komt.
Ik gok zelf bij het ontbijt zodat ze meteen een gesprek in de groep hebben en Palma zich er mee kan bemoeien (ik wordt ziek van dat mens).
Drie keer Nico lijkt me wat te veel van het goede. Ezels stoten zich geen tweede keer aan de bekende steen, zou RTL dat een derde keer wel doen ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Nicoblaas komt straks al, snel de streams aanzetten.
Beetje wanhoopsdaad van Huub ? Of vluchten voor wat anderen beneden zullen roepen ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:15 schreef SIRA het volgende:
Huub kruipt bij Lieke in bed.
Nou, daar komen ze nog goed weg bij Talpa productions. Je moet je toch niet voorstellen wat er gebeurt als Sly zijn volgelingen oproept tot zelfmoordacties in Eemnes. Heb gelukkig altijd al een Ghandi in die Sly figuur gezien. Dat verklaart ook het persoonsverheerlijking sfeertje rond zijn persoon op NoLifequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Dit staat op Nowlive:
Als dit daadwerkelijk het geval is sluit Nowlive vreedzame acties niet uit omdat vast staat dat de winnaar al bekend is vanaf het begin.
Dat hoop ik ook. Maar haar hart gaat duidelijk naar Barcelona en Huub vertelde dat ze net een nieuwe baan had. Daarom lijkt het minder logisch dat ze nu gastspeler gaat worden (behalve als het werk een seizoens karakter heeft)quote:
presentquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:25 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik heb het gevoel dat we morgenvroeg allemaal aan het ontbijt zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |