[Huub jankmodus]quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[Nadia jankmodus]Ik wil niet
![]()
[/Nadia jankmodus]
Nee Niels en Fred spekvet haha..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk om Jaap.
Ik bwen van de neukpolitie, ik ben Fred Specter, en er wordt hier niet meer geneukt...
ze spelen gewoon met z'n drieeen verder hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:38 schreef Ziet het volgende:
kam iemand me vertellen waarom lieke (ik wil meer ruimte) nu toch weer beneden staat en meedoet?
Verhullen wat de werkelijke reden is dat ze boven gaat slapen. Zo lijkt het veel meer op een vooraf gemaakt plan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:38 schreef Ziet het volgende:
kam iemand me vertellen waarom lieke (ik wil meer ruimte) nu toch weer beneden staat en meedoet?
Als dit waar is, dan hebben ze zaterdag tegen Huub gezegt dat Nena erin komt, maar dan komt straks inplaats van Nena, Nathanael binnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Dit staat op Nowlive:
Uit zeer betrouwbare bron hebben wij het volgende vernomen. Zoals jullie weten was Huub de laatste dagen erg boos door dat er dingen achter de schermen gebeuren waar hij totaal niet blij mee is. Het schijnt dat de buren van Huub af willen waardoor er een wijziging heeft plaats gevonden achter de schermen. De opzet is Huub opdrachten te gaan geven waar hij niet blij mee is en die niet leuk zijn waardoor hij uiteindelijk zelf de villa gaat verlaten. Hoe betrouwbaar deze bronnen zijn zullen wij zien. Wat wel duidelijk is, is dat Huub een paar dagen geleden al aangaf dat hij misschien de villa wil verlaten. In een gesprek met Jaap een paar dagen geleden zei Huub heel erg teleurgesteld en down te zijn over een aantal personen bij de buren. Zijn de ruzies met Lieke dan misschien ook gestuurde opdrachten vanaf de buren die Huub vrijwillig doen vertrekken. Als dit daadwerkelijk het geval is sluit Nowlive vreedzame acties niet uit omdat vast staat dat de winnaar al bekend is vanaf het begin. Dus in het kort, de regie wil van Huub af.
De bron is zo betrouwbaar dat wij besloten hebben het bericht te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |