quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:06 schreef Prospera het volgende:
NENA![]()
![]()
![]()
Naad gaat zwaar jaloers zijn dat Nena mooier is dan zij
Aman gaat over de zeik omdat Brian het altijd over haar heeft.
Jaap houdt van tieten
Luc vindt het een lekkere chick
Huub mag niet naast Lieke slapen: voilá daar is Nena
Brian wordt geconfronteerd met zijn geile kant
Ook Naad moet Nix ff polsen over een eventuele Nena in zijn bedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:18 schreef Prospera het volgende:
Aman: als zij hier binnenkomt met een attitude ben ik helemaal klaar.
bitchfight![]()
Aman: ze is al zolang niet op televisie geweest, dat kan een argumentatie zijn om te komen.
Ik zit hier langer dan zij.
Naad: ja zij heeft wel veel verhaallijnen.
Amanda hoopt op Bart.
Naad: ze kan wel wat bij Dennis bewerkstelligen in bed.
Aman: ze komt niet tussen mij en Brian. Als ze relaxt naar mij doet, dan doe ik relaxt naar haar.
Natuurlijk is Dennis botergeil, hij weet dat the puppetmaster himself z'n intrede maakt morgen. De enige die tegen Huub opgewassen is komt Dennix helpen denk hij...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:26 schreef KimiK het volgende:
Hoorde jullie Jaap ook tegen D zeggen: 'jij weet het ook al' of 'jij weet ook wie er komt', iets in die strekking. Viel me nl. op en ook omdat D duidelijk op de nieuwe gastspeler zit te wachten (wat Jaap gisteren ook aangaf).
Als NL komt stop ik gelijk met kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:26 schreef tipsch het volgende:
Nou, als het NL wordt, ben ik écht helemaal klaar met de pro-Brian partijdigheid van de redacite.
Wat is daar leuk aan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Ik blijf tegen beter weten in op Eric hopen. Eric zou het leukst zijn.
Ik hoop ook op Eric, hilarisch en mooi voor de tv.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Ik blijf tegen beter weten in op Eric hopen. Eric zou het leukst zijn.
Tuurlijk wel als het Sataniel is. Hij wil dan waarschijnlijk samenwerken mee tegen Huub. Of hoewel Hij wil dat zijn grote voorbeeld Sataniel Huub aanpakt en hij zal hem dan bij(naast)staan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
nix wil er echt niet nog een man in hoor, pfffff![]()
![]()
Alsof nix dat ooit durft te uiten voor TV ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:39 schreef noucky het volgende:
Luc zei een aantal dagen geleden dat de nieuwe gastspeler voor veel commotie gaat zorgen.
Ik heb zo'n voorgevoel dat het Erik word.
Dennis uit zich namelijk totaal niet qua gevoelens en Erik wist dat Dennis homo is.
Dat zou nogeens sensatie opleverren als Erik Dennis daar mee gaat confronteren of uit loopt te dagen.
De hele groep zal dan verbijsterd zijn als Dennis homo blijkt te zijn.
Eric brengt plezier en humor en valsigheid de villa in, je kunt je toch niet beter wensen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:34 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?
Eric kan toch geen verhaallijn brengen? Dan zul je alleen een Huub samen met Eric zien die elke avond in de tuin domme verhalen aan elkaar gaan vertellen over 'buiten'.
Het Dennis bashen hebben we nou ook wel gehad, dat heeft toch geen nut en is niet eens leuk meer.
Zou ook een mooie zijn, maar ik denk dat D er nooit voor uit zou komen als ie al homo is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:39 schreef noucky het volgende:
Luc zei een aantal dagen geleden dat de nieuwe gastspeler voor veel commotie gaat zorgen.
Dennis uit zich namelijk totaal niet qua gevoelens en Erik wist dat Dennis homo is.
Dat zou nogeens sensatie opleverren als Erik Dennis daar mee gaat confronteren of uit loopt te dagen.
Mijn idee.....dan is voor mij alles duidelijk....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:46 schreef Donnie29 het volgende:
Die omschrijving dat duidt toch alleen maar op die kneus van een NL. die opzeker de kant van Brian opgaat, en dus Brian tot aan t eind van DGK gewoon helemaal uit de wind word gehouden. Is het NL. kijk ik echt niet meer, kunnen me die laatste weken echt gestolen worden.
Kan... maar de gastspeler moet ook een rol spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Een uurtje Eric vind ik leuk, maar daarna heb ik alweer genoeg van hem.
Nathanael zou heel goed kunnen. Huub heeft een teringhekel aan hem, maar volgens mij zit dat bij Nathanael helemaal 100%. Hij kan ook niets met Dennis en Amanda, hoor...
OK, hij heeft instinctief een afkeer van Huub vanwege zijn bevoorrechte jeugd (Huub heeft alles gehad wat Nathanael pijnlijk heeft moeten missen) en dat speelt (in dronkenschap) nogal eens op. Maar speltechnisch en rationeel gezien zou Nathanael een grote voorkeur voor Jaap en/of Huub hebben.
Ik ook en ik denk dat het NL ook wordt. Het is toch altijd zo dat Brian in de meerderheid moet zijn? met vriendjes? Luc gaat zo weg. ook duidelijk betere vriend van hem dan van Luc. de verader.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:26 schreef tipsch het volgende:
Nou, als het NL wordt, ben ik écht helemaal klaar met de pro-Brian partijdigheid van de redacite.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:39 schreef noucky het volgende:
Nathaneal zit bij zijn nieuwe vriendin in NY.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Een uurtje Eric vind ik leuk, maar daarna heb ik alweer genoeg van hem.
Nathanael zou heel goed kunnen. Huub heeft een teringhekel aan hem, maar volgens mij zit dat bij Nathanael helemaal 100%. Hij kan ook niets met Dennis en Amanda, hoor...
OK, hij heeft instinctief een afkeer van Huub vanwege zijn bevoorrechte jeugd (Huub heeft alles gehad wat Nathanael pijnlijk heeft moeten missen) en dat speelt (in dronkenschap) nogal eens op. Maar speltechnisch en rationeel gezien zou Nathanael een grote voorkeur voor Jaap en/of Huub hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |