quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:06 schreef Prospera het volgende:
NENA![]()
![]()
![]()
Naad gaat zwaar jaloers zijn dat Nena mooier is dan zij
Aman gaat over de zeik omdat Brian het altijd over haar heeft.
Jaap houdt van tieten
Luc vindt het een lekkere chick
Huub mag niet naast Lieke slapen: voilá daar is Nena
Brian wordt geconfronteerd met zijn geile kant
Ook Naad moet Nix ff polsen over een eventuele Nena in zijn bedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:18 schreef Prospera het volgende:
Aman: als zij hier binnenkomt met een attitude ben ik helemaal klaar.
bitchfight![]()
Aman: ze is al zolang niet op televisie geweest, dat kan een argumentatie zijn om te komen.
Ik zit hier langer dan zij.
Naad: ja zij heeft wel veel verhaallijnen.
Amanda hoopt op Bart.
Naad: ze kan wel wat bij Dennis bewerkstelligen in bed.
Aman: ze komt niet tussen mij en Brian. Als ze relaxt naar mij doet, dan doe ik relaxt naar haar.
Natuurlijk is Dennis botergeil, hij weet dat the puppetmaster himself z'n intrede maakt morgen. De enige die tegen Huub opgewassen is komt Dennix helpen denk hij...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:26 schreef KimiK het volgende:
Hoorde jullie Jaap ook tegen D zeggen: 'jij weet het ook al' of 'jij weet ook wie er komt', iets in die strekking. Viel me nl. op en ook omdat D duidelijk op de nieuwe gastspeler zit te wachten (wat Jaap gisteren ook aangaf).
Als NL komt stop ik gelijk met kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:26 schreef tipsch het volgende:
Nou, als het NL wordt, ben ik écht helemaal klaar met de pro-Brian partijdigheid van de redacite.
Wat is daar leuk aan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Ik blijf tegen beter weten in op Eric hopen. Eric zou het leukst zijn.
Ik hoop ook op Eric, hilarisch en mooi voor de tv.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Ik blijf tegen beter weten in op Eric hopen. Eric zou het leukst zijn.
Tuurlijk wel als het Sataniel is. Hij wil dan waarschijnlijk samenwerken mee tegen Huub. Of hoewel Hij wil dat zijn grote voorbeeld Sataniel Huub aanpakt en hij zal hem dan bij(naast)staan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
nix wil er echt niet nog een man in hoor, pfffff![]()
![]()
Alsof nix dat ooit durft te uiten voor TV ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:39 schreef noucky het volgende:
Luc zei een aantal dagen geleden dat de nieuwe gastspeler voor veel commotie gaat zorgen.
Ik heb zo'n voorgevoel dat het Erik word.
Dennis uit zich namelijk totaal niet qua gevoelens en Erik wist dat Dennis homo is.
Dat zou nogeens sensatie opleverren als Erik Dennis daar mee gaat confronteren of uit loopt te dagen.
De hele groep zal dan verbijsterd zijn als Dennis homo blijkt te zijn.
Eric brengt plezier en humor en valsigheid de villa in, je kunt je toch niet beter wensen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:34 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?
Eric kan toch geen verhaallijn brengen? Dan zul je alleen een Huub samen met Eric zien die elke avond in de tuin domme verhalen aan elkaar gaan vertellen over 'buiten'.
Het Dennis bashen hebben we nou ook wel gehad, dat heeft toch geen nut en is niet eens leuk meer.
Zou ook een mooie zijn, maar ik denk dat D er nooit voor uit zou komen als ie al homo is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:39 schreef noucky het volgende:
Luc zei een aantal dagen geleden dat de nieuwe gastspeler voor veel commotie gaat zorgen.
Dennis uit zich namelijk totaal niet qua gevoelens en Erik wist dat Dennis homo is.
Dat zou nogeens sensatie opleverren als Erik Dennis daar mee gaat confronteren of uit loopt te dagen.
Mijn idee.....dan is voor mij alles duidelijk....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:46 schreef Donnie29 het volgende:
Die omschrijving dat duidt toch alleen maar op die kneus van een NL. die opzeker de kant van Brian opgaat, en dus Brian tot aan t eind van DGK gewoon helemaal uit de wind word gehouden. Is het NL. kijk ik echt niet meer, kunnen me die laatste weken echt gestolen worden.
Kan... maar de gastspeler moet ook een rol spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Een uurtje Eric vind ik leuk, maar daarna heb ik alweer genoeg van hem.
Nathanael zou heel goed kunnen. Huub heeft een teringhekel aan hem, maar volgens mij zit dat bij Nathanael helemaal 100%. Hij kan ook niets met Dennis en Amanda, hoor...
OK, hij heeft instinctief een afkeer van Huub vanwege zijn bevoorrechte jeugd (Huub heeft alles gehad wat Nathanael pijnlijk heeft moeten missen) en dat speelt (in dronkenschap) nogal eens op. Maar speltechnisch en rationeel gezien zou Nathanael een grote voorkeur voor Jaap en/of Huub hebben.
Ik ook en ik denk dat het NL ook wordt. Het is toch altijd zo dat Brian in de meerderheid moet zijn? met vriendjes? Luc gaat zo weg. ook duidelijk betere vriend van hem dan van Luc. de verader.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:26 schreef tipsch het volgende:
Nou, als het NL wordt, ben ik écht helemaal klaar met de pro-Brian partijdigheid van de redacite.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:39 schreef noucky het volgende:
Nathaneal zit bij zijn nieuwe vriendin in NY.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Een uurtje Eric vind ik leuk, maar daarna heb ik alweer genoeg van hem.
Nathanael zou heel goed kunnen. Huub heeft een teringhekel aan hem, maar volgens mij zit dat bij Nathanael helemaal 100%. Hij kan ook niets met Dennis en Amanda, hoor...
OK, hij heeft instinctief een afkeer van Huub vanwege zijn bevoorrechte jeugd (Huub heeft alles gehad wat Nathanael pijnlijk heeft moeten missen) en dat speelt (in dronkenschap) nogal eens op. Maar speltechnisch en rationeel gezien zou Nathanael een grote voorkeur voor Jaap en/of Huub hebben.
Mooi wat ze net allemaal uitspraken naar elkaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:51 schreef riri het volgende:
ik vind ze wel heel lief met elkaar....heel eerlijk en open....echte vriendschap tussen deze twee
De twee die er het meest mee zitten als Nena het wordt niet in beld.....jammer.....krijgen we en masker van D&Nquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij houden ze Amanda nu express uit beeld. Ze loopt nu van alles te raaskalen en Brian moest eerder ook al vragen of ze haar mond wilde houden.
Om Jaap te laten verklaren op de radio dat de Gouden Kooi voorlopig nog niet stopt en dat morgen Nena erin komt. Om zo weer extra kijkers te trekken. Kunnen ze ook wel weer gebruiken na het Nadia en nix debakel....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:05 schreef Scandalous het volgende:
Waar sloeg dat stomme telefoontje nou op
brian liet net iets lezen daarover in kaart aan Amanda en daaarna hebben we ze niet meer gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij houden ze Amanda nu express uit beeld. Ze loopt nu van alles te raaskalen en Brian moest eerder ook al vragen of ze haar mond wilde houden.
Dat zijn idd onderhuidse bloedinkjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:06 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft bloedpuntjes, omdat hij dikker wordt.
Woensdag gaat Jaap naar een vent, een of andere psygo gast. Die de tokkies heeft behandeld, die zijn nu allemaal slank. Hij heeft maagzuur tabletten
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
De 1ste zin was:
Hopen we![]()
Dus duidelijk toch?
zou zomaar eens kunnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:10 schreef neehe het volgende:
Nou denk ik er ineens aan, dat Huub zaterdag nadat hij achter was geweest in een hele goede bui was, dat viel toen zo op.
En nu opeens is het uit tussen Lieke en Huub, hoe toevallig.
Dan kan het dus Erik, Sylvia of Nena zijn.
Dan gok ik nu op Sylvia of Nena.
Die zijn moddervetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
zijn de tokkies slank??
hebben we daar een foto van?
ik geloof er niks van
[Nadia jankmodus]quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:16 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij moeten wij ook naar bed van achter
in jaaps ogen misschienquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
zijn de tokkies slank??
hebben we daar een foto van?
ik geloof er niks van
Fok inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nog eens proberen.
Fok is Fuck momenteel!!!!!!!!
Ik schreef.
Wat een facade die Luc en Nadia in één bed.
Allemaal volgens het script.
Weten de TV kijkers veel?????
[Huub jankmodus]quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[Nadia jankmodus]Ik wil niet
![]()
[/Nadia jankmodus]
Nee Niels en Fred spekvet haha..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk om Jaap.
Ik bwen van de neukpolitie, ik ben Fred Specter, en er wordt hier niet meer geneukt...
ze spelen gewoon met z'n drieeen verder hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:38 schreef Ziet het volgende:
kam iemand me vertellen waarom lieke (ik wil meer ruimte) nu toch weer beneden staat en meedoet?
Verhullen wat de werkelijke reden is dat ze boven gaat slapen. Zo lijkt het veel meer op een vooraf gemaakt plan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:38 schreef Ziet het volgende:
kam iemand me vertellen waarom lieke (ik wil meer ruimte) nu toch weer beneden staat en meedoet?
Als dit waar is, dan hebben ze zaterdag tegen Huub gezegt dat Nena erin komt, maar dan komt straks inplaats van Nena, Nathanael binnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Dit staat op Nowlive:
Uit zeer betrouwbare bron hebben wij het volgende vernomen. Zoals jullie weten was Huub de laatste dagen erg boos door dat er dingen achter de schermen gebeuren waar hij totaal niet blij mee is. Het schijnt dat de buren van Huub af willen waardoor er een wijziging heeft plaats gevonden achter de schermen. De opzet is Huub opdrachten te gaan geven waar hij niet blij mee is en die niet leuk zijn waardoor hij uiteindelijk zelf de villa gaat verlaten. Hoe betrouwbaar deze bronnen zijn zullen wij zien. Wat wel duidelijk is, is dat Huub een paar dagen geleden al aangaf dat hij misschien de villa wil verlaten. In een gesprek met Jaap een paar dagen geleden zei Huub heel erg teleurgesteld en down te zijn over een aantal personen bij de buren. Zijn de ruzies met Lieke dan misschien ook gestuurde opdrachten vanaf de buren die Huub vrijwillig doen vertrekken. Als dit daadwerkelijk het geval is sluit Nowlive vreedzame acties niet uit omdat vast staat dat de winnaar al bekend is vanaf het begin. Dus in het kort, de regie wil van Huub af.
De bron is zo betrouwbaar dat wij besloten hebben het bericht te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |