Mooi wat ze net allemaal uitspraken naar elkaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:51 schreef riri het volgende:
ik vind ze wel heel lief met elkaar....heel eerlijk en open....echte vriendschap tussen deze twee
De twee die er het meest mee zitten als Nena het wordt niet in beld.....jammer.....krijgen we en masker van D&Nquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij houden ze Amanda nu express uit beeld. Ze loopt nu van alles te raaskalen en Brian moest eerder ook al vragen of ze haar mond wilde houden.
Om Jaap te laten verklaren op de radio dat de Gouden Kooi voorlopig nog niet stopt en dat morgen Nena erin komt. Om zo weer extra kijkers te trekken. Kunnen ze ook wel weer gebruiken na het Nadia en nix debakel....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:05 schreef Scandalous het volgende:
Waar sloeg dat stomme telefoontje nou op
brian liet net iets lezen daarover in kaart aan Amanda en daaarna hebben we ze niet meer gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij houden ze Amanda nu express uit beeld. Ze loopt nu van alles te raaskalen en Brian moest eerder ook al vragen of ze haar mond wilde houden.
Dat zijn idd onderhuidse bloedinkjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:06 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft bloedpuntjes, omdat hij dikker wordt.
Woensdag gaat Jaap naar een vent, een of andere psygo gast. Die de tokkies heeft behandeld, die zijn nu allemaal slank. Hij heeft maagzuur tabletten
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
De 1ste zin was:
Hopen we![]()
Dus duidelijk toch?
zou zomaar eens kunnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:10 schreef neehe het volgende:
Nou denk ik er ineens aan, dat Huub zaterdag nadat hij achter was geweest in een hele goede bui was, dat viel toen zo op.
En nu opeens is het uit tussen Lieke en Huub, hoe toevallig.
Dan kan het dus Erik, Sylvia of Nena zijn.
Dan gok ik nu op Sylvia of Nena.
Die zijn moddervetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
zijn de tokkies slank??
hebben we daar een foto van?
ik geloof er niks van
[Nadia jankmodus]quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:16 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij moeten wij ook naar bed van achter
in jaaps ogen misschienquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
zijn de tokkies slank??
hebben we daar een foto van?
ik geloof er niks van
Fok inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nog eens proberen.
Fok is Fuck momenteel!!!!!!!!
Ik schreef.
Wat een facade die Luc en Nadia in één bed.
Allemaal volgens het script.
Weten de TV kijkers veel?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |